grrr

Ik heb ook zo’n soort kadootje gevonden op mijn bolide. :cry: En goh welk een toeval… ook geen briefje. Morgen de verzekering maar even bellen.



Maar ja er zijn zoveel ergere dingen. :cry:

Ik heb ergens van de week hier op KOK gelezen dat je dan op de parkeerplaats een auto uit moet zoeken en daar de eigenaar van achterhalen en dan zeggen van he je hebt schade gemaakt op mijn auto :wink:



Maar dit is inderdaad geen kras maar een soort van aanrijding.

Balen!!

@ruud wrote:

Ik heb ook zo’n soort kadootje gevonden op mijn bolide. :cry: En goh welk een toeval… ook geen briefje. Morgen de verzekering maar even bellen.



Maar ja er zijn zoveel ergere dingen. :cry:




Oh ook al bij jou gebeurt, :thumbdown: :wall:



Tuurlijk zijn er ergere dingen, maar kan er zo van balen. wij zijn zuinig op onze auto en dan gaat iemand anders er zo mee om :thumbdown:

Yep gisterochtend zet ik mijn auto netjes schadevrij neer en gistermiddag zaten er behoorlijke krassen op de bumper die in kleur meegespoten is etc.



Ik zal vandaag de verzekering maar eens bellen en zien hoe of wat. waarborgfonds heb je getuigen voor nodig dat je de auto onbeschadigd neer gezet hebt. Zal dus wel een gevalletje worden wat we zelf mogen gaan regelen of betalen… Geen idee of dat me dan extra gaat kosten of niet dat horen we vandaag wel en dan is het een kwestie van keuzes maken. Zelf betalen of via de verzekering laten lopen.

Ontzettend balen zeg! Dat zijn flinke deuken, sterkte en ik hoop dat je er iets mee kunt.





@romata wrote:

@Mutsie86 wrote:
De verzekering oplichten doen we niet, dat vind ik altijd zo oneerlijk…



waarborgfonds, ik ga even kijken… hub wil morgen onze verzekeraar opbellen… :evil: :evil: :evil:




Tis indd wel oneerlijk, maar zou dat liever doen dan het uiteindelijk uit mijn eigen zak betalen.



En je betaald er tenslotte toch ook voor :shifty:




Je betaald er helemaal niet voor want je zegt zelf niet all risk te zijn verzekerd, hij zal even lekker worden zeg :hand:

@mamma van sharondenise wrote:

@faizaa wrote:
Ik zou dus de komende week die auto’s gaan checken die daar staan… kijken of je schade ziet… zo ja, die persoon zeggen dat iemand hem/haar gezien heeft… (gewoon kijken hoe ie reageerd)

Dat is geen kras meer zeg… wat een aso mensen zeg… Ik heb eens voor een deukje van 1 bij 1 cm een briefje achtergelaten en die auto ZAT al onder de deuken… kon de mijne niet eens meer ontdekken hahahaha… :mrgreen:




Jij had toch ooit ook zo’n verhaaltje over de auto van je moeder niet? :think:



Ik vindt het heel erg aso, zoiets moet je gemerkt hebben anders ben je wel zo seniel dat je niet eens achter het stuur zou mogen.



Succes met de verzekering morgen ik hoop dat het meevalt voor jullie :hug:




Ja maar daar was de eigenaresse bij aanwezig…

En NOG ontkennen he…

Mijn moeder is uiteindelijk in het gelijk gesteld…

Maar oewww… kon die griet wel wel aandoen… mijn moeder was zo verdrietig en mijn vader gaf mijn moeder de schuld… :naughty:

Dus hoop gedoe alleen omdat zij niet wilde toegeven dat het haar schuld was…



Vandaar dat ik dus toch even op die parkeerplaats zou gaan neuzen… zijn toch dezelfde mensen altijd… of volgende week zelfde dag even gaan kijken… die persoon zal wel behoorlijk schade hebben aan zijn auto… zeg niet dat hij/zij dan ook de schuldige is… maar je kan het altijd aangegeven en dan kijken hoe ze reageren…

oh faizaa, je moeder overstuur ah zielig :frowning:



Dit is trouwens op de parkeerplaats bij mijn werk gebeurt. We delen het met de basisschool. Dus leraren/ouders/ wij etc komen op die parkeerplaats.

En er staan vaak dezelfde auto’s.

Dus ik begin vandaag wat eerder en bel even bij de buren aan de overkant aan, of ze wat gehoord/gezien hebben en ik ga de auto’s in specteren.

Misschien even wat moeders aanspreken die dagelijks héél vroeg al bij het hek staan om de kids te halen.

