Grrrr....ramen wassen...

Ik heb dit nu iedere keer…

Net de ramen gewassen (binnenkant) overal strepen :evil: :evil:

Wie heeft DE tip zodat ik niet meer van de strepen krijg?

hara :thumbup: ( en ik kan het weten, heb 350 raampjes)

Hara idd (je bent ook nog eens snel klaar, sinds ik die produkten gebruik kan ik al mijn binnen ramen in huis binnen 15 minuten doen en ze zijn streeploos schoon.

Hara :think: is dat een merk? Waar kan ik dat krijgen?

hier inhet dorp zijn er een paar die van die partys houden!! volgens mij hebben ze ook wel een site

Een ui doormidden snijden en in je emmer gooien, gegarandeerd streeploos :thumbup:

Lieke

Die van Sorbo, voor sanitair

(rode vleoistof)

gaan je ramen als een tiet van glimmen

Echt wonderspul

lauwwarm water met een ui en een scheutje afwasmiddel…

vind hara ook ideaal maar streeploos :roll: ik ben er denk gewoon niet goed in :wink:

Het is overigens wel minder en ik moet zeggen dat mijn ramen echt mega groot zijn. Het bovenste gedeelte doe ik met een stok en dat is denk het probleem, ik kan er niet goed genoeg bij. En een trap staat niet stabiel genoeg in de voortuin :slight_smile:

ik mik er tegenwoordig Ajax Lustra in…werkt prima, althans voor mij streeploos genoeg :wink:

@Maliesje wrote:

Lieke

(rode vleoistof)

Echt wonderspul

Haha glimmen die bij jou dan :mrgreen:

Hier lapt mijn moeder de ramen, ik heb daar zo’n hekel aan! Ik heb 1 keer hier de ramen gelapt en toen een topic over geopend haha.

@Mutsie86 wrote:

@Maliesje wrote:
Lieke

(rode vleoistof)

Echt wonderspul

Haha glimmen die bij jou dan :mrgreen:

Hier lapt mijn moeder de ramen, ik heb daar zo’n hekel aan! Ik heb 1 keer hier de ramen gelapt en toen een topic over geopend haha.

Ik moet ook zeggen dat hub het vaak doet hier, maar dacht eens lief te zijn en het zelf te doen.

Malies ik weet hoevaak jij ramen wast, dus dat moet wel goed spul zijn dan. Maar of mijn tieten ervan gaan glimmen :think: :think: :mrgreen: :mrgreen:

Ik was de ramen altijd met lauwwarm water en een klein beetje azijn erin.

Je ramen zijn spik en span ! :thumbup:

ik was ze altijd met thee en lauwwarm water

groene beer (vergelijkbaar met hara maar goedkoper)

Van die speciale doeken (ik weet de naam niet meer). Gaat als een tierelier!!

Ik ga met een telegraaf over de ramen heen, dat helpt ook. Ooit geleerd van een schoonmaakster, die huizen bijhoud.

Een drupje afwasmiddel in een emmer en gegarandeerd schone streeploze ramen. Kep ze vandaag nog gelapt. (Glazenwassers gebruiken het ook) kep deze tip van een glazenwasser :clap: :thumbup:

spiritus in het sopje geen strepen te bekennen…

ik moet nodig de ramen weer eens doen maar ik heb daar zo`n gigantische hekel aan, mijn excuus nu is het koude weer :shifty: :angel:

@essy wrote:

Een drupje afwasmiddel in een emmer en gegarandeerd schone streeploze ramen. Kep ze vandaag nog gelapt. (Glazenwassers gebruiken het ook) kep deze tip van een glazenwasser :clap: :thumbup:

Klopt zo word het hier ook gedaan ( man = glazenwasser)