grrrr wie doet nou zoiets?

Ik zit hier flink te balen. Mijn oudste zoontje gaat net naar school en hij had gymschoentjes nodig. Dus hebben we die gekocht, Wout trots, hij wilde zelf die tas graag dragen. Ik liep direct door naar de kruidv@t en was daar nog geen 10 minuten binnen…wout heeft waarschijnlijk de tas losgelaten daar. Toen ik buiten kwam vroeg ik waar de tas was…weg. Hij was niet in de winkel en hij was ook niet ingeleverd bij de kassa. Wie doet nou zoiets, een paar kindergymschoentjes stelen :x :x :x :cry: Echt ik kon wel janken. Ook bij de sportzaak waar ik ze had gekocht waren ze natuurlijk niet ingeleverd :x grrrr wat baal ik hier van :x En natuurlijk hadden ze die schoentjes ook niet meer in zijn maat…zucht :thumbdown:

Vervelend zeg. Maar of het echt stelen was weet je niet. Misschien is het ergens opgelegd en onder/tussen/naast gevallen. Zat de bon er nog in? Dan heb je kans dat ze het gaan terugbrengen bij de sportzaak. Heb je de situatie daar uitgelegd? Dan kunnen ze het in de gaten houden. En misschien je nummer bij kruidvat achterlaten voor als ze het ergens tussen vinden.

he bahh dat is inderdaad mooi balen Laura !! maar idd misschien je nummer achterlaten, weet niet als het helpt…

heb mijn nummer bij de sportzaak achtergelaten…

Oh bah wat naar zeg…



Zo heb ik dat ook een x gehad, heel de dag weze shoppen ik droeg 1 tas met allerlei spullen erin. Waarde van 50 euro ongeveer. Wij stappen een schoenenwinkel in net voor sluitingstijd. En ben maar een paar minuten van de winkel af dat ik merk hey waar is mijn tas. Ren terug en nee hoor was al weg…



Wat was ik boos :evil:

Toch snap ik jullie boosheid niet helemaal… :angel:

Tis toch je eigen ‘fout’ dat je em achtergelaten hebt…

(het is me ook weleens overkomen hoor)

Ik snap ook niet waarom dat stelen genoemd word…

nou, mijn zoontje heeft m per ongeluk losgelaten en toen heeft iemand m meegenomen. Persoonlijk zou ik zo’n gevonden tas even naar de kassa brengen, dat is wel zo eerlijk voor als degene die m kwijt is hem zoekt he? En als jij een tas ziet met iets nieuws erin wat jij niet betaald hebt en je neemt hem mee…dan is het toch stelen? Er zat echt geen briefje op: voor de eerste de beste vinder :wink:

ik snap het ook niet, net als fai.



Je hebt toch niet gezien dat iemand er mee vandoor is gegaan? Jullie zijn hem verloren, ergens, en hebben hem niet terug gevonden.



Misschien heeft iemand het idd meegenomen, maar misschien had de vinder ook een ander idee dan jullie waar ie hem het beste achter kon laten? bv op politiebureau of zo?

Ergens tussen die winkel en de kruidvat is hij kwijt geraakt toch? Dan kan het dus ook op straat zijn?





Balen iig, dat sowieso.

het moet niet gekker worden wola…



blijven informeren maar. Je moet ook maar per toeval iemand kennen met die schoenmaat… en dan nog?



haha, ik heb mijn portemonee een keer achtergelaten in een telefooncel op t damrak amsterdam… werd keurig gebeld door iemand die m had gevonden… alles zat er nog in… geweldig toch… dus het kan nog!

@fiep klophout wrote:

ik snap het ook niet, net als fai.



Je hebt toch niet gezien dat iemand er mee vandoor is gegaan? Jullie zijn hem verloren, ergens, en hebben hem niet terug gevonden.



Misschien heeft iemand het idd meegenomen, maar misschien had de vinder ook een ander idee dan jullie waar ie hem het beste achter kon laten? bv op politiebureau of zo?

Ergens tussen die winkel en de kruidvat is hij kwijt geraakt toch? Dan kan het dus ook op straat zijn?





Balen iig, dat sowieso.




nee, IN de kruidvat en daar ben ik 4x langs alle paden/schappen gegaan en heb ik aan de kassa gevraagd. Politieburo is hier niet in de buurt, dus daar zal ie niet zijn.

Is trouwens een klein buurtwinkelcentrum, er zitten maar twee winkels tussen die sportzaak en de kruidvat :wink:

heeft hij ze niet even subtiel weggezet in een rek terwijl hij bij iets interessants aan het kijken was?

Ik snap dat je baalt en boos bent maar ook ik zie het niet als stelen hoor.

