Toch gaan kijken he, ben te nieuwsgierig!!
Me2 lol, daar had ik nou nooit aan gedacht.
Kep ook gekeken :lol:
whaaaaaa :shock: :shock: :shock:
wie was dat die er mee kwam hier dat zij het ook kon zijn ivm jaloezie ofzo???
Word er trouwens verteld waarom ze het deed/doet??
Dat zei ik toch? :mrgreen:
@Sweet-Love wrote:
Dat zei ik toch? :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Maarja nu nog de reden… ws jaloezie ofzo
Dus toch… :roll:
:lol: Kon me niet bedwingen.
Oooh :doh:
ik heb ook gekeken, en wilde 't eigenlijk helemaal niet :lol:
Amy was tot nu toe nog erg jong en had geen eigen verhaallijn. Nu misschien wel…zo breien ze iemand zonder tekst de serie in (of juist uit).
@mandy_d. wrote:
Amy was tot nu toe nog erg jong en had geen eigen verhaallijn. Nu misschien wel…zo breien ze iemand zonder tekst de serie in (of juist uit).
dank je, dit had ik dus niet willen lezen
@Gab wrote:
@mandy_d. wrote:
dank je, dit had ik dus niet willen lezen
Euh, ik mag mijn gedachten toch wel spuwen? Nee hoor, je hebt gelijk, ik zou echt zweren dat ik de spoiler er op heb gezet,maar in mijn haast kennelijk niet. Was wel de intentie…
Hij staat er nu op,maar daar je je natuurlijk geen fluit aan. Gelukkig is het maar een soap…
@Sennapen wrote:
@EstHe wrote:Oooh :doh:
ik heb ook gekeken, en wilde 't eigenlijk helemaal niet :lol:
:lol:
Wat hebben die spoilers dan voor zin? Haha…
Iedereen hier kijkt er kennelijk toch in. Dan misschien beter het topic links laten liggen…
Ik kijk er ook onder, dan weet ik of ik de komende week wat beters kan gaan doen of niet, hihi…
Gab, misschien je eigen post ook onder de spoiler doen? Mijn quote? Nu heeft mijn correctie niet veel zin meer…
Komt goed
Thanks! Zo crisis bezweert OF, v.d. week maar eens een boek gaan lezen,haha…
Haha… Jullie zijn ook zoo nieuwschierig!
Ik ben gewoon echt diep teleurgesteld dat het Amy is. Wat een onzin! Alsof zij zo’n computertechneut is dat ze anoniem kan blijven met dit soort mailtjes. Dat ze alle bestanden van Tasjesdief vanaf een andere locatie kan verwijderen! En tuuuurlijk, een klein meisje dat 's nachts het huis van Nina in kan om daar te spoken, 's nachts voor het raam staat te spieken en bespioneert via de webcam. Ik vond het een leuke verhaallijn maar ik vind dit zó onwerkelijk. Echt een dikke vette tegenvaller.
Ja oke, bijna niemand had dit verwacht. Dat is natuurlijk hartstikke knap van de tesktschrijvers maar ik vind dit gewoon echt slecht bedacht :roll: :wall:
Oke, sorry… moest het even kwijt :lol:
@Matsjo wrote:Ik ben gewoon echt diep teleurgesteld dat het Amy is. Wat een onzin! Alsof zij zo’n computertechneut is dat ze anoniem kan blijven met dit soort mailtjes. Dat ze alle bestanden van Tasjesdief vanaf een andere locatie kan verwijderen! En tuuuurlijk, een klein meisje dat 's nachts het huis van Nina in kan om daar te spoken, 's nachts voor het raam staat te spieken en bespioneert via de webcam. Ik vond het een leuke verhaallijn maar ik vind dit zó onwerkelijk. Echt een dikke vette tegenvaller.
Ja oke, bijna niemand had dit verwacht. Dat is natuurlijk hartstikke knap van de tesktschrijvers maar ik vind dit gewoon echt slecht bedacht :roll: :wall:
Oke, sorry… moest het even kwijt :lol:
Ik heb geen idee hoe oud ze zou moeten zijn nu in de serie. Maar ze kan natuurlijk wel dit doen met hulp van iemand die wel een computertechneut is. Geld zat die Sanders. Daarnaast was de stem met het telefoontje een mannenstem en komt er binnenkort ook een of andere Bas van Prooijen voor eventjes in gtst. ZOu me niks verbazen dat deze jongen helpt.
@Pattycoat wrote:Ik denk dat de stalker uit een hele onverwachtse hoek komt. Ik denk Amy. Dat zij een dagboek heeft gevonden of zo van haar moeder.
Ik had dit al verwacht een tijdje terug
Oeh oeh oeh… Spannend!!
Zou ze d’r Barbies naar Nina d’r hoofd gooien??? :roll: