Bambi, je hebt een voordeel dat hij in een combi klas zit, want dan kunnen ze makkelijker het niveau vaak aanpassen voor je kind als het blijkt dat groep2 te hoog gegrepen is. Wij hebben die keuze helaas dan weer niet, want het zijn bij ons alleen maar gescheiden klassen.
Niet blijven piekeren, op school houden ze als het goed is echt rekening met elk kind, dus ook met jouw kind. :hug:
Kleine kinderen, kleine zorgen zeggen ze. Nou ik kan niet wachten tot ze groter zijn :mrgreen:
Ik ook niet :roll: Aan lasse hebben we tot nu onze handen al aardig vol (hij is prachtig en heel leuk maar het gaat soms alle kanten op) en een brokken pilootje. Ik zei gisteren nog tegen mijn moeder, dat ik blij zal zijn als ik hem heelhuids en met een fijne opleiding kan afleveren tegen de tijd dat hij 20 is.
Maar ik vrees de nodige gesprekjes op school, zwemles, sport of wat dan ook en nog menig bezoek aan de EHBO post :shifty:
Dan hebben ze wel wat van elkaar weg want hier hebben we binnen een jaar ook al 2 gaten in het hoofd gehad en vliegt meneer alle kanten op, behalve de kant die wij willen :roll:
Volgens de juf is hij zeer eigengereid en niet te sturen…tja, dat wist ik al. Ik verwacht eigenlijk dat dat met het ouder worden allen maar sterker wordt.
Ach, het is ondertussen het allerliefste en leukste jongetje ter wereld, met een heel sterke eigen wil :inlove:
Wij hebben een dochter van vier we hebben vnv een ouderavond, de juf heeft het hele jaar geroepen dat ze beter nog 1x groep 1 kan gaan doen.
Ze is van 3 oktober en vindt eigenlijk als haar testen goed zijn dat ze gewoon door moet stromen naar groep 2. Als het emotioneel niet gaat om volgend jaar naar groep 3 tegaan dat zien we dan wel.Dan doet ze groep twee maar nog een keer.
Ze is al erg met schrijven en lezen :thumbup: haar vader heet Tom ze kwam er van het weekend achter als je er een S voor zet dat er stom staat, ze lachte haar vader uit geweldig :dance: