Gratis babyteentjes lezen online

Er is nu een programmaatje online waar je gratis babyteentjes ( en ook die van jezelf hoor :wink: :smiley: ) kan lezen…



hier is het verslagje van Tommie:



Dit kindje houdt van nature alles graag op een rijtje. Ordelijkheid en gelijkmatigheid staan voorop. Het denken zal, naarmate het zich ontwikkelt, gericht zijn op systematisch te handelen.

Je kindje zal duidelijk melden wat er hier en nu in het denken omgaat.

Deze kleine probeert eerst lief en aardig te melden wat het denkt, maar als dat niet meteen goed overkomt, kiest het voor een directe duidelijke, recht-voor-zijn-raap-benadering.

Je kindje heeft moeite om direct te reageren als er iets wordt gevraagd of als het onmiddellijk moet reageren. Het wil eerst denken voor het iets meldt. Aandringen op een snel antwoord of onder druk zetten, werkt averechts en vertraagt extra.

Dit kindje weet heel goed wat het in het heden wil en komt daar duidelijk voor uit.

Acties van dit kindje zijn altijd gericht op zaken die in het heden spelen. Focus op toekomstige zaken komt pas als datgene dat in het hier en nu speelt, is afgehandeld.

Afstand doen van zaken en afscheid nemen van mensen is moeilijk. Je kindje zal zich goed dingen uit het verleden kunnen herinneren en rekening blijven houden met opgedane ervaringen. Het is een herkauwertje dat telkens weer oude koeien uit de sloot kan halen. Zowel positieve als negatieve ervaringen worden herbeleefd. Optimisme en toekomstgericht denken moeten worden gestimuleerd door vertrouwen te winnen.

Dingen die waren, het verleden, maakt dit kindje onzeker.

Je kleine houdt het gevoel goed in de hand. Geen extremen, maar gelijkmatigheid domineert.

Je kindje zal helder duidelijk weten te maken wat het voelt in het hier en nu.

Je kleine zal aanvankelijk lief en aardig laten weten wat het voelt , maar als dat niet wordt opgepikt, zal het direct en duidelijk en zelfs bot kunnen worden.

Je kindje heeft moeite om direct te reageren als er gevoel van buitenaf wordt aangeboden. Het moet eerst zelf voelen voordat reactie kan worden gegeven. Druk uitoefenen om een snelle respons te krijgen werkt totaal verkeerd.

Gevoel wordt duidelijk in het heden uitgewerkt en gepresenteerd.

Creatieve actie van dit kindje komt altijd plotseling op. Die kan niet worden gepland.

Gereserveerdheid naar mensen toe is een dominant aspect in dit karaktertje. Eerst moet er een boel vertrouwen worden gewonnen voordat knuffels worden toegestaan en worden uitgedeeld. Je kindje zal het gevoel van houden van, projecteren in eigen creatieve uitingen en pas in laatste instantie richten op het onderhouden van menselijke relaties.

Vertrouwen en liefde gaan krachtig samen. Er is pas na het krijgen en geven van vertrouwen een relatie met dit kindje op te bouwen. In de toekomst geldt: geen seks zonder eerst het opbouwen van vertrouwen en een relatie.



wil je de link? pb me even of laat een berichtje achter hier



@ Ruud, ik hoop dat het zo wel mag

:wink: anders haal maar weg :shifty:

ik wil de link wel!

Eeh…tell me more…

plaatsen jullie dan het verslagje ook hier?? :shifty:

ja, dat ga ik zeker doen,

kost alleen wat tijd

dus dat zal pas van het weekend worden denk ik

zou ik ook de link mogen :pray: :mrgreen:

Oooh, ik hou hier wel van! Maggikkumook??? :mrgreen:

En ja, dan zet ik het verslagje hier, beloofd!

hee nu zit ik te denken he…

waarom zou die link hier niet geplaatst mogen worden eigenlijk?

tis toch niks commercieels?

Ik wil die link ook!!! :smiley:

Ziet, er wordt een boek aangeprezen bij het verslagje, en het is van een commerciele instelling :wink:

aha vandaar!

Ik wil die link ook graag :smiley:

iedereen alweer voorzien :slight_smile:

ik wil ook de link :mrgreen:

:shifty: zou ik 'm ook mogen?

Alvast bedankt Heksje :stuck_out_tongue:

Jaaa, graag! :smiley:



Vind je trouwens dat het allemaal klopt?

Ben ik wel benieuwd naar.



Groetjes,

Heleen

me too!

Deze is van Noa Faye



Je geeft aan dat je kindje de teentjes buigt als voorkeursbeweging. Dat betekent dat het niet fanatiek zal vechten voor de ontwikkeling van de eigen persoonlijkheid. Er zal eerder een ‘laat dan ook maar’ houding worden aangenomen dan dat het tegen de verdrukking in zal proberen te groeien. Er wordt niet geknokt voor de victorie van het eigen willetje. Al snel wordt gedacht dat anderen beter kunnen denken. De eigen ideeën worden ondergeschikt gemaakt aan die van ouders en opvoeders. Deze kleine is gemakkelijk beïnvloedbaar en zal zich aanpassen ten koste van de ontwikkeling van de eigen persoonlijkheid.

