grappig om te kijken,wat kreeg je met hulp van ovulatietest?

geen testen… en heb van allebei 1 :inlove:

bij de eerste wel een ovulatietest gebruikt, en dat werd een meisje.

en dit keer geen test gebruikt, nu krijgen we een jongen.

Bij mij klopt het dus niet, maar er zit wel logica in wat jullie denken.

Wel getest: jongen!

2x getest: 1x meisje en 1x jongen!

in mijn eigen onderwerp kom ik toch met een andere uitslag.

we krijgen geen jongen maar een meisje :wink:

Geen testen gebruikt maar bij de 1e op de eisprong dag gevreeen en bij de tweede dik 2 dagen ervoor…dus die theorie die kende ik al en die klopt bij ons dus ook :angel:

Wij hebben op de dag van de eisprong geklust en we hebben afgelopen november een prachtige meid gekregen. Dus het gaat niet altijd op :mrgreen:

Bij Celeste geen test gebruikt en is een mooie meid geworden en nu deze 2de keer nét voor de eisprong (vrijdagavond feest en zaterdagochtend een verhoogde temperatuur) geklust…

Geen ovulatietest dus maar een temp. verhoging.

Al moet ik er wel bijzeggen dat we met Celeste in die periode elke dag :oops: hebben geklust…

geklust op 6 en 7 oktober en naar de metingen van de gyn op 9 okt de bevruchting en ja hoor,een meid :smiley:

wij zijn in het zkh bezig geweest om zwanger te worden en ik weet gewoon door het zien tot op de dag wanneer mijn eisprong was (bij de 1e) enne is echt een meid geworden… :inlove:

ik heb bij de eerste spontaan gevreeen en het is een jongen. bij de 2de ook spontaan en het is een meid. we zijn nu bezig voor de 3de en ik gebruik nu ovutesten. ik had gister een positieve ovutest en uiteraard geklust :smiley:

met ovulatietest meisje

@Sennapen wrote:

Dat zou betekenen dat wij een jongetje krijgen :oops: :oops: … We wachten het af :shock: :stuck_out_tongue:

Wat dus ook zo was :mrgreen: , met behulp van een ovulatietest :inlove:

@klavertje4 wrote:

bij deze zwangerschap hebben we het alleen 3 dagen voor de eisprong gedaan… dan zou het dus een meisje moeten zijn… nou ben benieuwd :mrgreen:
niet dus :mrgreen:

Met ovutesten een meisje, dus bij ons gaat het niet op… :inlove: