Grey's Anatomy

Vanavond weer nieuwe afleveringen :dance:



(ben blij dat ik eens een keer in de Veronica keek, ik zou het bijna gemist hebben…)

jup weet het al 2 weken (dacht dat het al vorrige week was dus zat voor de buis… kwam het nog niet :frowning: ) maar ja nu wel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



zit ook al de hele tijd de eerdere afleveringen te kijken zo kan hub bij blijven :wink:

Is echt een leuk seizoen :mrgreen: ik heb ze al gezien

En ik ben blij dat jij het hebt gezien en het hier hebt neergezet, ik wist het namelijk niet :clap: :dance: :dance: :dance:

Ik ben ook blij dat het hier staat! Had het anders vast wel gezien als ik klaar zat voor Private Practice.

Leuk heb er nu alweer zin in!!

Ik las toevallig vandaag de televisiegids eens goed door en ik zag het ook!

Helemaal blij ben ik en heb er nu al zin in!!! :mrgreen:

ik ben ook blij om dit te lezen :dance: :dance:



zit er nu al bijna klaar voor hahaha :lol:

Ik heb vanavond een vergadering! Balen, maar ik kijk wel op uitzending gemist…

Heb er ook weer zin in :slight_smile: Vorig seizoen was tenslotte best heftig, ben erg benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren.

Jippie. :dance: :dance: :dance: Voor mij maar goed dat ik even op kok keek :wink:



Hub is niet thuis, dus die kan in ieder geval niet zeuren dat het niet leuk is :wink:

@angelbaby wrote:

Heb er ook weer zin in :slight_smile: Vorig seizoen was tenslotte best heftig, ben erg benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren.




Hoe eindigde het ook alweer :oops: :think:

Waarom ligt Meredith nou ook al weer in het zkh? Kan er maar niet opkomen :think:

Had ze haar vader niet een stuk lever gegeven ofzoiets :think: ?

@mayo28 wrote:

Had ze haar vader niet een stuk lever gegeven ofzoiets :think: ?




Dat was het!!! Ik zat ook al te denken “wat doet zij in dat bed…” Dank je!!!

welk seizoen/aflevering was dit nou?



Ik dacht dat ik bij was, maar blijkbaar toch niet.

sjit sjit sjit…gemist :roll: :silenced:

@angelbaby wrote:

Heb er ook weer zin in :slight_smile: Vorig seizoen was tenslotte best heftig, ben erg benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren.




Maar hier beginnen we toch halverwege een seizoen?

Ik heb het seizoen al gezien, ben ook alweer bezig met het seizoen in de VS.

Dat wordt echt gaaf!

Vandaag ben ik vrij, dus kan ik weer gaan terugkijken.

Zo kijk ik ook Private Practice en Desperate Housewives

Beetje een oud topic, maar zag hem toevallig. Leuk dat hier ook grey’s anatomy en private practice fans zitten. (waar niet trouwens)

Zullen jullie nu wel balen dat GA even stop staat in NL. Ze beginnen in september pas weer. Behalve dan voor die mensen die Amerikaanse afl volgen.

Ik heb gisteravond/vannacht de laatste 2 afleveringen gezien van seizoen 6 en het is de moeite waard!!! ERG SPANNEND! Zat op het puntje van m’n stoel… :cry: :mrgreen: Wat series niet met je doen.



Hoe kijk je trouwens GA met uitzending gemist? Op net5.nl staat die er niet bij?

Ik heb gister ook de seasonsfinale gekeken… zat echt zo :shock: :shock: met open mond. Wat een heftige, gave en spannende finale was het!

Wanneer komt die in nederland op de tv?