FF offtopic:
Matsjo, wat leuk om je weer eens tegen te komen op dit forum! Ik heb lang niets van je gezien…! Hoe is het met jou, Mats en Aukje?? Ik zag dat je weer zwager bent, gefeliciteerd!!
@Matsjo wrote:
Oeh oeh oeh… Spannend!!
Zou ze d’r Barbies naar Nina d’r hoofd gooien??? :roll:
Ben benieuwd ! Vanmorgen niet kunnen kijken op RTL Lounge kids hebben vakantie. Dus moet nu elke avond kijken :oops: :eh:
@sabje373 wrote:
FF offtopic:
Matsjo, wat leuk om je weer eens tegen te komen op dit forum! Ik heb lang niets van je gezien…! Hoe is het met jou, Mats en Aukje?? Ik zag dat je weer zwager bent, gefeliciteerd!!
Jaaa goed thanks! :inlove: :-*
Ik schrijf bij de sept.mama’s 2012
Alles goed met jou? Anders maar even bijkletsen via Pb
Vind 't maar stom dat zij 't is :? en dan ook samen met zo’n knulletje van 13 :roll: die weten samen zoveel van computers enzo?
Nou, en Anton dan :shock: is nogal wat om tegen je zoon te zeggen!
Idd beetje apart 2 van die pubers… Maar moet wel zeggen dat de “jeugd” van tegenwoordig veel slimmer zijn met computers. Toen ik die leeftijd had, had ik geen computer of internet. Mijn werkstukken maakte ik nog met de handgeschreven en plaatjes kopiëren bij de bibliotheek :mrgreen: Tegenwoordig kan je alles vinden op internet.
En die Anton :silenced: Zou je hem niet een mega schop onder zijn :silenced: :silenced: geven??
Over vanavond:
Nina staat te zwaaien met een pistool, gericht op Mike.
Waarom kijk ik nou onder de spoiler :wall:
Omdat ik veel te nieuwsgierig ben :oops:
Wat ik me dan weer afvroeg, waar was Bram toen Rikki en Sjoerd gingen ontbijten met Mike??? En Rick en Yvon gingen ook weg toch? Was Bram dan alleen??? :think:
Je hebt Rik en Yvon natuurlijk niet weg zien gaan, maar idd Rikki en Sjoerd gingen gewoon weg :think:
Bram gaat toch vast ook gewoon naar een kinderdagverblijf Paps en mams moeten immers nog naar school.
En wat moet Rick met al die jonge meisjes zeg. Die gast is toch echt 40+.
@Kittycat wrote:
Bram gaat toch vast ook gewoon naar een kinderdagverblijf Paps en mams moeten immers nog naar school.
En wat moet Rick met al die jonge meisjes zeg. Die gast is toch echt 40+.
Valt nog mee. Volgens Wikipedia is Rik de Jong geboren op 8 april 1978.
(al is hij in het echt wel 5 jaar ouder )
En volgens Wikipedia is Rikke de Jong geboren op 17 maart 1993.
Haha, en hij kwam in 1995 in de serie…en Rikki is in 1993 geboren :lol:
Maar goed, in soaps kan alles. Ik kan alleen het gevoel ‘oude vent met jong meisje’ niet van me afschudden als ie achter die ongeveer 20-jarigen aan zit.
Ik weet ook niet hoe oud die Yvon is. Maar vertrouw haar nu al niet :silenced:
oei zo spannend vanavond, rtl lounge gekeken :mrgreen:
@Cariska wrote:
oei zo spannend vanavond, rtl lounge gekeken :mrgreen:
Wilde ik ook, maar moest naar fysio :wall:
@Kittycat wrote:
Haha, en hij kwam in 1995 in de serie…en Rikki is in 1993 geboren :lol:
Maar goed, in soaps kan alles. Ik kan alleen het gevoel ‘oude vent met jong meisje’ niet van me afschudden als ie achter die ongeveer 20-jarigen aan zit.
Haha achja :lol: er klopt toch al niks van leeftijden enzo
Ben wel benieuwd vanavond, geen shorty gezien en ook geen spoiler gelezen, hoe zou ze ineens aan dat pistool komen dan? Is niet iets wat je even op je nachtkastje hebt liggen…
Vertrouw Yvon ook niet, maar 't is toch ook wel duidelijk dat ze iets te verbergen heeft, dus het is ook de bedoeling dat we dr niet vertrouwen
Wij zeiden ook al toen Sjoerd en Rikki wegliepen: uhhh, Bram gaat niet mee? Moet je dan niet even vragen of je vader wilt oppassen, of vertellen hoelaat ie een fles moet etc…
@EstHe wrote:
@Kittycat wrote:Haha, en hij kwam in 1995 in de serie…en Rikki is in 1993 geboren :lol:
Ben wel benieuwd vanavond, geen shorty gezien en ook geen spoiler gelezen, hoe zou ze ineens aan dat pistool komen dan? Is niet iets wat je even op je nachtkastje hebt liggen…
Vertrouw Yvon ook niet, maar 't is toch ook wel duidelijk dat ze iets te verbergen heeft, dus het is ook de bedoeling dat we dr niet vertrouwen
Wij zeiden ook al toen Sjoerd en Rikki wegliepen: uhhh, Bram gaat niet mee? Moet je dan niet even vragen of je vader wilt oppassen, of vertellen hoelaat ie een fles moet etc…
Waarschijnlijk uit pappie ze kluis ofzo :mrgreen:
Valt wel mee hoor, Rik en de jonge meisjes. Ferry is geboren in 1973 en Terence ( yvon) in 1976
@kimmiejj wrote:
@EstHe wrote:@Kittycat wrote:Haha, en hij kwam in 1995 in de serie…en Rikki is in 1993 geboren :lol:
Waarschijnlijk uit pappie ze kluis ofzo :mrgreen:
Of gejat van de beveiliging
Yvon is idd niet zo jong als dat ze lijkt. Vind haar een leuke actrice!
Wat me wel opviel van de week. Rik deed de deur open om op het belletje te drukken van de voordeur. Maar er zaten folders in de brievenbus in de deur. Hoe komt de krantenjongen dan binnen :mrgreen:
foutje… :lol: