grrr

Kom ik net uit mijn werk, kom ik thuis, ga ik even plassen.

Komt hub naar me toe: wat heb je gedaan met de auto?



Ik kijken, een hele grote kras op de auto deur!!

Kan wel janken… gvd geen briefje erbij he :wall: :wall: :wall:



Is gewoon bij een basisschool… :cry:

trouwens: kan dit verzekering werk worden? Of hebben wij weer de pech dat de hele deur gespoten moet worden?



(is niet een klein krasje maar echt een joekel, zal morgen een foto van maken)

Ik kan mij bijna niet voorstellen dat iemand dat niet merkt.

Vind het dan ook raar dat mensen niet briefje achterlaten.



:hug: :hug: :hug: :hug:

balen zeg…



wij hebben ook een keer krassen op de auto gehad. links en rechts, van voor naar achter. hele auto over laten spuiten, 2 weken later was het weer raak :frowning: :evil:



Was wel verzekeringswerk, maar waren wel de noclaim ofzo kwijt???

Hier wat foto’s, meteen gemaakt.



Ik stond netjes op de parkeerplaats dus mijn fout was het niet.



Maar als je deze foto’s ziet moet de ander toch ook schade hebben??

Holy crap



Dat moeten mensen wel ehoord hebben hoor. Ik zou als ik jou was navagen op school of iemand iets gehoord heeft.

En ik zou ook kijken of er verf van de andere auto op zit. Kun je morgen even auto spotten. Jouw verf moet ook op die auto zitten dan.



Walgelijk gewoon.

daar is gewoon iemand in gereden … jemig zeg :hug:

sowww zeg…



Ik ben bang dat ze hier niets aan kunnen doen, of je moet misschien al risk verzekerd zijn.



Wij waren dat namelijk niet, en iemand had ook tegen onze auto aan gezeten, andere mensen die het gezien hebben die hebben een briefje achter gelaten. Alleen aan dat briefje hadden ze dus niets, ze zijn daar na toe gegaan en gekeken of die auto oo schade had… En dat was zo dus hebben we het vergoed gekregen. Maar als je niets kunt aantonen en helemaal geen getuige hebt weet ik het niet hoor.



Kun je niet aan een famlid vragen of hun het willen opgeven aan hun verzekering ? Maja weet niet of dat fam lid dan ook aan hun auto de schade moeten laten zien.

jeetje zeg dat is flinke schade,

kan me niet voorstellen dat de ander dit niet gemerkt heeft



mijn ouders hebben ook schade maar zonder briefje en

kunnen hier niets mee! je kan wel google op waarborgfonds motorverkeer

maar die schijnen heel streng te zijn en het schijnt lang te duren!

@romata wrote:

sowww zeg…



Ik ben bang dat ze hier niets aan kunnen doen, of je moet misschien al risk verzekerd zijn.



Wij waren dat namelijk niet, en iemand had ook tegen onze auto aan gezeten, andere mensen die het gezien hebben die hebben een briefje achter gelaten. Alleen aan dat briefje hadden ze dus niets, ze zijn daar na toe gegaan en gekeken of die auto oo schade had… En dat was zo dus hebben we het vergoed gekregen. Maar als je niets kunt aantonen en helemaal geen getuige hebt weet ik het niet hoor.



Kun je niet aan een famlid vragen of hun het willen opgeven aan hun verzekering ? Maja weet niet of dat fam lid dan ook aan hun auto de schade moeten laten zien.




hier is het waarborgfonds toch voor. ik heb dat ook een keer gehad, en de schade vergoed gekregen. Kijk ff op waarborgfonds.nl om te zien wat je moet doen. Succes! Maar het is een behoorlijke kras, zeg!!!



ik vind die laatste optie niet zo denderend eigenlijk, dat zou mijn oplossing niet zijn…

Ik ga morgen even informeren bij de buren die ertegenover wonen en alle auto’s inspecteren.

Het is op een parkeerplaats gebeurd waar leraren en wij van de opvang en ouders hun auto neerzetten.

Dus ik hoop dat ik ergens schade kan zien of dat iemand wat gehoord heeft.



Echt wij hebben altijd pech met die rot auto’s, hebben we net weer wat gespaard kunnen we het meteen daar aan weggeven, vorig jaar november de voorkant al in elkaar, 3000 euro, word er moedeloos van :cry: :cry:

De verzekering oplichten doen we niet, dat vind ik altijd zo oneerlijk…



waarborgfonds, ik ga even kijken… hub wil morgen onze verzekeraar opbellen… :evil: :evil: :evil:

nou dat kan een ander echt niet gemist hebben :shock:



Paar jaar terug heeft iemand mijn autootje geschampt op de parkeerplaats en zelfs die merkte het (en kwam het gelukkig netjes melden en afhandelen) en die schade was echt niets in vergelijking hiermee!



Hoop dat je de ‘dader’ nog weet te achterhalen en in elk geval (deel) schade vergoed weet te krijgen.

@Mutsie86 wrote:

De verzekering oplichten doen we niet, dat vind ik altijd zo oneerlijk…



waarborgfonds, ik ga even kijken… hub wil morgen onze verzekeraar opbellen… :evil: :evil: :evil:




Tis indd wel oneerlijk, maar zou dat liever doen dan het uiteindelijk uit mijn eigen zak betalen.



En je betaald er tenslotte toch ook voor :shifty:

Zo dat is niet zomaar een krasje :shock: … succes ermee, ben benieuwd of je de dader kan achterhalen!

@Mutsie86 wrote:

Ik ga morgen even informeren bij de buren die ertegenover wonen en alle auto’s inspecteren.

Het is op een parkeerplaats gebeurd waar leraren en wij van de opvang en ouders hun auto neerzetten.

Dus ik hoop dat ik ergens schade kan zien of dat iemand wat gehoord heeft.



Echt wij hebben altijd pech met die rot auto’s, hebben we net weer wat gespaard kunnen we het meteen daar aan weggeven, vorig jaar november de voorkant al in elkaar, 3000 euro, word er moedeloos van :cry: :cry:




Er moet wel zeker schade zijn aan die andere auto

Toen ik zwanger (en dement) was van Ava had ik netjes achteruit geparkeerd bij de supermarkt, naast de stalling voor de winkel wagentjes. Die stalling heeft een soort van stang erlangs lopen en wat uitsteken aan de voorkant, zodat de wagentjes niet ervandoor gaan. Ik draaide te vroeg en te snel naar links, en hoorde een behoorlijk luid knarsend geluid. Een hele mooie deuk en nehoorlijk diepe brede kras in de passagiers deur. Het wit van die barriere zat op mijn auto, het rood van mijn deur zat op de barriere.

Ik deed overigens wat iedere demente vrouw zou doen…stapte uit, barste in lachen uit, en reed naar mijn werk. :shifty:

jeee muts wat een kras zeg dat moet idd opvallen als je zoiets gebeurd



en idd waarborg fonds is daar speciaal voor!

hoef je niet eens de andere party voor te hebben.



whatever you decide succes iig!

Ik zou dus de komende week die auto’s gaan checken die daar staan… kijken of je schade ziet… zo ja, die persoon zeggen dat iemand hem/haar gezien heeft… (gewoon kijken hoe ie reageerd)

Dat is geen kras meer zeg… wat een aso mensen zeg… Ik heb eens voor een deukje van 1 bij 1 cm een briefje achtergelaten en die auto ZAT al onder de deuken… kon de mijne niet eens meer ontdekken hahahaha… :mrgreen:

@faizaa wrote:

Ik zou dus de komende week die auto’s gaan checken die daar staan… kijken of je schade ziet… zo ja, die persoon zeggen dat iemand hem/haar gezien heeft… (gewoon kijken hoe ie reageerd)

Dat is geen kras meer zeg… wat een aso mensen zeg… Ik heb eens voor een deukje van 1 bij 1 cm een briefje achtergelaten en die auto ZAT al onder de deuken… kon de mijne niet eens meer ontdekken hahahaha… :mrgreen:




Jij had toch ooit ook zo’n verhaaltje over de auto van je moeder niet? :think:



Ik vindt het heel erg aso, zoiets moet je gemerkt hebben anders ben je wel zo seniel dat je niet eens achter het stuur zou mogen.



Succes met de verzekering morgen ik hoop dat het meevalt voor jullie :hug:

Jeetje! Ik dacht dat je het over een kras van een kinderfietsje had of zo! Hier is duidelijk veel meer gebeurd, je kan mij niet vertellen dat je dat niet hebt gemerkt!

Idd, wat de andere dames al zeggen, kijken of er een auto met schade in de buurt staat of getuigen zoeken. En wie weet kan het waarborgfonds wat voor jullie betekenen.