grrrrrrrr.... Aldi

@Karin2 wrote:

Wat ik niet altijd goed hebben kan bij de Aldi is dat ze bij de kassa de hele kar willen controleren. Heb ik er keurig een krat in staan om de boodschappen in te laden, moet eerst dat (lege en doorzichtige!)krat eruit om te kijken of er niets onder ligt :roll: Er past wel een heel pakje vleeswaren onder hoor!



Er kan ook nooit een praatje of een vriendelijk woord af.

Ik begrijp dat het geen buurtsuper is maar ik kom trouw elke week met mijn moedertje de boodschappen doen en vind het soms vervelend om behandeld te worden als een crimineel :eh:







Als ik zo zou worden behandeld, zou ik er zonder meer voor passen om daar mijn geld heen te brengen. :snooty: :naughty:

Ik heb zelf niet de ervaring dat het personeel zo kortaf is, ook toen ik er zelf werkte vond ik het juist leuk om contact met de klanten te hebben. De meesten zie je elke week weer.



De regels omtrent de karren controleren, is van hogeraf gegeven. Aldi heeft in dat opzicht hele strenge regels. Als ik me daar niet aan hield en de leidinggevende was in de buurt, werd ik meteen terechtgewezen (waar de klant bij stond). Dus wij hadden ook geen keus en moeten er naar vragen. Maar goed… als je er als klant vaker komt, weet je dat ook. Een kleine moeite om je krat even omhoog te houden, als je de winkelkar langs de kassa duwt, toch? :wink:

Hier wordt er niet eerder verkocht dan dat de actie in gaat.



Bij ons is het personeel meestal wel vriendelijk. Het irritante vind ik alleen dat er van die lange rijen staan en dat ze er dan geen kassa bij doen.

Hier in drachten waar wij heen gaan zijn ze altijd aardig… ze vroegen zelfs aan mn man (toen ik niet meer mee ging naar de winkel) of ik bevallen was en of het een jongetje of meisje was… en afgelopen week zeiden ze nog tegen mn man (die normaal de oudste meeneemt, maar nu de jongste mee had) he dit is zn broertje zeker… ik dacht al… hij is wel wat kleiner :mrgreen:



ze weten wel precies wie we zijn en vragen ook regelmatig hoe het gaat enzo

@Karin2 wrote:

Wat ik niet altijd goed hebben kan bij de Aldi is dat ze bij de kassa de hele kar willen controleren. Heb ik er keurig een krat in staan om de boodschappen in te laden, moet eerst dat (lege en doorzichtige!)krat eruit om te kijken of er niets onder ligt :roll: Er past wel een heel pakje vleeswaren onder hoor!



Er kan ook nooit een praatje of een vriendelijk woord af.

Ik begrijp dat het geen buurtsuper is maar ik kom trouw elke week met mijn moedertje de boodschappen doen en vind het soms vervelend om behandeld te worden als een crimineel :eh:







oh dat is idd heel normaal bij aldi en lidl (gelukkig niet alle fillialen) maar hier is het bij lidl bijvoorbeeld al heel normaal dat als je de winkel instap je gelijk zo’n reetkever van een bewaker aan je kont geplakt heb zitten :hand:

en een wijk verder is er niks aan de hand :thumbup:



of wat dacht je van een doos melk die onderzocht word :lol: stel je nou voor dat je een pakje vleeswaren van wel 50 cent meejat :wall:

@Angel & Luna wrote:



oh dat is idd heel normaal bij aldi en lidl (gelukkig niet alle fillialen) maar hier is het bij lidl bijvoorbeeld al heel normaal dat als je de winkel instap je gelijk zo’n reetkever van een bewaker aan je kont geplakt heb zitten :hand:

en een wijk verder is er niks aan de hand :thumbup:



of wat dacht je van een doos melk die onderzocht word :lol: stel je nou voor dat je een pakje vleeswaren van wel 50 cent meejat :wall:




:mrgreen: :mrgreen:



Naar welke Lidl ga jij dan? Ik ga altijd naar die in Hillegersberg en heel af en toe in Schiebroek. In schiebroek is het af en toe wel irritant.

in rotterdam zuid :wink: en als ik naar die van ridderkerk ga zijn ze daar heel makkelijk

:mrgreen: ik snap het :wink: :mrgreen:

ok dan :wink: :mrgreen:

vaak zijn het ook lokkertjes he, dat doen ze bij de kruidvat ook heel vaak. Heel irritant en je kunt er gewoon helemaal niets aan doen :wall:

Nou Debbie, ik heb gekeken en ik heb hem hoor!!! :dance:

Hier lagen er nog wel 25 denk ik…



Pb me maar even voor je gegevens en hoe we het verder gaan regelen.

@Debbie & Lana wrote:

Gisteren een krantje gezien van de Aldi, met een leuk dekbedovertrekset van Princess e.d. Nou die wilde ik dus wel hebben. Krantje van de week gehad, actie ging in vandaag. Gister mijn oma gebeld want die woont er vlakbij.



Belde ze vandaag op. Tja ze zeggen dat het krantje al maandag is ingegaan dus ze zijn uitverkocht. Ik nogmaals gekeken in het krantje. Staat toch echt vanaf woensdag 7 januari.



Na een hoop gezoek op internet voor een telefoonnummer, ben ik bij het hoofdkantoor eindelijk aangekomen. De filialen blijken allemaal een geheim nummer te hebben en op de website van Aldi staat ook geen telefoonnummer.



