Graag jullie mening *Het RESULTAAT!* pag. 3.

Ik zou voor A kiezen!

Lekker fris, en kleuren komen al terug in 1 wand bruin (ook mooi trouwens) en je meubels…

Nou Dragon, volgens mij krijgt je vriend zijn zin :wink:

Ik zou hier ook voor A kiezen. :thumbup:

Simpelweg omdat het contrast iets groter is, ofterwijl die bruine kleur komt er dan veel beter tot zijn recht.



B, vind ik overigens ook mooi hoor. Alleen lijkt het mij de kamer wat donkerder maken dan nodig is. A lijkt mij dus ook veel frisser.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

A vind ik het mooiste, neutraler bij de bruine muur.

De bruine muur is dan de opvallendste…

B



de combi vind ik wat warmer overkomen

en de overgang minder “hard”

Ik zou voor A gaan…wij houden zowiezo voor frisse kleuren in een babykamer en ik vind het dan met dat bruin idd wat oudbollig worden, ook ivm de donkere meubels. Maar ged wij zijn niet zo van het bruin en hout, dus dat is ook al een heel verschil.

Ik zou kiezen voor A, komt idd de donkerbruine kleur beter uit.

Wij hebben die combinatie met B ongeveer gehad in ons vorige huis. Werd erg donker vond ik, ik zou A kiezen

Succes!

Even een tip: Als je het creme-kleurige behang erbij doet, denk er dan wel aan dat al je kozijnen, deur, plafond, radiator ook creme-kleurig moeten zijn en niet wit. Wit en creme kun je niet bij elkaar doen, want dan lijkt het creme heel erg vies. Dat steekt ontzettend bij elkaar af. Dus je moet of alles wit verven of alles creme, beide kan niet!



Ik vind het creme warmer bij het bruin staan en dat staat ook mooi bij de meubeltjes. Aan de andere kant staat wit wat frisser en dat is mooier te combineren met een contrast-kleur.

B stemt beter af bij teak en het bruin van het andere behang.

Moeilijke keuze zeg…ik denk dat ik A mooier vindt staan…misschien even de box erbij zetten om te kijken welke kleur er het beste bij staat waar de meubeltjes dan het mooiste in naar voren komen!!

A…helemaal voor een babykamer…B wordt te donker.

Jammer dat het motiefje anders is, maar dan alsnog ga ik dus voor A…

Succes! :thumbup:

Hoi meiden allemaal heel erg bedankt voor het mee denken :thumbup:

Vriend lief loopt met een grote :mrgreen: rond :wink:

die wil vandaag al behang kopen, maar ik wacht netjes tot de afgesproken dateline van vrijdag :snooty: :wink:



Niet dat het uitmaakt maar ik zag reacties voor bij komen dat de meubeltje van teakhout erg donker zouden zijn.

Onze teakhouten meubeltjes zijn juist heel erg licht van kleur :slight_smile:

A, wit is gewoon lekker fris en als je dan groenige accesoires erbij hebt waardoor je het plintje weer terug laat komen combineert het prachtig :inlove:

Ik zou voor A gaan, maar ik hou dan ook van contrast :mrgreen:

Ik zou ook voor A. gaan.

Wit maakt het frisser, ruimer en lichter en laat het bruin mooi uitkomen.

Ik denk toch echt dat B. de kamer wat koloniaals gaat maken en dan zie ik spontaan afrikaanse prints voor me :mrgreen: .

Ik geef je vriend gelijk, A :thumbup:

Ik hou eerlijk gezegd niet van bruin, helemaal niet voor de babykamer, dus ik zou B zeggen, dan komt het donkerbruine niet zo knallerig en donker over.



Maar misschien dat het met je meubeltjes wel mooi is, wat voor iets hebben jullie?

meubeltje zijn licht teakhout :slight_smile:



Wij houden juist weer van heel erg basic in de kinderkamer, lekker rustig en toch warm.

Ons hele huis bestaat uit basic maar toch warme kleuren.

Teakmeubelen met een zandkleurige muren en een donkere zandkleurige muur.

Juist die schreeuwerige fel gekleurde behangetjes voor de babykamer is weer helemaal niets voor ons :wink:

(al vindt ik de ook best erg mooi hoor! maar persoonlijk zou ik er helemaal gek van worden :wink: )

Ik zou A doen als het een donker kamertje is, en B als er bv veel ramen in zitten.

In ons vorige huis hadden we een combi van ongeveer dezelfde kleur bruin met B, was een lichte kamer met een heel groot raam.

Dan lijkt me het met wit wat hard, maar als het een donker kamertje is maakt het wat lichter… :think:

a