Dit kindje zal graag praten over wat het zelf ervaart of ervaren heeft. Het is chaotisch en wil vaak meer dan het kan. Er wordt een overmaat aan ideeën geproduceerd die niet allemaal kunnen worden uitgevoerd. Het hoofd vol ideeën staat een ordelijk leven in de weg, maar kan wel uitgebuit worden als er geholpen wordt bij het realiseren ervan.

Enthousiasme en voortvarendheid speelt een grote rol in het communiceren over wat er wordt gedacht. Dat komt op anderen wel eens wat drammerig over.

Je zult, tenzij je kindje geïrriteerd is, te maken krijgen met een voortdurende keuze voor een harmoniemodel, boven het confronterend zijn. Diplomatie en aardig zijn, staan voorop.

Er wordt altijd primair en direct gereageerd op rationele zaken.

Ideeënrijkdom, veel ambitie, een brede belangstelling en wanordelijkheid gaan bij jouw kindje hand in hand. Het zal zich niet tevreden stellen met ondergeschikte rollen in het leven.

Dit kindje weet heel goed wat het in het heden wil en komt daar duidelijk voor uit.

Hier is sprake van veel doe-energie en actie die omslaat in een boze bui als ouders of opvoeders de daadkracht belemmeren of blokkeren.

Acties van dit kindje zijn altijd gericht op zaken die in het heden spelen. Focus op toekomstige zaken komt pas als datgene dat in het hier en nu speelt, is afgehandeld.

Afstand doen van zaken en afscheid nemen van mensen is moeilijk. Je kindje zal zich goed dingen uit het verleden kunnen herinneren en rekening blijven houden met opgedane ervaringen. Het is een herkauwertje dat telkens weer oude koeien uit de sloot kan halen. Zowel positieve als negatieve ervaringen worden herbeleefd. Optimisme en toekomstgericht denken moeten worden gestimuleerd door vertrouwen te winnen.

Deze kleine kent maar weinig onzekerheid en angst.

Dingen die waren, het verleden, maakt dit kindje onzeker.

Je hebt ingevoerd dat je kindje de teentjes buigt als voorkeursbeweging. Dat betekent dat het niet fanatiek vecht voor de ontwikkeling van het eigen gevoel. Er zal eerder een ‘laat dan ook maar’ houding worden aangenomen dan het tegen de verdrukking in probeert te groeien. Er wordt niet geknokt voor de victorie van het eigen gevoel. Al snel wordt gedacht dat anderen een beter ontwikkeld gevoel hebben dan het kindje zelf. Het eigen gevoel wordt ondergeschikt gemaakt aan dat van ouders en opvoeders. Deze kleine is gemakkelijk beïnvloedbaar en zal zich aanpassen ten koste van de ontwikkeling van het gevoelsleven.

Eigen gevoelsmatige ervaringen worden graag uitgewisseld. Dat gebeurt vaak op een niet gestructureerde wandordelijke manier .

Enthousiasme en voortvarendheid speelt een grote rol in het communiceren over wat er wordt gevoeld. Dat komt op anderen wel eens wat overdreven en als ‘te breedsprakig’ over.

Je kindje zal altijd proberen anderen niet te kwetsen met het eigen gevoel. Alle benadering is lief en zachtaardig, diplomatiek en tactisch.

Er wordt altijd heel direct gereageerd op gevoelsmatige zaken.

Je kindje leeft sterk vanuit het gevoel. Overgevoeligheid zal af en toe een dominerende rol in het leven spelen.

Gevoel wordt duidelijk in het heden uitgewerkt en gepresenteerd.

Dit kindje is sterk in het intuïtief handelen dat moet worden uitgelegd als krachtig, in creatieve uitingen.

Creatieve actie van dit kindje komt altijd plotseling op. Die kan niet worden gepland.

Gereserveerdheid naar mensen toe is een dominant aspect in dit karaktertje. Eerst moet er een boel vertrouwen worden gewonnen voordat knuffels worden toegestaan en worden uitgedeeld. Je kindje zal het gevoel van houden van, projecteren in eigen creatieve uitingen en pas in laatste instantie richten op het onderhouden van menselijke relaties.

Dit kindje heeft niet al te veel vertrouwen en zal met het genereren van optimisme wat geholpen moeten worden.

Vertrouwen en liefde gaan krachtig samen. Er is pas na het krijgen en geven van vertrouwen een relatie met dit kindje op te bouwen. In de toekomst geldt: geen seks zonder eerst het opbouwen van vertrouwen en een relatie.