Ik gebeld, werd doorverbonden naar het regiokantoor. Mijn verhaal daar uitgelegd. Zegt de vrouw, dat hoort niet! Nee, daar was ikzelf ook al achter. Mijn oma stond voor de opening al voor de deur en is ook bij een ander filiaal geweest maar die zei hetzelfde, dat het maandag al was ingegaan en dus uitverkocht was.



Nu wordt ik morgen teruggebeld, want ik heb er een klacht van gemaakt. Vind het echt niet kunnen dit!








Mijn vader is filliaal leider bij de Aldi

En mijn pa doet het ook wel eens…

Sommige dingen die langzaam lopen goooit hij er ook wel eens maandag in

Maar de dingen die hard gaan, die legt hij pas echt woensdag in de winkel

En het andere eenmalig op dinsdag

@Karin2 wrote:

Wat ik niet altijd goed hebben kan bij de Aldi is dat ze bij de kassa de hele kar willen controleren. Heb ik er keurig een krat in staan om de boodschappen in te laden, moet eerst dat (lege en doorzichtige!)krat eruit om te kijken of er niets onder ligt :roll: Er past wel een heel pakje vleeswaren onder hoor!



Er kan ook nooit een praatje of een vriendelijk woord af.

Ik begrijp dat het geen buurtsuper is maar ik kom trouw elke week met mijn moedertje de boodschappen doen en vind het soms vervelend om behandeld te worden als een crimineel :eh:









Wat in mijn bericht hier boven staat

Mijn pa is filliaal leider





En die controleert echt nooit

Tenzij hij het niet vertrouwd



Dus niet iedere Aldi is hetzelfde



Al doen ze het bij ons in het dorp ook veel hoor controle`s

@debbert wrote:

Nou Debbie, ik heb gekeken en ik heb hem hoor!!! :dance:

Hier lagen er nog wel 25 denk ik…



Pb me maar even voor je gegevens en hoe we het verder gaan regelen.




Toppie!!! Welke heb je :inlove:

@Debbie & Lana wrote:

@debbert wrote:
Nou Debbie, ik heb gekeken en ik heb hem hoor!!! :dance:

Hier lagen er nog wel 25 denk ik…



Pb me maar even voor je gegevens en hoe we het verder gaan regelen.




Toppie!!! Welke heb je :inlove:




Heb de prinsessen meegenomen, hoop dat die goed is! Dacht ook eigenlijk dat je die bedoelde… :oops:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :mrgreen:



Helemaal perfect! Die wilde ik dus ook hebben ja. Dacht ineens daarnet, goh als het maar een beetje duidelijk was dat het de princess was :mrgreen:



1 pb is onderweg :thumbup:

Regelmatig bij de aldi dat ik een aanbod zie denk ik ; Leuk! wanneer?

Dan ga ik dus naar de stad met de bus om te gaan halen, zeggen ze inderdaad ‘ja maar het is maandag de winkel in gegaan’…

Maar het is vandaag die datum, niet afgelopen maandag al? :thumbdown:

Hier is dat ook altijd.



Nu heb ik eigenlijk nooit iets nodig wat betreft non-food, maar een paar weken geleden (2 of 3) zag ik dat ze thermo-sokken hadden.

En aangezien het op mijn werk erg koud is, en ik vaak koude voeten heb (en het daardoor overal koud heb), leek me dat wel iets.



Ik heb al 1 paar ski sokken van mijn zus gebietst, maar die zitten niet zo lekker, dan zul je toch een schoenmaat groter moeten nemen… :mrgreen:



Maargoed, ook nergens te bekennen…



Kruidvat idem dito, kan ik ook nooit vinden wat ik nodig heb als ik iets in de folder heb gezien.



En wat betreft het personeel, toevallig zeg ik altijd bij beide winkels ‘alsof ze er voor uit worden gezocht’.

Functie eis: Hoe chagrijniger hoe beter, liefst zo min mogelijk praten, of het moet met je collega’s zijn terwijl je met een klant ‘bezig’ bent.



Ze zitten erbij alsof ze er niet echt zin in hebben ( can’t blame them…), en bij de kruidvat hier is het echt erg.

Daar werken mensen die er behoorlijk gaar uitzien, ongekamde haren, koortslip uitslag die reikt tot aan de oorlel, vettige coupe, restjes nagellak…

Nou moet ik eerlijk bekennen, ik werk bij de concurrent dus het is makkelijk om af te geven, maar ik vind dat vanuit het oogpunt als klant zijnde (ik koop daar ook spulletjes), ook niet erg charmant.



En ik heb ook altijd gezegd, zelfs voor een verdubbeling van mijn salaris zou ik daar nog niet willen werken.

Ik had een heel slecht ervaring gehad met een vrouw in de rij staan… een kassa open namiddags… lange rij… ik was de laatste…toen. de kassa medewerker had 2-3 om de andere kassa te gaan… ik wacht… niemand ging… en toen was in bij de andere kassa… ieder voor me kwam achter mij…?. En nou de vrouw (met scania broek) voor me… zegt… ja mevrouw… ik was voor uw in de rij… ik zeg… ok zie ik sorry en ga maar… en beginnen ze te zuren met de andere winkeliers… ja ze moet achter staan… zo kan niet… bla bla… ik was gewoon verbaasd… Wat een raar gedrag zeg… ze kunt gewoon ophouden en laat me in rust! Dus… Niet alleen de medewerkers maar sommige winkeliers ook…