ze zeggen dat als je vlak voor je eisprong gemeenschap hebt de kans groter is op een jongen. nou leek me het grappig om te weten of dit een fabel is of niet? met gebruik van ovulatietest heb je vlak voor je eisprong gemeenschap, dus ben benieuwd?
mijn eerste is inderdaad een jongen geworden
@simone 26 wrote:
ze zeggen dat als je vlak voor je eisprong gemeenschap hebt de kans groter is op een jongen. nou leek me het grappig om te weten of dit een fabel is of niet? met gebruik van ovulatietest heb je vlak voor je eisprong gemeenschap, dus ben benieuwd?
mijn eerste is inderdaad een jongen geworden
Dit is niet echt een fabel maar een feit. “Jongenszaadjes” kunnen korter overleven in de baarmoeder dan “meisjeszaadjes”. Dus klus jij enkel een paar dagen voor je eisprong en niet kort ervoor/erna is de kans op een meisje iets groter omdat die simpelweg langer blijft rondzwemmen…
klopt helemaal
daarom was ik beniewd als je met ovulatietest inderdaad meer kans hebt op een jongen. vandaar wou ik eens hier testen hoeveel jongens na gebruik ovutest zijn
Alleen om zwanger te worden van Lucas hebben we een ovulatietest gebruikt, en ja hij is dus een jongen, haha
dus als je een jongen wilt gebruik ovutest :lol:
tenzij er plots toch nog meiden zijn geboren met gebruik van ovutests.
Nr1 was een verassing dus geen idee daar :lol:
Maar met mini noor ovu testen gebruikt en sex gehad op de ovu dag and its a boy! :lol:
bij deze zwangerschap hebben we het alleen 3 dagen voor de eisprong gedaan… dan zou het dus een meisje moeten zijn… nou ben benieuwd :mrgreen:
Dan vind ik het raar dat onze eerste een meisje is geworden!! :lol:
En dat zou betekenen dat deze weer een meisje moet zijn
Hier klopt het wel.
Twee jongens!
nummer 1 met ovutesten gedaan en het is inderdaad een jongen
nummer 2 was spontaan dus geen idee wanneer we geklust hebben maar het is een meid
geen ovutesten gebruikt en een meisje :lol: Wel grappig om te lezen trouwens!!
Hier alleen bij Jayden ovutesten gebruikt en dus idd een jongetje :lol: :mrgreen:
toch meer kans op een jongetje dus
leuk om te zien hoeveel procent het klopt.
De 1e kwam op eigen initiatief en is een meid, bij de 2e ovutesten gebruikt en dat is een zoon
Beide zonder ovutesten en allebei jongen
hier geen testen, 3 jongens
(bij de 3e zou ik echt niet weten wanneer ik een eisprong gehad heb, was na een MA en curettage en tadaaaa daar was hij :mrgreen: )
Volgens deze theorie zouden de stellen die het zekere voor het onzekere nemen en het om de dag doen allemaal jongens moeten krijgen, benieuwd of dat dan ook klopt :lol:
eigelijk niet
het staat overal op internet medisch beschreven dat zaadcellen tot 3 dagen kunnen overleven. en meisjes leven langer, jongens niet. jongens zijn snel bij het eitje en meisjes hebben rustig de tijd als je met een ovulatie test positief test komt je eisprong er gauw aan, en de jongens zijn dan snel aanwezig en de meisjes nog niet. als je een paar dagen voor je eisprong gemeenschap hebt zou je meer kans maken op een meisje omdat die langer leven.
De eerste keer elke dag seks gehad rondom eisprong (tja, nog geen kids, dan heb je daar fut voor, haha) en is een jongen geworden.
De tweede keer hebben we ovulatietesten gebruikt en dat werden 2 jongens…
@simone 26 wrote:
eigelijk niet
het staat overal op internet medisch beschreven dat zaadcellen tot 3 dagen kunnen overleven. en meisjes leven langer, jongens niet. jongens zijn snel bij het eitje en meisjes hebben rustig de tijd als je met een ovulatie test positief test komt je eisprong er gauw aan, en de jongens zijn dan snel aanwezig en de meisjes nog niet. als je een paar dagen voor je eisprong gemeenschap hebt zou je meer kans maken op een meisje omdat die langer leven.
maar die worden dan toch weer ingehaald door het jongenszaad van de keer erna als je als stel om de dag of elke dag zou vrijen?
Als 2/3 dagen voor ovulatie de laatste keer geweest is dan zou je zeggen meisje idd, maar als je het dan nog 1 dag of dag van ovulatie doet zit je weer op een jongen.
Bij de eerste geen testen gebruikt en dat is een meisje.
Bij de 2e wel en dat is een jongen!