GRRRRR onerburen ** zucht **

oww meiden ik geloof dat ik even van me af moet schrijven voordat ik zometeen uit me vel spring :evil:



Mijn onderbuurman is Dj… geen probleem hoor :lol:

Maar af en toe gaat het nogal hart en de hele dag door …



We zijn hier nu al 1 jaar mee bezig :?

we kunnen niet aan de deur … Ja kan wel … :think: maar dan word meteen onze huid volgescholden … blablabla…



Vandaag over de top … benthe is wakker … en de muziek staat echt wel zo hart… dat ik er koppijn van krijg …

Mijn bovenburen komen bij mij klagen dat me muziek te hart staat terwijl er geeneens muziek aanstaat :?



De muziek gaat zo hart benthe haar bedje in haar kamer id gewoon van de muur afgebonkt …

Toch de stoute schoenen aan en ikke aan de deur en ik had benthe helemaal overstuur in mijn handen … :cry:

Ik bel aan … geen deur die opengaat…

Nog een keer… muziek zachter maar geen deur die open gaat …

nog een keer bellen komt zijn vriendin naar buiten en zegt ja die muziek komt niet van hier …

Werd bijna onwel van de wietwalm die naar buiten kwam :evil:



Dus ik zeg … Nou ik weet wel zeker dat het van jullie af komt … zou die man van je geen koptelefoon op kunnen zetten en zijn eigen oren opblazen in plaats van een ander En medebewoners overlast te veroorzaken …



Nou zeg dat had ik niet mogen zeggen geloof ik … :shifty:

Meneer komt naar buiten en duwt mij met benthe op de arm gewoon tegen de railing omhoog :cry:

ik ben me kapot geschrokken wand benthe hing bij mij op de arm en vloog zowat over de railing heen :? :cry: :cry: :evil: :evil:

Met dr koppie tegen de spijlen … ik ben opgestaan en weggelopen en de politie gaan bellen …



En wat zeggen die :evil: ja mevrouw we hebben geen tijd te komen kijken … :evil: :evil: we hebben het druk en personeel te kort :evil: :evil:



ik ben er helemaal ondersteboven van :cry:

ik vind het niet normaal :evil: :evil:



vriendlief heeft meteen zijn boeltje gepakt van zijn werk en is onderweg naar huis :cry:



ps: woningbouw is wel op de hoogte … maar doet geen reet … :thumbdown:

jee meid…please blijf kalm!!

ja ik blijf binnen tot vriendlief er is nu … en mijn papa is onderweg naar mij … die is woest en die wil een verklaring halen :cry:

tjee zeg dat is niet normaal zeg. Moet je vriend van ver komen?



Waar is de politie als je ze nodig hebt he!



Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, behalve probeer tot rust te komen, en doe iig wel melding!

Jeetje zeg, wat een bruut!!! :shock:

Hopelijk komen er geen vodden van meid, kan me voorstellen dat je vriend nu woest is!!

Probeer rustig te blijven, sterkte ermee hoor! :-*

@wwb wrote:

tjee zeg dat is niet normaal zeg. Moet je vriend van ver komen?



Waar is de politie als je ze nodig hebt he!



Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, behalve probeer tot rust te komen, en doe iig wel melding!




nee ongeveer van 5 km hier vandaan

ow dan is hij zo bij je gelukkig.



Sterkte hoor, buren kunnen je leefgenot echt verkl*ten he…

nog een de politie keer bellen…zeker als je vriend verhaal wil halen… je weet maar nooit





:hug:


  • adem in adem uit



    **leest even mee

jeee meid wat een ordinair volk zeg!! Hoe is het met jou en Benthe?



sterkte hoor! :hug:

Vind dit echt enorm associaal!!!



Rekening houden met elkaar is ook zo moeilijk :roll:

nou ik ben nu aan het koken en riendlief is nog nie onderweg naar huis…

Benthe die zit in de kinderstoel en mijn papa zal zo hier zijn :think:



gaat op zich wel goed hier nu … ik heb koppijn … en die gast draait nog steeds kei harde muziek :cry:

Tsjonge dit is naar! Zeker als het je onderburen zijn, wat vervelend meid.

Sterkte ermee… ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Liefs en sterkte…

Wát een idioot!!! :o Meis blijf rustig he, en ik zou nog een x de politie bellen! :hug:

Zo snel mogelijk aangifte doen van mishandeling … politie MOET dan wel wat doen !

dat wou ik dus net zeggen… hij heeft je verdorie op de grond geduwd… en je kind in gevaar gebracht… zeker aangifte doen!!!Dat is gewoon je reinste bedreiging… Dit gaat echt te ver meid(heb het gisteren zelf gehoord hoe hard die muziek staat, en snap dat je er nu echt genoeg van hebt!!)

Je moet meteen weer de politie bellen met het verhaal dat als zij niet komen je vriend verhaal gaat halen beneden dan moeten ze wel komen.



Je moet het wel een beetje aandikken dat je het niet meer in de hand heb enzo.



heel veel sterkte ermee :hug:

Ik zou de politie gewoon weer bellen… Jeteje wat een schrik. Succes ermee.

Jee, Willeke, gaat 't weer een beetje ?



Als de overlast blijft weer de politie bellen en zeker melding maken van het hele voorval ! :hug:

:shock: wat heftig meid :frowning: :hug:

en die politie :silenced: ze komen pas als het te laat is :wall:

:frowning: Jeetje meid! Ik hoop dat je alsnog de politie hebt gebeld en aangifte gaat doen/hebt gedaan.!