Grote Zak

@mamaMarije wrote:

@Dijanne wrote:
(ik gooi die zakken altijd weg na sinterklaas,omdat ik ze zo vind stinken… :oops: )




In en plastic zak, dichtplakken en volgend jaar pas weer pakken :thumbup: Er ligt er hier dus eentje op zolder het hele jaar en toch moet ik zoeken, dus de lucht komt je niet tegemoed :mrgreen:




Met een paar gebruikte wasdroger doekjes erin. Gaat het nog lekker van ruiken ook!

dekbed overtrek! Werkt ook wel als zak!



Hier ook te veel kado’s en wij moeten ze allemaal mee slepen naar center parks vrijdag :roll: :mrgreen: Inclusief bagage.

Maar we dumpen de cadeaus bij mijn moeder vtv, die komt het daar ook vieren :dance:

Bij ons ligt het al klaar als we na een wandeling terug komen in het huisje, een paar in een zak en de rest rondom de open haard :mrgreen:



Succes met het vinden van de juiste zak

nieuwsgierig geworden door dit topic naar zolder gegaan en de zak gezocht… hier is die 1 meter bij 60 cm.

Wat een verschillende maten allemaal :lol:

Ik heb inmiddels ook zakken bij de blokker gekocht,idd lekker groot! :dance:



Wat stom eigenlijk,ik kan ze natuurlijk ook gewoon even in de was gooien na gebruik. :mrgreen:

Ik ren vandaag hopelijk voor mijn werk even naar de blokker :smiley:



hopelijk zit alles mee en ga ik dat redden :pray:

Tuinland heeft ook hele grote.

Die hebben we hier niet :slight_smile:

@Dijanne wrote:



Wat stom eigenlijk,ik kan ze natuurlijk ook gewoon even in de was gooien na gebruik. :mrgreen:




Ik vind die stinkdingen juist bij Sinterklaas horen :mrgreen: :wink: Na Sinterklaas stop ik ze wel gauw weer in de curverbak!



Hier overigens ook verschillende maten zakken. Bij AH heb ik van de week ook een vrij grote gekocht.

Deze van de blokker stinken trouwens niet zo erg :mrgreen:

Ik nam ze eerder van de Toys XL mee,die meuren echt veel meer.



(wat een onderwerp,stinkzakken… :angel: )

ach ja… grote zakken, kleine zakken, stinkende zakken… met Sinterklaas kan het allemaal :lol:

baby born op het potje… deze staat bij ons ook klaar… voor de oudste… jongste lp boerderij… pas ook niet in de zak… maar ja… oudste heeft de kado’s al gevonden… :mrgreen: met en zonder papier…



was de jongste naar bed brengen, oudste klimt mij blijkbaar achterna , maar niet gehoord, papa had enkel verstuikt en kon niet zo snel de trap op. hoor ik ineens vanuit onze slaapkamer



PAPA… KOM EENS… BABY BORN… tja te laat…




maar ja ze is nog klein.



heb je de zakken nog kunnen vinden?

bij de Blokker heb ik er 1 gehaald voor €1.00

die is best groot… maar vraag me niet de maten…