Ik denk eerlijk gezegd idd dat het tasje (want een grote doos zal het niet geweest zijn?) gewoon ergens in een shap is beland. En kruidvat is natuurlijk een rommelige winkel met doosjes etc. Ik hoop dat ze gewoon nog gevonden worden voor je. (maandag nog even langs de kruidvat gaan om te vragen, want daar heb je je nr niet achtergelaten? :think: dat was handiger geweest aangezien je aangeeft dat je ze daar bent kwijt geraakt).

Balen zeg, iets meenemen wat niet van jou was vind ik stelen ook al is iemand het verloren. Of zoals in dit geval een kind wat iets vergeet.



Ik kan me inderdaad voorstellen dat het nog boven water komt als het in de rommelige kruidvat verloren gaat, of iemand dacht dat het zijn tas was en komt thuis en ontdekt dat het niet zijn tas is en brengt het over 2 dagen terug, of over 2 weken omdat dat hem beter uit komt.



Dus wie weet komen ze nog boven water.



Balen en ja je moet toch op iemand boos zijn in zo’n situatie.



natas

Echt verschrikkelijk vind ik dat. Iedereen werkt hard voor zijn spullen. Je moet gewoon met je poten van andermansspullen afblijven. Sorry voor deze botte mening maar mijn fiets is zo vaak gestolen… Snap dat soort dingen gewoon niet… Je werkt er hard voor…

@#puk# wrote:

Ik snap dat je baalt en boos bent maar ook ik zie het niet als stelen hoor.

Ik denk eerlijk gezegd idd dat het tasje (want een grote doos zal het niet geweest zijn?) gewoon ergens in een shap is beland. En kruidvat is natuurlijk een rommelige winkel met doosjes etc. Ik hoop dat ze gewoon nog gevonden worden voor je. (maandag nog even langs de kruidvat gaan om te vragen, want daar heb je je nr niet achtergelaten? :think: dat was handiger geweest aangezien je aangeeft dat je ze daar bent kwijt geraakt).




Ik begrijp niet waarom het geen stelen is. Alsof ik zo’n grote plastic tas niet tussen de schappen zou vinden.

Jullie hebben allemaal je eigen beeld van hoe het moet zijn gegaan en lijken niet mee te denken met wat ik hier schrijf. De tas is gewoon NIET terug te vinden in de winkel en ook vandaag was hij niet daar gevonden. Het KAN gewoon NIET ANDERS dan dat iemand de tas heeft meegenomen en dat noem ik dus STELEN. Tjonge, dat dat nou niet duidelijk te maken valt, vind ik erg frustrerend :roll:

@Chantalletje 27 wrote:

Echt verschrikkelijk vind ik dat. Iedereen werkt hard voor zijn spullen. Je moet gewoon met je poten van andermansspullen afblijven. Sorry voor deze botte mening maar mijn fiets is zo vaak gestolen… Snap dat soort dingen gewoon niet… Je werkt er hard voor…




beetje bot zo ja, maar goed jij snapt um. Ik had eigenlijk goedkopere schoenen willen halen, maar ik dacht, vooruit ik doe eens niet zo knieperig en hij krijgt mooie schoenen…dat doe ik dus niet weer :wall: (en dan zijn ze waarschijnlijk voor de meeste van jullie nog erg goedkoop hoor :wink:)

Dat is idd vervelend…

ik snap je woede wel hoor…



maar aan de andere kant denk ik wel van als het zon dure gym schoenen waren, had je ze beter zelf kunnen bijhouden…



misschien bot lullig dat ik het zo zeg…

Maar uit ervaring weet ik gewoon dat kids impulsief zijn…

ze zien iets leuks, en huppa daar gaan ze…weg spullen…



maar ook op school, ik had voor jasper een nike sport broek, even 30 euro…Dag broek dag zwemkleding…



Ik koop dus nooit geen dure schoolspulen, cq kleding meer…



en huppa gelijk de eerste gymles op school weg,

en met zwemles, kreeg ik verdorie een tas met heel andere kleding terug… :thumbdown: :thumbdown:

Balen zeg Wola, van de verloren en meegenomen tas! Heel raar ook, in zo’n klein buurtcentrumpje verwacht je dat toch niet :evil: :evil:

En ook superbalen dat schoentjes er niet meer waren in die maat.

Arme Wout! Heeft hij zich er nog naar over gevoeld? Hopelijk vinden jullie nog iets voor hem want moet natuurlijk goed voor de dag komen op eerste gymles :wink:

dat is idd balen zeg, ik snap je gevoel wel, t zijn jullie schoentjes betaald met jullie geld, dat er dan een ander mee vandoor gaat,ook al is het een redelijk klein bedrag,daar gaat het dan niet om :x