Gratis babyteentjes lezen online

@Heleentje wrote:



Vind je trouwens dat het allemaal klopt?




ik was aangenaam verrast :smiley: maar ja, hij is nog zo klein he, wie weet hoe hij zich ontwikkelt, en hoe zijn teentjes daarbij veranderen :shifty:

Zou ik de link ook mogen?



Ik heb het boek wel al, maar daar haal ik niet zo een mooi verslagje uit :think:



1000x dank!

van senna



Dit kindje houdt van nature alles graag op een rijtje. Ordelijkheid en gelijkmatigheid staan voorop. Het denken zal, naarmate het zich ontwikkelt, gericht zijn op systematisch te handelen.

Er wordt vaak over dingen uit het verleden gepraat.

Dit kindje weet heel goed wat het in het heden wil en komt daar duidelijk voor uit.

Acties van dit kindje zijn altijd gericht op zaken die in het heden spelen. Focus op toekomstige zaken komt pas als datgene dat in het hier en nu speelt, is afgehandeld.

Dit kindje leeft voornamelijk in het hier en nu, verleden en toekomst spelen een ondergeschikte rol. Wat nu is, is het belangrijkste.

Dingen die waren, het verleden, maakt dit kindje onzeker.

Je kleine houdt het gevoel goed in de hand. Geen extremen, maar gelijkmatigheid domineert.

Gevoel wordt voornamelijk gevoed door ervaringen uit het verleden.

Je kindje heeft moeite om direct te reageren als er gevoel van buitenaf wordt aangeboden. Het moet eerst zelf voelen voordat reactie kan worden gegeven. Druk uitoefenen om een snelle respons te krijgen werkt totaal verkeerd.

Creatieve actie van dit kindje komt altijd plotseling op. Die kan niet worden gepland.

Vertrouwen en liefde gaan krachtig samen. Er is pas na het krijgen en geven van vertrouwen een relatie met dit kindje op te bouwen. In de toekomst geldt: geen seks zonder eerst het opbouwen van vertrouwen en een relatie.

hahaha heksje tommie en senna hebben de zelfde teentjes :mrgreen:

ow geweldig! alles recht, behalve de 4e :think:





kijk ook eens hier :wink: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=25420&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ik wil hem ook graag. Ben erg benieuwd of er overeenkomsten zijn met de horoscopen die ik heb laten trekken van de meiden.

Geloven jullie dat echt dat een internet online testje je kan vertellen hoe je kind in elkaar zit?? Of waar het ook om draait bij die test??



Ik neem zulke testen altijd met een hele grote korrel zout en hecht er niet te veel waarde aan…

Ik wil het ook wel eens doen. Dusse mag ik de link ook?

:shifty: ???zou ik hem ook mogen??? :shifty:



Alvast :thumbup:

heleen…het is echt ¨verjaardagspraat¨-nivo :wink:



maar wel leuk als 1e kennismaking met tenen lezen :smiley:

Oh dit lijkt me heel erg interesant mag ik ook wel de link van je.



Gr Marielle :vlinder:

ik wil ook wel verjaardagspraat niveautenenlezen doen



natas

lijkt me interesant zou ik de link ook mogen

Je zit toch ook op de Hyves, kun je de link daar niet plaatsen (of misschien heb je dat al gedaan, ik ben er een paar dagen niet geweest)?

8)



goed idee!



ga ik zo doen :smiley:

Dit kindje houdt van nature alles graag op een rijtje. Ordelijkheid en gelijkmatigheid staan voorop. Het denken zal, naarmate het zich ontwikkelt, gericht zijn op systematisch te handelen.

Je geeft aan dat je kindje de teentjes buigt als voorkeursbeweging. Dat betekent dat het niet fanatiek zal vechten voor de ontwikkeling van de eigen persoonlijkheid. Er zal eerder een ‘laat dan ook maar’ houding worden aangenomen dan dat het tegen de verdrukking in zal proberen te groeien. Er wordt niet geknokt voor de victorie van het eigen willetje. Al snel wordt gedacht dat anderen beter kunnen denken. De eigen ideeën worden ondergeschikt gemaakt aan die van ouders en opvoeders. Deze kleine is gemakkelijk beïnvloedbaar en zal zich aanpassen ten koste van de ontwikkeling van de eigen persoonlijkheid.

