Gourmetten zo lekker maar

De geur blijft zo in huis hangen :roll:

Hele avond staat de huiskamerraam en keukenraam al open,en nog ruik ik het als ik de keuken inkom :sick:



Tips bestaan zeker niet? :mrgreen:

Helaas geen tips, wel hetzelfde probleem…

dat ruik je morgen nog wel… :silenced: :sick:





wij gourmetten alleen nog maar in vakantieparken of buiten in de zomer :wink: :oops: …





:hug:

wij hebben ook gourmet gedaan gisteren … eerlijk gezegd geen last van geur gehad :think:

Wij doen het ieder jaar en ieder jaar blijft het zo hangen,inderdaad ruik ik het de dag erna nog :sick:

ik heb gehoord dat je wierrook staafjes aan moet steken en dan een raam open moet zetten en dat de wierrook de geurtjes mee weg neemt :think: dat is misschien een tip

Veel kaarsjes aan, scheelt al iets.

Wij laten na het gourmetten 's nachts het kleine luikje in de keuken altijd open. Scheelt ook.

Maar de lucht blijft meestal wel een tijdje hangen :?

Ik zet altijd een paar schoteltjes met soda in de woonkamer, en we hebben idd weinig last van de geur, maar of het daarvan komt :think: ? Of gewoon door het openzetten van de ramen(wat we ook doen :wink: ), weet ik natuurlijk niet.

Wij hebben een grillplaat en dat scheelt veel…zonder boter of olie bakken.

Tijdens het bakken staan de ramen al open!!! :mrgreen:

de enige tip die ik goed vond werken is om vooraf bakjes spiritus neerzetten

@Simba83 wrote:

de enige tip die ik goed vond werken is om vooraf bakjes spiritus neerzetten




Weet ik dat voor vollend jaar :lol: :lol: :lol:

Een pannetje met azijn opzetten en dat koken?

Dacht dat ik dat ergens gehoord had… :think:

Ja hier zelfde probleem hoor, maar als we vlees bakken enkel, hebben we er veel minder last van. Maar wij doen ook altijd visjes op de plaat en die zeelucht blijft wel hangen :sick: Zit hier heerlijk gezellig met alles open maar :sick: :lol:

Oh ja bah zeg, ik heb vrijdag met mijn collega’s hier gegourmet.

En nu stinkt het nog steeds in huis.

Helaas van mij geen tips.



Liefs, Chantal

azijn in de bakjes als je klaar bent, apparaat uitzetten en tijdje laten staan

en ramen open zetten tegen de azijngeur :stuck_out_tongue:

Ik kreeg laatst de tip om na het gourmetten even (zo’n 15 minuten) echt alles in de kamer tegen elkaar op te zetten. Hier werkte het wel! heb daarna 's nachts de dauerlufting open laten staan en 's morgens meteen weer even de openslaande deuren opengezet (nu maar 5 minuutjes) en de stank was bijna weg…

Ik heb het keukenraam de hele nacht opengelaten,stank is nu weg :dance:



Bah Cathelijne vislucht :sick:

Ja lijkt wel of we aan zee zitten :sick: maar goed, heb een uur lang een geurkaars aangezet en dat heeft ietsjes geholpen, of ik ben ondertussen gewend aan de stank, dat kan ook :lol:

Wij hebben gisteren ook gegourmet en dat duurt hier altijd maar een uurtje omdat iedereen meteen een halve schaal vlees op de plaat flikkerd en zich meteen volvreet :roll: en hier blijft de geur ook hangen. Raampje open kon niet omdat de kids onder de deur zaten nu staat de deur dus even open om te luchten.