grrrrrrrr.... Aldi

Gisteren een krantje gezien van de Aldi, met een leuk dekbedovertrekset van Princess e.d. Nou die wilde ik dus wel hebben. Krantje van de week gehad, actie ging in vandaag. Gister mijn oma gebeld want die woont er vlakbij.



Belde ze vandaag op. Tja ze zeggen dat het krantje al maandag is ingegaan dus ze zijn uitverkocht. Ik nogmaals gekeken in het krantje. Staat toch echt vanaf woensdag 7 januari.



Na een hoop gezoek op internet voor een telefoonnummer, ben ik bij het hoofdkantoor eindelijk aangekomen. De filialen blijken allemaal een geheim nummer te hebben en op de website van Aldi staat ook geen telefoonnummer.



Ik gebeld, werd doorverbonden naar het regiokantoor. Mijn verhaal daar uitgelegd. Zegt de vrouw, dat hoort niet! Nee, daar was ikzelf ook al achter. Mijn oma stond voor de opening al voor de deur en is ook bij een ander filiaal geweest maar die zei hetzelfde, dat het maandag al was ingegaan en dus uitverkocht was.



Nu wordt ik morgen teruggebeld, want ik heb er een klacht van gemaakt. Vind het echt niet kunnen dit!

nee dat vind ik ook niet kunnen zeg :snooty:

Ik vind dit ook niet kunnen maar het gebeurt wel vaker bij de Aldi.

Ja en ook bij de kruidvat, heel irritant!



Goed van je dat je een klacht heb ingediend!

Ik heb dat ook bij kruidvat gedaan, maar nooit meer wat van gehoord.

eig bijna al die winkels wel hoor als ze maandags binenkrijgen dan is het uitpakken en in de winkel stallen incl bordjes tja dan is het mooi verkopen ,



tis wel klote zeker weten maar eig zijn we het wel gewend,



hopelijk kunnen ze iets regelen voor je want je hebt wel gelijk :thumbup:

Slechte zaak van de Aldi :snooty:

Normaal ken ik de Aldi dat ze daar wel heel strikt in zijn wanneer ze wat verkopen, vreemde actie hoor! Ik hoop dat je eentje gratis opgestuurd krijgt :smiley:

Ik heb het wel vaker gehad maar dan over een tv die ze daar toen verkochten. Waren ook al allemaal verkocht. Knap als je voor openingstijd al voor de deur staat. :roll:

Bij ons niet hoor, alleen dat etensspul staat op dinsdagmiddag in de winkel,

maar al die kleding en apparatuur echt pas op woensdag.

hier is dat ook zo, als je op woensdagmorgen komt is alles al weg :thumbdown:

Bij ons gaan de acties ook echt pas op woensdag in en om 9.15 uur zijn de meeste dingen al uitverkocht, niet normaal. Als je om 8.30 niet bij de poort gaat liggen als je echt iets wilt hebben wat een hard loper kan zijn heb je pech gehad. Dat geven ze ook steeds bij het hoofdkantoor aan, heb al vaker een klacht ingediend.

Ik heb zelf bij de Aldi gewerkt en bij ons gingen de spullen pas op dinsdagavond na sluitingstijd de winkel in. Ik werk nu niet meer bij de Aldi en als ik iets moet hebben, dan ga ik naar een andere vestiging dan waar ik werkte. En daar is het me dus ook al vaker opgevallen dat alles op woensdag al uitverkocht is, omdat ze het op maandag al in de winkel zetten. Dus dan vis je elke keer achter het net en is alles al uitverkocht. :wall:



Het moet inderdaad niet mogen, maar dit is immers bij zoveel winkels zo? Ik heb die ervaring ook met het Kruidvat. Zie je wat leuks in de folder, ga je er meteen naar toe en is alles al uitverkocht omdat het ook veel eerder in de winkel stond. En vaak krijgen wij de folder ook nog eens veel te laat, zodat je helemaal geen kans meer hebt.

owww nu snap ik waarom de aldi bij ons vanmorgen is overvallen 8) Vanwege die mooie dekbedden!! :wink:



Maar ik zag ze inderdaad ook in de folder staan, vooral de winnie the pooh is erg leuk voor mijn moppie (ze heeft al een prinsessendekbed). Dus wel gezegd tegen hubbie, maar vandaag vergeten te gaan…zal dus nu ook wel op zijn. :roll:



Maarre…ben wel benieuwd hoe aldi hier op gaat reageren naar jouw toe Debbie.



Groetjess Jiska

Nu we het toch over aldi hebben,



Is het personeel bij jullie ook zo chagerijnig en onaardig?



Daarom kom ik niet graag bij onze aldi.

Een diepvrieskist voelt nog warmer aan.

Ze lopen in de winkel te klagen over de leiding,

als je iets vraagt krijg je als antwoord: zal daar wel ergens liggen. En dan wijzen ze ergens heen. Kan nauwelijks een hoi of goedemorgen vanaf aan de kassa. Ik kan nog wel even doorgaan :silenced:

Of woon ik nu net bij een verkeerd filiaal :eh:

dat vind ik echt niet kunnen hier gaat het ook zo vaak is het al op op woensdagmorgen of ze krijgen er maar weinig van bij kruidvat gaat dat net zo :thumbdown:



het personeel? vreselijk :silenced:

mutsie en roosje:

verhuis naar België dames :wink: , hier zijn ze echt wel vriendelijk.

ze kennen ons zoontje al bij naam zelfs ! En hem niet alleen, ook andere kindjes…

neen, hier geen klagen… ook niet over te vroeg in de rekken. woensdag is woensdag ! :thumbup:



liefs

Gerda

@gerda wrote:

mutsie en roosje:

verhuis naar België dames :wink: , hier zijn ze echt wel vriendelijk.

ze kennen ons zoontje al bij naam zelfs ! En hem niet alleen, ook andere kindjes…

neen, hier geen klagen… ook niet over te vroeg in de rekken. woensdag is woensdag ! :thumbup:



liefs

Gerda




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: nee houd het liever bij fryslan :mrgreen: maar goed zovaak kom ik niet bij de aldi dus scheelt weer :wink:

Debbie, ik ga morgen toevallig naar de Aldi. Wil best wel voor je kijken of ze hem hier toevallig nog hebben. Laat maar weten!!!

@debbert wrote:

Debbie, ik ga morgen toevallig naar de Aldi. Wil best wel voor je kijken of ze hem hier toevallig nog hebben. Laat maar weten!!!




Dat zou heel fijn zijn!

kijk ik voor je!

Wat ik niet altijd goed hebben kan bij de Aldi is dat ze bij de kassa de hele kar willen controleren. Heb ik er keurig een krat in staan om de boodschappen in te laden, moet eerst dat (lege en doorzichtige!)krat eruit om te kijken of er niets onder ligt :roll: Er past wel een heel pakje vleeswaren onder hoor!



Er kan ook nooit een praatje of een vriendelijk woord af.

Ik begrijp dat het geen buurtsuper is maar ik kom trouw elke week met mijn moedertje de boodschappen doen en vind het soms vervelend om behandeld te worden als een crimineel :eh: