Grote Zak

Dammm, hier 4 zakken voor as zaterdag in huis. Maar verkeerde maat 50 bij 80 en nu passen de belangrijkste dingen niet in :wall: :wall: bestaan er ook grote zakken?? :lol: Tips, suggesties?



:-* Piet 8)

Mijn ouders deden vroegah de rest in een wasmand…

(met de mededeling dat de wasmand al zoek was,maar dat Sint en piet het dus even hadden geleend… :mrgreen: )

zakken erbij halen :wink:

Enne…4 zakken en nog niet genoeg??? :lol:

eh zijn daar meerdere maten in dan?!?!?

Heb bovenop zolder ergens een zak liggen, die moet ik nog opsnorren voor zaterdag :oops: :roll: morgen maar eens doen als de grootste 2 mannen op school en psz zitten… op zich is het er wel tijd voor :lol:



Er is voor de heren samen hier 1 groot pak… en dat verstoppen we ergens in huis bij mijn ouders, dus probleem opgelost, dat hoeft niet in de zak en ik denk eigenlijk dat de rest met gemak in 1 zak gaat passen…

@Dijanne wrote:

Mijn ouders deden vroegah de rest in een wasmand…

(met de mededeling dat de wasmand al zoek was,maar dat Sint en piet het dus even hadden geleend… :mrgreen: )




hier was de hond 1 avond mandloos :lol:

Die zakken zijn er nog 2 leeg van hoor :mrgreen:

Maar ze zijn zo small dat de grote dingen er niet in kunnen :wall:

Ennuh we vieren het met 3 kids en 4 grote mensen dus veel cadeaus :smiley:

wij hebben het hopelijk dit jaar binnen de perken weten te houden met het aantal cadeautjes ondanks dat het hier ook met 3 kids en 4 volwassenen is… mede door dat ene grote cadeau voor de heren samen.



En toch… oma kennende :roll: :lol:

Ik kan me ook geen verschillende maten herinneren. Maar misschien een vuilniszak erbij gebruiken voor de grotere dingen?

Wahahaha ik had andere gedachten bij dit topic :oops:





Je kan een paar zakken aan elkaar stikken…

Bij de action hebben ze enorme grote zakken, wel van papier.

Grote doos nemen, en beplakken?

hoewel het niet eens mijn cadeaus zijn ben ik nu wel erg benieuwd wat er zo groot is dat het niet in de zak van sinterklaas past :lol:

twee uit elkaar halen en aan elkaar naaien? heb je een Jumbo zak…

Hihi, herkenbaar,

Ik heb gisteren alvast de zakken gevuld en klaargezet (ze staan nu veilig bij opa en oma op zolder te wachten tot Zwarte Piet ze volgende week komt brengen 8) ).

En omdat ik het toch wat overdreven vind om voor 2 kinderen en 2 volwassenen meer dan twee gevulde zakken te hebben, moest en zou het dus in die twee zakken passen.

Na flink proppen en aanstampen paste het helaas toch niet. :mrgreen:

Dus hier zet Zwarte Piet het grootste pak maar gewoon naast de zak neer…

De grote boosdoener is hier trouwens een My Little Pony huis. :wink:

Baby born op het magische potje…



Pak je meet lint, 50 bij 80 cm is echt klein, ik heb gegoogeld en je heb zakken van 110 bij 70 cm dus even zoeken geblazen :mrgreen:

@veertje wrote:

Baby born op het magische potje…



Pak je meet lint, 50 bij 80 cm is echt klein, ik heb gegoogeld en je heb zakken van 110 bij 70 cm dus even zoeken geblazen :mrgreen:




Ik heb gemeten… het is inderdaad klein. Ik heb vrijdag een zak bij blokker gekocht maar die is nog opgevouwen. Nu hoop ik dat ik ook niet zo’n ukkie heb gekocht.

Ik heb hem even gauw gepakt. Hij is heel groot. Dus tip; BLOKKER!!

Ah,ik wilde idd morgen even naar de blokker als de oudste naar de PSZ is(voor inpakpapier) :thumbup:



Nu maar hopen dat er nog zakken zijn,we hebben maar een klein filiaaltje,waar vaker iets NIET ,dan wel op voorraad is. :?



(ik gooi die zakken altijd weg na sinterklaas,omdat ik ze zo vind stinken… :oops: )

@Dijanne wrote:

(ik gooi die zakken altijd weg na sinterklaas,omdat ik ze zo vind stinken… :oops: )




In en plastic zak, dichtplakken en volgend jaar pas weer pakken :thumbup: Er ligt er hier dus eentje op zolder het hele jaar en toch moet ik zoeken, dus de lucht komt je niet tegemoed :mrgreen:

De grote pakken zetten we los bij de gevulde zakken…zijn meestal toch maar 2 of 3 echt grote pakken die niet in de zakekn passen…

wij hebben ook een keer dit probleem gehad en zoon grote papieren tas gekocht werkte ook prima en de wasmanden deden mij ouders vroeger ook altijd



nu hebben we hier 3 zakken voor zaterdag



1 voor als sint komt smiddags voor 3 kids (+baby) eigenlijk 4 dus



dan neemt de schoon familie nog wat mee



savonds komt mijn eigen familie daar ook een zak voor…



en een zak met mijn suprise die ik gemaakt heb om niet meteen duidelijk te laten zien voor wie