grappig om te kijken,wat kreeg je met hulp van ovulatietest?

mamaMarije blijft toch gokken he :wink:

als je een paar dagen ervoor gemeenschap hebt sterven de jongens sneller. de meiden zijn ondertussen met zijn vele op het eitje aan het wachten op hun kans. als je daarna nog gemeenschap heb kunnen daarvan de jongens heel snel bij het eitje zijn maar als ze daar aankomen zien ze de bups meiden rond hangen van de afgelopen keer :smiley: dus in deze situatie blijft het 50 50.

als je echt maar een keer gemeenschap hebt gehad toen je ovulatie test positief was dan is er iets meer kans op een jongen. maar dit zegt natuurlijk nog helemaal niks maar als je kijkt naar de uitslag lopen de jongens toch voorop:D

Die maand dat ik zwanger werd, hadden we 3dagen voor de positive ov test het “gezellig” gehad.

Ik zat ook zo te rekenen, en dacht dit moet een meisje worden,

en ik heb gelijk gehad :inlove:

Volgens mij klopt je theorie gewoon helemaal :mrgreen:

bij nikki geen tests gebruikt en een meisje nu gebruiken we wel ovulatietesten dus ik ben benieuwd of ons 2e kindje dan een jongen zal worden :mrgreen:

Dat zou betekenen dat wij een jongetje krijgen :oops: :oops: … We wachten het af :shock: :stuck_out_tongue:

Wij hebben bij Amy ovulatietesten gebruikt en ben zwanger geraakt van een meisje

Ovulatietest gebruikt en een meisje gekregen :lol:

Ik voel mijn eisprong overduidelijk, dus geen test nodig. (erg handig, nu als anticonceptie :oops: )

Beide keren een jongen gekregen, dus hier klopt het wel. :mrgreen:

Geen testen gebruikt omdat we in het ziekenhuis liepen en hadden gemeenschap vlak voor de eisprong en het werd een meisje :inlove:

Wel testen en een jongen. :wink:

ik heb niet getest en een jongen gekregen

Ik heb ook bij beide mannetjes geen ovu-testen gebruikt.

@mamaMarije wrote:

hier geen testen, 3 jongens

(bij de 3e zou ik echt niet weten wanneer ik een eisprong gehad heb, was na een MA en curettage en tadaaaa daar was hij :mrgreen: )

Volgens deze theorie zouden de stellen die het zekere voor het onzekere nemen en het om de dag doen allemaal jongens moeten krijgen, benieuwd of dat dan ook klopt :lol:

yep…3x een jongen op deze manier :mrgreen: :wink:

2 x zonder testen en 2x een meisje.

@Tedski wrote:

Ovulatietest gebruikt en een meisje gekregen :lol:

Ja hier dus ook, vergat ik eerder te melden.

Bij Lenn niks qua tests en dat is een echte jongen :mrgreen:

Hier klopt het niet! ik ben mbv clomid zwanger geworden en ovulatie testen om te kijken of ik eisprong had. Maar heb echt een meisje gekregen! :mrgreen:

hier op de dag van de eisprong het gezellig gemaakt, dus zou kunnen betekenen dat het een jongen is…maar voor de uitslag daarvan moeten we nog even wachten :wink:

Geen ovulatietesten gebruikt hier.

2 keer jongen

Liefs Suzanne

Geen test hier en een meisje :inlove:

ik zou volgens de berekening echt op de eisprong bevrucht zijn . dus ik ben benieuwd !

nog 8 maandjes wachten dan weten we het :wink: