Grrrr....ramen wassen...

Alleen water met afwasmiddel?

@lieke1 wrote:

@Mutsie86 wrote:
@Maliesje wrote:
Lieke

Die van Sorbo, voor sanitair

(rode vleoistof)

gaan je ramen als een tiet van glimmen

Echt wonderspul

Haha glimmen die bij jou dan :mrgreen:

Hier lapt mijn moeder de ramen, ik heb daar zo’n hekel aan! Ik heb 1 keer hier de ramen gelapt en toen een topic over geopend haha.

Ik moet ook zeggen dat hub het vaak doet hier, maar dacht eens lief te zijn en het zelf te doen.

Malies ik weet hoevaak jij ramen wast, dus dat moet wel goed spul zijn dan. Maar of mijn tieten ervan gaan glimmen :think: :think: :mrgreen: :mrgreen:

Whoehahahaha dat zegt SM altijd

Mijn tieten glimmen ook niet hoor, maar de ramen wel :mrgreen:

@lieke1 wrote:

Alleen water met afwasmiddel?

Heb ik ook een tijdje gedaan werkt ook super

hara(desondanks heb ik nog een hekel aan ramen wassen hoor :silenced: )

Even op de doeken gekeken en ze zijn van het merk jemako. 1 doek voor nat gebruik (je hoeft alleen warm water te gebruiken) en 1 doek om de ramen droog te lappen. Ik heb nog nooit zo snel mijn ramen gelapt, een aanrader!

water en ui, werk perfect.

een keer gezien bij hoe schoon is jouw huis en het werkt echt!!

koud water met drupje dreft…hubbie is glazenwasser geweest!

Ik heb ze net vandaag gedaan: warm water, afwasmiddel en een scheutje spiritus. Streeploos schoon! Enne…ik doe ze buiten met de borstel en lapper en binnen gewoon met een goed uitgewrongen microvezeldoekje, dan heb ik tenminste niet alles nat :thumbup:

Hara is inderdaad een ideaal middel. Vooral die ramenwaswisser zeg maar.

Wat ook goed werkt is een vaatwasttablet oplossen in heet water, streeploos en glanzende ramen!!! Tenslotte ontvet zo’n tablet en zit er vaak glansspoelmiddel voor glazen in :wink: