GRRRRR onerburen ** zucht **

Nog een keer de politie bellen en aan de phone zeggen dat je NU aangifte wegens mishandeling wil doen. Dan moeten zij naar je toekomen of jij naar hen. Maar ik zou aangifte doen!



Hoe is het trouwens afgelopen? Is je vader of je vriend nog naar beneden gegaan? En hoe is het nu met Benthe? Was ze erg geschrokken?



Nou meid, heel veel sterkte met de schrik! :hug: :-*

hey,



Ik heb aangifte gedaan per telefoon …

ze hadden het te druk en ik moet terugkomen op het bureau of ze komen maandag bij mij …

ik :pray: op een goede afloop :shifty:

sjonge jonge zeg… meer blauw op straat noemen ze dat… en ondertussen maar afwachten of die randdebiel geen wraakneigingen gaat krijgen… meeeeen… typisch weer de arm der wet he…(er is nog niks gebeurd, dus relax)… bah :twisted:

ja dat bedoel ik … nouja … ik wacht gewoon af :?

En hoe is het gegaan vandaag?

Helemaal mee eens. Aangifte doen en blijven bellen, net zo lang totdat ze komen. En je andere buren, kunnen die ook niet eens bellen naar de politie. Hoe meer klachten hoe beter.

ja ja de politie is hier geweest …

en ik heb een officiele aangifte gedaan.



ik kon zelf niet naar het bureau omdat ik goed ziek ben. maar desondanks toch een officiele aangifte wilde doen.

en ik hier niet langer mee wilde wachten.

Mijn wijkagent en de huismeester waren hier.

de onderbuurman heeft een officiele waarschuwing gekregen van de politie en van de woningbouw een gele kaart… nog 1 misstap en hij vliegt zijn huis uit.

verder heb ik er niet echt last meer van en echt aan de muziek kunnen ze niet veel doen. wel is er geadviseerd voor hem een koptelefoon op te zetten.



verder is zijn muziek kua luitte niet over de max grens dus kunnen ze verder niet veel tegen doen. daarvoor kan ik enkel en alleen continu de politie voor bellen zodat ze een groot dossier van hem krijgen.



verder een bloemetje als exuus van de huismeester gehad dat hij het niet had zien ankomen… :? 100x gewaarschuwd mjah … :think:



Verder is er vandaag van de onderburen een boeket bezorgd met een exuus.





Verder laat ik het hier even bij … mocht het nog een keer mis gaan vlieg ik helemaal uit mijn naad met mijn kind in gevaar brengen :evil:

zooo hee… dat boeket van de onderbuur vind ik ondanks dat het een hork is best netjes… hopelijk denkt hij nu een beetje na???



op zich ook keurig opgelost van de woningbouw en de politie… meer kunnen ze idd niet doen…



enne… beterschap he meis… Moet morgen weer naar het GGZ, maar heb woensdagochtend nog een verrassinkje voor je(die startset gaat van pas komen… :mrgreen: ) Dikke knuf van mij

wow netjes dat ze thuis kwamen voor de aangifte!



En je staat nu wel mooi in de bloemen he! Is toch wel iets positiefs uit zo’n rotsituatie.

Hopelijk overkomt je zoiets nooit meer en gaat je onderbuurman een koptelefoon kopen.



Beterschap hoor!

@mv2kids wrote:

zooo hee… dat boeket van de onderbuur vind ik ondanks dat het een hork is best netjes… hopelijk denkt hij nu een beetje na???



op zich ook keurig opgelost van de woningbouw en de politie… meer kunnen ze idd niet doen…



enne… beterschap he meis… Moet morgen weer naar het GGZ, maar heb woensdagochtend nog een verrassinkje voor je(die startset gaat van pas komen… :mrgreen: ) Dikke knuf van mij






oeh oeh oeh … ik ben nieuwschierig … ik deeeeeeenk dat je chocopads hebt :inlove:

@wwb wrote:

wow netjes dat ze thuis kwamen voor de aangifte!



En je staat nu wel mooi in de bloemen he! Is toch wel iets positiefs uit zo’n rotsituatie.

Hopelijk overkomt je zoiets nooit meer en gaat je onderbuurman een koptelefoon kopen.



Beterschap hoor!




enne ja op zich netjes opgelost … alleen ik hou dus helemaal niet van bloemen … :oops: :eh:

dus ik heb ze vergeven aan iemand die ze heel graag wilde hebben en die er wel goed voor zorgt :thumbup: