grappige aanbieding! Eindelijk antwoord!

maar goed die huisjes zin natuulijk standaard ingericht met kinderkamers en kinderstoelen :smiley:

maar het is wel grappig als je het zo leest.



je mag ook zwemmen en schaatsen daar :smiley: dus dat is wel erg 55+ natuurlijk :silenced:

@JannieElmo wrote:

.



je mag ook zwemmen en schaatsen daar :smiley: dus dat is wel erg 55+ natuurlijk :silenced:
Er zijn genoeg mensen van 55+ die gaan zwemmen hoor, en schaatsen tja dat zou ook nog kunnen als ze vitaal genoeg zijnā€¦

wat een geweldige anbieding! hahaha

ben benieuwd naar hun reactie!

Maar ze worden dan wel welkom geheten door de burgemeester van Oranjestad die ze een welkomstdrankje en een welkomstmenu aanbiedt :mrgreen:

Ik heb nog steeds geen reactie gekregen.



Volgens mij zijn ze commercieel gehandicapt of zo ? Ze hebben er in ieder geval geen kaas van gegeten, lijkt mij!

Toen ik mijn man dit vertelde was zijn eerste reactie: dat is vast een fout :lol:

Maar ze zijn daar niet de snelsten hoor, ik heb er weleens informatie aangevraagd (telefonisch), ik moest eerst een paar keer uitleggen wat de bedoeling was voor ze het snapten. Ze zeiden toen: ja hoor, dat kan wel. Kreeg ik na een week de infofolders thuis, kon het dus helemaal nietā€¦

Wat suf zeg!

Ik ben erg benieuwd naar hun reactie (net als velen hier haha)

Als die reactie lang duurt zijn ze waarschijnlijk hun tekst duizend keer aan het nalezen en vinden ze het zelf misschien toch niet zo gek?? haha

1 kinderstoel en 1 kinderbed (inclusief 1 kinderdekbedpakket)


Dat wordt nog kibbelen... mag oma nou de kinderstoel en opa het kinderbed of..??

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: ben erg benieuwd naar het antwoord!

En ja, dat wordt nog een hele discussie daar, wie er in het bedje en wie in de kinderstoel mag!

@Elka wrote:

Ik heb nog steeds geen reactie gekregen.



Volgens mij zijn ze commercieel gehandicapt of zo ? Ze hebben er in ieder geval geen kaas van gegeten, lijkt mij!


Misschien eens bellen?

ik heb net gebeld en het is idd zo dat als je met kids en kleinkids komt de aanbieding vervaltā€¦heb uitleg gevraagd en de provincie drente was volgens haar heel geschikt om te fietsen en dan konden ze lekker slapen in pipodorpā€¦ :wall: ā€¦heb gezegd dat ik dit een vreemde aanbieding vind omdat speelstad oranje voor kids is maar zij vond het helemaal niet vreemd en wilde ook nog prijzen van de gewone arrangementen opnoemen en was gepikeerd toen ik heel netjes vertelde dat ze wel naar een hotel gingen danā€¦



nog wel meer verhaal maar ik heb net sinds jaren een keer weer acrylnagels laten zetten en die zijn best lang als je stompjes gewend bent dus typen nu niet heel grappig is :mrgreen: :oops:

@issie wrote:

ik heb net gebeld en het is idd zo dat als je met kids en kleinkids komt de aanbieding vervaltā€¦heb uitleg gevraagd en de provincie drente was volgens haar heel geschikt om te fietsen en dan konden ze lekker slapen in pipodorpā€¦ :wall: ā€¦heb gezegd dat ik dit een vreemde aanbieding vind omdat speelstad oranje voor kids is maar zij vond het helemaal niet vreemd en wilde ook nog prijzen van de gewone arrangementen opnoemen en was gepikeerd toen ik heel netjes vertelde dat ze wel naar een hotel gingen danā€¦



nog wel meer verhaal maar ik heb net sinds jaren een keer weer acrylnagels laten zetten en die zijn best lang als je stompjes gewend bent dus typen nu niet heel grappig is :mrgreen: :oops:
En wat zeiden ze dan over het gebruik van kindermeubilair wat in de aanbieding staat?

Als we nu eens met zā€™n allen gaan bellen? Om de beurt en allemaal zeggen dat we het een rare aanbieding vinden? Ohhh, wat ben ik gemeen, nu wil ik ouderwets gaan pesten :lol:



Ik vind het wel een rare reactie, hoor. Niet echt van deze wereld , geloof ik.

Ze hebben me nog steeds niet gemaild, misschien gooi ik er eens een mailtje achteraan dat ik het niet echt fatsoenlijk vind dat ik geen antwoord krijg.

@Elka wrote:

Als we nu eens met zā€™n allen gaan bellen? Om de beurt en allemaal zeggen dat we het een rare aanbieding vinden? Ohhh, wat ben ik gemeen, nu wil ik ouderwets gaan pesten :lol:




Foei! :mrgreen:

Maarreh... je hebt vandaag gemaild toch? Vaak staat er 24 uur voor reageren. (of ik zit niet op te letten en je hebt eerder deze week al gemaild... dat kan ook nog...)

Nee, ik heb maandag al gemaild, dus ik vind dat ze wel even een reactie hadden mogen sturen. Zeker voor een commercieel horeca bedrijf vind ik dit niet echt reclame.



Nu was ik toch al niet echt van plan om er met mijn ouders naar toe te gaan, maar ik zou hier nu toch ook niet snel meer met mijn eigen kids naar toe gaan en dat komt eigenlijk meer door hun reactie aan de telefoon bij Issie en het gebrek aan reactie bij mij. Het komt niet echt gastvrij over, vind ik.

Helemaal mee eens!

Wel een HELE domme aktie zegā€¦ :wall: :wall:



maar jullie hebben me wel aan een tip geholpen! we willen steeds nog een midweek ofzo er tussen uit maar dan is dit voor onze zoon van 4 en opa en oma wel heel erg leuk!!! en het is helemaal niet duur! :thumbup:

Veel succes met boeken! Wie weet krijg jij nog iets te horen. Ik heb nog steeds geen mail terug.



Als ze zo ook met hun gasten omgaanā€¦

@Nati wrote:

Wel een HELE domme aktie zegā€¦ :wall: :wall:



maar jullie hebben me wel aan een tip geholpen! we willen steeds nog een midweek ofzo er tussen uit maar dan is dit voor onze zoon van 4 en opa en oma wel heel erg leuk!!! en het is helemaal niet duur! :thumbup:


is het ook niet duur als je wƃĀ©l je kind mee neemt? :think:

@WoLa wrote:

@Nati wrote:
Wel een HELE domme aktie zegā€¦ :wall: :wall:



maar jullie hebben me wel aan een tip geholpen! we willen steeds nog een midweek ofzo er tussen uit maar dan is dit voor onze zoon van 4 en opa en oma wel heel erg leuk!!! en het is helemaal niet duur! :thumbup:


is het ook niet duur als je wƃĀ©l je kind mee neemt? :think:




Ja, dacht ik ook net aan, want dan vervalt de aanbieding.