Enthousiasme en voortvarendheid speelt een grote rol in het communiceren over wat er wordt gedacht. Dat komt op anderen wel eens wat drammerig over.

Je zult, tenzij je kindje geïrriteerd is, te maken krijgen met een voortdurende keuze voor een harmoniemodel, boven het confronterend zijn. Diplomatie en aardig zijn, staan voorop.

Er wordt eerst gepraat over wat wordt gewild, pas daarna kan er iets worden gedaan. Eerst meedelen wat de wensen zijn en dan pas in actie kunnen komen.

Iedere actie zal voortdurend geverifieerd worden alsof je kindje onzeker is. Als iets wordt ondernomen, moet dat overeenkomen met een oorspronkelijk plan of idee. Alles dat wordt gedaan wordt daar voortdurend aan getoetst.

Afstand doen van zaken en afscheid nemen van mensen is moeilijk. Je kindje zal zich goed dingen uit het verleden kunnen herinneren en rekening blijven houden met opgedane ervaringen. Het is een herkauwertje dat telkens weer oude koeien uit de sloot kan halen. Zowel positieve als negatieve ervaringen worden herbeleefd. Optimisme en toekomstgericht denken moeten worden gestimuleerd door vertrouwen te winnen.

Onzekerheid wordt duidelijk getoond en behandeld.

Je kleine houdt het gevoel goed in de hand. Geen extremen, maar gelijkmatigheid domineert.

Je hebt ingevoerd dat je kindje de teentjes buigt als voorkeursbeweging. Dat betekent dat het niet fanatiek vecht voor de ontwikkeling van het eigen gevoel. Er zal eerder een ‘laat dan ook maar’ houding worden aangenomen dan het tegen de verdrukking in probeert te groeien. Er wordt niet geknokt voor de victorie van het eigen gevoel. Al snel wordt gedacht dat anderen een beter ontwikkeld gevoel hebben dan het kindje zelf. Het eigen gevoel wordt ondergeschikt gemaakt aan dat van ouders en opvoeders. Deze kleine is gemakkelijk beïnvloedbaar en zal zich aanpassen ten koste van de ontwikkeling van het gevoelsleven.

Enthousiasme en voortvarendheid speelt een grote rol in het communiceren over wat er wordt gevoeld. Dat komt op anderen wel eens wat overdreven en als ‘te breedsprakig’ over.

Je kindje zal altijd proberen anderen niet te kwetsen met het eigen gevoel. Alle benadering is lief en zachtaardig, diplomatiek en tactisch.

Eerst praten over gevoel en pas daarna vanuit het gevoel handelen.

Creativiteit komt langzaam, maar wel degelijk van de grond. Er wordt tijdens een proces van intuïtief handelen telkens gecheckt of de handelingen nog wel overeenstemmen met het oorspronkelijke gevoel dat eraan ten grondslag lag.

Gereserveerdheid naar mensen toe is een dominant aspect in dit karaktertje. Eerst moet er een boel vertrouwen worden gewonnen voordat knuffels worden toegestaan en worden uitgedeeld. Je kindje zal het gevoel van houden van, projecteren in eigen creatieve uitingen en pas in laatste instantie richten op het onderhouden van menselijke relaties.

Het is erg duidelijk dat dit kindje vol van vertrouwen in de toekomst is en leidt aan een vrijwel permanent optimistische instelling.



Er staan wat dingen dubbel in … heb het nu op het gevoel gedaan ga straks een foto van zijn voeten maken en het vanavond nog eens doen…



Maar hij heeft mijn voeten… ik herken hier mezelf heel erg in… helaas ben ik daar niet altijd blij mee :oops:

En ik had nog zo gehoopt dat ik sommige dingen heb omdat ik een product van mijn opvoeding ben… komt het door mijn tenen :wall:



natas

gedaan :wink:

Hoi Heksje, kan ik ook die link krijgen?

Helemaal leuk, je moet denk ik alleen je link ff aanpassen in je Hyves, als je hem namelijk zo gebruikt pakt de server hem niet :think: als je alles na de / eraf haalt wel :wink: Ik ga morgen eens ff Valentijn zijn voetjes heel goed bestuderen en dan ga ik hem eens helemaal invullen :dance: Zal hier het verslagje plaatsen :lol:

aangepast 8)





natas… ik ga eens even goed lezen 8)