Graag jullie mening *Het RESULTAAT!* pag. 3.

We zijn toe aan het behangen van onze babykamer en dan is ie klaar :dance:

Alleen zitten we nu te twijfelen tussen 2 kleuren behang…

En we komen er niet uit… :roll:



De donkerste kleur komt zo ie zo op 1 muur en de andere kleur komt op de overige 3 muren.

De kamer willen we heel erg basic houden en de meubeltjes die er inkomen zijn van onbehandeld teakhout.

Het kozijn en de houten muur plintjes zijn heeeeeeel erg zacht groen.



Welke kleur zouden jullie kiezen, A of B???

(A is ook echt spierwit)



UPDATE: meiden allemaal bedankt. Inmiddels in het kamertje behangen en staan de meubels er in.

Zie pag. 3 voor het resultaat :mrgreen:

Ik zou denk ik voor b gaan

Ik zou denk ik, voor A kiezen. Dat is naast die donkere kleur wat neutraler. Ik denk als je er straks nog wat kleurtjes bij ziet (knuffels en dat soort dingen) dat het dan mooier is met dit wittere kleur dan met die cremere kleur. (al is die ook erg mooi! maar dat zou ik eerder kiezen voor mijn eigen slaapkamer samen met dat donkere)

B



Wij hebben ook een bruinachtige kleur en creme kleur.

Ik vind dat erg mooi staan samen.

A



Door dat wit komt de bruine veel mooier uit vind ik. :slight_smile:

Nou wij helpen je ook niet echt zo te zien, 50% voor A en 50 % voor B :lol: :lol:

ik vind b warmer dan a

haha nee inderdaad :slight_smile:



Vriendlief zit net mee te kijken en hij zegt… De kleur die vrijdag avond 22.00 de meeste stemmen heeft wordt het :slight_smile:

ik vindt eigenlijk de kleur van a mooier… maar het patroon van b… :think:



ik ga voor B

A



Ik vind dat het bij B een beetje oubollig wordt.

Ik kies voor A.



Daar komt het bruine beter in uit.

Ik vind A een wat frissere combi, maar heb je die kleur niet in het motief/reliëf van B? Dan is het reliëf hetzelfde als de donkere kleur.

A staat frisser en is makkelijker te combineren.

Ik vind B wat ‘‘ouderlijker’’ beetje romantischer voor je eigen slaapkamer maar niet voor de baby :angel:

nee helaas niet, hebben we wel naar gekeken.

Zelf neig ik heel erg naar B, maar vriedlief weer naar A :lol:

ik kies denk ik voor a is wat neutraler.

enne die kleuren hebben we ook voor onze baby kamer uitgekozen

Ik zou voor A kiezen, omdat je zachtgroene kozijnen dan ook nog mooi staan. Bij B heb je alles wat te zacht naar mijn mening. Ik houd van contrast :wink: Dan komen andere kleuren en meubeltjes ook beter uit.

ik zou zeggen B.



Dit omdat het toch een zachte kleur is maar het niet te licht is ivm het donkere! en ik denk dat je dan een lekker warm gevoel krijgt!

Ik vind A wat rustiger en lichter.

Ik zeg ook A. door dat de de teak meubelen die de kleur van staal B ook al hebben ( in de buurt komt dan). Straks vallen die mooie meubeltjes een beetje weg door de B kleur.

haha vriend lief is al helemaal blij met de uitslag tot nu toe :slight_smile: