Grey's Anatomy

ik ga ze ook kijken,moet ff op het juiste moment wachten :wink: als de kids slapen hahahaha.

@Muiz wrote:

Ik heb gister ook de seasonsfinale gekeken… zat echt zo :shock: :shock: met open mond. Wat een heftige, gave en spannende finale was het!




gister… via @?



en hoe ging die… heb afgelopen maandag wel gekeken… maar niks spectaulairs gezien…

De seasonfinal komt bij ons pas in het najaar waarschijnlijk.



Ik heb spoilers gelezen en stukjes gezien, te heftig gewoon :cry:

Nu ben ik wel heel nieuwsgierig!! :shifty:



pb-en mag :angel:

ik ben ook nieuwsgierig…

@Pitje27 wrote:

@Muiz wrote:
Ik heb gister ook de seasonsfinale gekeken… zat echt zo :shock: :shock: met open mond. Wat een heftige, gave en spannende finale was het!




gister… via @?



en hoe ging die… heb afgelopen maandag wel gekeken… maar niks spectaulairs gezien…




Ik download altijd op vrijdag de nieuwe vers uitgezonden afleveringen (uit Amerika) en die kijk ik dan, zonder ondertiteling. Zo ook gister, donderdag was in Amerika de seizoensfinale dus vandaar.

Het is zonde als ik hier ga melden hoe die ging hoor… dan is het niet meer leuk om te kijken! Maar hij was heftig en goed. Als je niet kan downloaden kan je ze meestal op youtube of anders seriessite’s online bekijken.

Nou ik heb net gekeken.Mijn ogen zijn nu gewoon dik van het janken :cry: wat een 2 afleveringen zeg het was echt heftig en spannend.

Oh dat belooft wat vond het net de laatste tijd een beetje saai worden na het vorige seizoen (hier) wat weer heel heftig was met Izzie en George enzo.

@Tante Soesa wrote:

Oh dat belooft wat vond het net de laatste tijd een beetje saai worden na het vorige seizoen (hier) wat weer heel heftig was met Izzie en George enzo.




izzy en george… welk deel heb jij dan gezien???

@esmie wrote:

Nou ik heb net gekeken.Mijn ogen zijn nu gewoon dik van het janken :cry: wat een 2 afleveringen zeg het was echt heftig en spannend.




Ja, inderdaad. Het was echt zoo heftig, ben echt benieuwd hoe dat verder gaat.

@Pitje27 wrote:

@Tante Soesa wrote:
Oh dat belooft wat vond het net de laatste tijd een beetje saai worden na het vorige seizoen (hier) wat weer heel heftig was met Izzie en George enzo.




izzy en george… welk deel heb jij dan gezien???




Ik denk dat ze bedoeld dat dit seizoen wat minder heftig is dan het vorige (met George en Izzie). In Nederland zijn ze natuurlijk ook nog niet zo ver en dit seizoen was gewoon wat minder heftig (behalve de seasonsfinale natuurlijk :mrgreen: )

@Muiz wrote:

@Pitje27 wrote:
@Tante Soesa wrote:
Oh dat belooft wat vond het net de laatste tijd een beetje saai worden na het vorige seizoen (hier) wat weer heel heftig was met Izzie en George enzo.




izzy en george… welk deel heb jij dan gezien???




Ik denk dat ze bedoeld dat dit seizoen wat minder heftig is dan het vorige (met George en Izzie). In Nederland zijn ze natuurlijk ook nog niet zo ver en dit seizoen was gewoon wat minder heftig (behalve de seasonsfinale natuurlijk :mrgreen: )




nou george vond ik heftig hoor… maar ligt eraan welk deel je kijkt… de ma avond of iedere avond…



maar klopt dit seizoen was wat rustiger… vind ik niet erg hoor



maar ben blij dat meredith en mc. dreami nog steeds bij elkaar zijn…

:shock: :shock: :shock:

Ik zit nu te kijken :shock:

mm vanavond geen greys meer zeker komt weer private practice!!



pff balen moeten we weer wachten op volgend seizoen :cry:

Nou ik heb net de finale van volgend seizoen gekeken, maar die slaat alles! Ik durfde bijna niet te kijken zo heftig :shock:

ik had ook een stukje gekeken en had het geluid een beetje hard aan staan schrok me rot whahahaha the big BANG :mrgreen:

Mag ik vragen waar jullie de afleveringen van volgend jaar bekijken?

@Ursula wrote:

Mag ik vragen waar jullie de afleveringen van volgend jaar bekijken?




je moet gewoon effe googlen op grey anatomy dan kom je er vanzelfhttp://abc.go.com/shows/greys-anatomy

kun je ze nu ook gewoon op de site kijken?

Dat had ik een poosje terug nog geprobeerd, maar dan kreeg ik in beeld dat ze hadden geconstateerd dat ik buiten amerika woon en dat het alleen beschikbaar is voor mensen die in amerika wonen.



wel handig dat je het nu wel gewoon via de site kan kijken!