Gooische vrouwen : Gezien ! En Voetbalvrouwen, is dat wat ?

Ik heb Gooische vrouwen gezien en kan niet wachten op seizoen 4 eind deze maand !!!

Ik heb het topic dan ook een beetje aangepast, om de komkommertijd door te komen heb ik " Voetbalvrouwen" gedownload. Ik ben geen voetbalvrouw maar het leek me wel leuk.

Het haalt het niet bij de Gooische denk ik ?

Kijken!!!

Het is echt en leuke serie, erg grappig.

Nou ik heb het nog nooit gezien dus geen idee wat er aan is of

wat ik mis :thumbup:

KIJKEN!!!

(sorry :shifty: )

Wat er leuk aan is?

dit is verreweg de beste nederlandse serie sinds heel lang!

het is allemaal zwaar over de top geacteerd, en daarom is het gewoon een meesterlijke karikatuur van het Gooische Matras.

Erg vermakelijk en soms zelfs spannend.

Ik baal alleen dat Willemijn dood is, want dat was toch wel degene waar ik elke keer om in een deuk lag.

kijken, is echt heel grappig !!

@Ziet wrote:

Ik baal alleen dat Willemijn dood is, want dat was toch wel degene waar ik elke keer om in een deuk lag.

:o In de serie of echt ?

Ik kijk bijna nooit tv…maar voor die serie blijf ik thuis hoor hahahaha…

ik vind het geweldig…

KIJKEN!!!

heerlijke serie.

Oke en wie heeft er dan de laatste optie gekozen in de poll ? Kom, vertel op !! :slight_smile:

@Karin2 wrote:

Oke en wie heeft er dan de laatste optie gekozen in de poll ? Kom, vertel op !! :slight_smile:

IK !!! Hoezo ?

Ik zou zeggen: alleen als je niets beters te doen hebt. Je kunt nu ook elke week twee afleveringen kijken, en dan val je al wel in een bestaand seizoen, maar om nou alles achter elkaar te kijken, dat is toch niet zo leuk hoor, heb ik bij Grey’s gedaan en dat viel me eigenlijk tegen, het is toch het hele gevoel, op de bank met een sapje en popcorn lekker wegzwijmelen.

maar de serie is op zich echt leuk

@Karin2 wrote:

@Ziet wrote:

Ja dat gaan we natuurlijk niet zeggen he :wink:

En let goed op Tipi Wan die krijgt in het 2de en 3de seizoen echt de leukste rol en dan Martin die is ook altijd geweldig "Cheryllllllllllllll"haha

Ze hebben trouwens ook altijd leuke muziek er in gemonteerd, ik krijg echt zin om het 4de seizoen te kijken

@Karin2 wrote:

@Ziet wrote:

in de serie :mrgreen:

@Esther75 wrote:

Ik zou zeggen: alleen als je niets beters te doen hebt. Je kunt nu ook elke week twee afleveringen kijken, en dan val je al wel in een bestaand seizoen, maar om nou alles achter elkaar te kijken, dat is toch niet zo leuk hoor, heb ik bij Grey’s gedaan en dat viel me eigenlijk tegen, het is toch het hele gevoel, op de bank met een sapje en popcorn lekker wegzwijmelen.

maar de serie is op zich echt leuk

nah sluit mij maar op met de hele serie hoor

ik vermaak me wel :mrgreen:

(ga hem meteen downloaden, lekker voor de zomer, want eind augustus begint de nieuwe serie weer)

Ben ik de enige die Linda de Mol echt 60000x niks vind? :shifty:

Alleen daarom al heb ik nooit gekeken, behalve dan kleine stukjes.

En die konden mij niet echt boeien.

Optie nr 2!

Heb het weleens gezien, maar vond het niet leuk genoeg om te blijven hangen…

@Kroes wrote:

Ben ik de enige die Linda de Mol echt 60000x niks vind? :shifty:

Alleen daarom al heb ik nooit gekeken, behalve dan kleine stukjes.

En die konden mij niet echt boeien.

nee ik vind linda ook niks,

maar toch doet ze het wel goed. al die rollen zijn helemaal uitgeschreven, echt goed bedacht en uitgewerkt.

Kijken!

vind het zo prachtig hier ook allemaal op dvd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Haha Pascal, ik vroeg het omdat vaak mensen wel reageren in de poll met een ietwat afwijkende keuze en verder niet reageren in het topic :wink:

Ik denk toch dat ik aan een aflevering begin, kijken of ik ook zo leuk vind! Een aflevering duurt een half uurtje ofzo ?

Esther, ik installeer me wel met een wijntje en wat pretzels :smiley:

Maar eh, ik zou het wel fijn vinden als jullie dan sommige nieuwtjes in een spoiler willen zetten.

Karin ik als man vind het ook lachen. Vooral Martin (die zanger) speelt geniaal, zo onvoorstelbaar over the top! Heerlijk. :thumbup:

Als je het kijkt als karikatuur klopt het helemaal.