grappige aanbieding! Eindelijk antwoord!

Mijn moeder kwam thuis van de vakantiebeurs met een hele grappige aanbieding voor het pipodorp.



Een 55+midweekarrangement inclusief oa: dagelijks toegang tot speelstad Oranje, een kinderstoel en kinderbedje, diverse speeltuintjes op het terrein en nog een aantal andere zaken MAAR…



als je verder leest:



Wanneer u besluit kinderen of kleinkinderen mee te nemen, vervalt deze speciale aanbieding :lol:



Ik vroeg me echt af of het een pipograp is. Ik zie mijn ouders al in hun eentje in speelstad Oranje :wink:

meen je dat :lol: maffe actie… :lol:

:eh: :think: ik mis volgens mij de aanbieding… zouden ze denken dat 55+ers een tweede jeugd zouden moeten beleven?? (krijg er van die fetish-beelden bij van volwassenen in luiers enzo :lol: :lol: :lol: :lol: )

@hermione wrote:

:eh: :think: ik mis volgens mij de aanbieding… zouden ze denken dat 55+ers een tweede jeugd zouden moeten beleven?? (krijg er van die fetish-beelden bij van volwassenen in luiers enzo :lol: :lol: :lol: :lol: )




hahahaha!

:mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

haha wat dom zeg!!!

:lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:

geweldig, dat doe ik mn moeder cadeau :liar:!

voor welk weekend is het, begin april…?

Nee, volgens mij zien ze het als een serieuze aanbieding. het geldt namelijk voor diverse weken in 2009.



Ik kon het natuurlijk niet laten en ik heb ze een mailtje gestuurd met de vraag of ze het voor zich zagen als die opa’s en oma’s in speelstad oranje :lol:



Eens kijken of ik antwoord terug ga krijgen :wink:

Dat slaat echt nergens op! Ik zie mijn schoonouders al met zijn tweeën in Speelstad Oranje zwierezwaaien…

En wat moet je dan met een kinderbedje en speeltuintjes? :doh:

:lol: :lol:

ben benieuwd naar hun reactie… :lol:

Haha Elka, wat een rare aanbieding! :lol:



Ben ook heel benieuwd naar hun reactie…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Ik zie het al voor me.



Wat een rare aanbieding zeg. Ben benieuwd wat voor antwoord ze geven.

Voor de nieuwsschierigen onder ons: de aanbieding staat ook op hun website, inclusief speelstad oranje en het beruchte zinnetje :lol:

:eh: :think:



lekker samen PippOOOOO de Clown en MamaLOEEEEEEEE

ik vind het toch echt wel hilarisch. mogen opa en oma lekker een nachtje onder een mooi kinderdekbed slapen zonder dat kleinzoon of -dochter het komt opeisen. en ik zie dat ze niet per se naar oranje-bla hoeven om lekker te kunnen spelen; ze mogen ook gebruik maken van de diverse speeltuintjes in het pipodorp.



ik ga mijn ouders maar eens bellen… :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

@fiep klophout wrote:

ik vind het toch echt wel hilarisch. mogen opa en oma lekker een nachtje onder een mooi kinderdekbed slapen zonder dat kleinzoon of -dochter het komt opeisen. en ik zie dat ze niet per se naar oranje-bla hoeven om lekker te kunnen spelen; ze mogen ook gebruik maken van de diverse speeltuintjes in het pipodorp.



ik ga mijn ouders maar eens bellen… :mrgreen:




hahahaha ik lig helemaal blauw hier wat een aanbieding ik wist wel dat me moeder en vader nog het kind in zich hadden hoor en best weleens jaloers waren op het k3 dekbed van de meisjes hahaha





groetjes nathalie :mrgreen:

En? Al wat gehoord?