Ik hoop echt dat iemand iets gezien heeft…

Zo’n schade aan je auto… bah, zou dr ook naar van zijn…

Tis al naar als je WEL een briefje tussen je ruitenwisser had…

Laat staan als iemand gewoon wegrijdt…

Ik snap dat niet he… :hug:

heb je niet met je auto tegen ee paaltje aangereden? overigens had je dat wel gehorod, maar zo kras lijkt het wel! pfff…



wij ehbben sinds twee jaar een no-claimbeschermer in ons pakket voor de auto verzekering. Dan kna je een schade laten maken, zonder dat het je wat kost! dus, hadden ze een keer bij ons de spiegel eraf gereden, de andere persoon was doorgereden, aangifte gedaan, schadeformulier ingevuld, en het is al gemaakt! dank zij de noclaimebeschermer! :dance:

Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit ongemerkt gedaan heeft, zou zeker even rondkijken of je de persoon kan achterhalen. Succes!

:hug:

Ongelooflijk, waar moet het heem met de toenemende asocialiteit! :shock:



Waar is tegenwoordig het fatsoen en de eerlijkheid bij veel mensen??



:hug: voor jou, ik hoop dat het goed opgelost wordt!

Ik heb net even gebeld gelukkig maken wij zelf niet zo heel vaak schade…



Waarborgfonds is geen optie bij ons omdat ik geen getuigen heb dat ik de auto schadevrij geparkeerd heb. Die getuigen kan ik wel verzinnen maar dan verlaag ik me tot het niveau van de niet briefjes achterlaters en dat doen we niet. :mrgreen:



De auto wordt gemaakt en het kost mij niets mits ik tussen nu en april 2010 geen schade rij. Dus doen jullie een beetje extra voorzichtig tot die tijd als ik in de buurt ben. :wink:

Ruud, netjes opgelost! :thumbup:

Ik zal jouw auto ontzien! 8)

Fijn dat het zo opgelost kan worden met jullie verzekering.



Echt asociaal zeg, om dat te doen en geen briefje achter te laten. Een collega van mijn vriend had een tijd terug wel een briefje op zijn auto…



“Het is dat iedereen staat te kijken of ik wel een briefje schrijf, dus dat doe ik dan maar. Ik schrijf er alleen niet op wie ik ben”



Daar heb je ook wat aan…

@ruud wrote:

Yep gisterochtend zet ik mijn auto netjes schadevrij neer en gistermiddag zaten er behoorlijke krassen op de bumper die in kleur meegespoten is etc.



Ik zal vandaag de verzekering maar eens bellen en zien hoe of wat. waarborgfonds heb je getuigen voor nodig dat je de auto onbeschadigd neer gezet hebt. Zal dus wel een gevalletje worden wat we zelf mogen gaan regelen of betalen… Geen idee of dat me dan extra gaat kosten of niet dat horen we vandaag wel en dan is het een kwestie van keuzes maken. Zelf betalen of via de verzekering laten lopen.




Nou Ruud, bij ons was toen mijn verklaring voldoende, dat de auto van mijn man onbeschadigd was. Maar ik moet er wel bijzeggen dat het een jaar of 7 geleden is, misschien zijn de regels nu verscherpt?

@Bella wrote:

Ik heb ergens van de week hier op KOK gelezen dat je dan op de parkeerplaats een auto uit moet zoeken en daar de eigenaar van achterhalen en dan zeggen van he je hebt schade gemaakt op mijn auto :wink:



Maar dit is inderdaad geen kras maar een soort van aanrijding.




Ja, dat zal even lekker worden! Je gaat toch geen mensen vals beschuldigen? :naughty:

@Barbara wrote:

@ruud wrote:
Yep gisterochtend zet ik mijn auto netjes schadevrij neer en gistermiddag zaten er behoorlijke krassen op de bumper die in kleur meegespoten is etc.



Ik zal vandaag de verzekering maar eens bellen en zien hoe of wat. waarborgfonds heb je getuigen voor nodig dat je de auto onbeschadigd neer gezet hebt. Zal dus wel een gevalletje worden wat we zelf mogen gaan regelen of betalen… Geen idee of dat me dan extra gaat kosten of niet dat horen we vandaag wel en dan is het een kwestie van keuzes maken. Zelf betalen of via de verzekering laten lopen.




Nou Ruud, bij ons was toen mijn verklaring voldoende, dat de auto van mijn man onbeschadigd was. Maar ik moet er wel bijzeggen dat het een jaar of 7 geleden is, misschien zijn de regels nu verscherpt?




Zou kunnen maar vroeger had je ook een eigen risico van 300 oid en nu heb ik geen kosten want we hebben bij onze verzkering ook geen eigen risico.

jakkes uud, gelukkig is het heel goed opgelost zo :thumbup:

Fijn dat het zo opgelost kan worden Ruud