grrrr wie doet nou zoiets?

@Heleen wrote:

dat is idd balen zeg, ik snap je gevoel wel, t zijn jullie schoentjes betaald met jullie geld, dat er dan een ander mee vandoor gaat,ook al is het een redelijk klein bedrag,daar gaat het dan niet om :x




precies, ik begrijp gewoon niet hoe iemand zomaar andermans spullen kan meenemen zonder zich er schuldig over te voelen…het hoort gewoon niet. Ik zou het zelf in elk geval niet kunnen en ik vind het jammer dat er blijkbaar mensen zijn die daar geen problemen mee hebben en gewoon zo’n tasje meenemen :think:

dat is nu eenmaal iets wat kan gebeuren zeker als kinderen de tassen dragen,



ik ben ook weleens tassen vergeten in winkels toen ik met me moeder boodschappen ging doen vroeger, gelukkig had mijn moeder altijd wel hel geluk dat de tas snel terug gevonden werd,



maar ik kan me voorstellen dat je rot voelt hoor :frowning:

dat is nu eenmaal iets wat kan gebeuren zeker als kinderen de tassen dragen,



ik ben ook weleens tassen vergeten in winkels toen ik met me moeder boodschappen ging doen vroeger, gelukkig had mijn moeder altijd wel hel geluk dat de tas snel terug gevonden werd,



maar ik kan me voorstellen dat je rot voelt hoor :frowning:

@WoLa wrote:

@Heleen wrote:
dat is idd balen zeg, ik snap je gevoel wel, t zijn jullie schoentjes betaald met jullie geld, dat er dan een ander mee vandoor gaat,ook al is het een redelijk klein bedrag,daar gaat het dan niet om :x




precies, ik begrijp gewoon niet hoe iemand zomaar andermans spullen kan meenemen zonder zich er schuldig over te voelen…het hoort gewoon niet. Ik zou het zelf in elk geval niet kunnen en ik vind het jammer dat er blijkbaar mensen zijn die daar geen problemen mee hebben en gewoon zo’n tasje meenemen :think:




Is volgens mij tegenwoordig heel gewoon, helaas

zo had ik laatst per ongeluk iets niet afgerekent in de supermarkt, koste 3 euro, dus ik ga terug om te betalen want voor mij voelt dat niet goed om dan zo naar huis te gaan, degene bij de klantenbalie was zeeeeer verbaasd en haar reactie: nou dat je daar voor terugkomt t was maar 3 euro :wall: :wall: :wall: