eh… het duurt bijna een uur (maar dat is met reclames op tv he)
ik heb zelf toneelgespeeld jaren lang,
dus ik kijk altijd op een andere manier naar series en films.
de meeste nederlandse series hebben wel een leuk verhaal, maar het acteerwerk is echt knudde. Daarom blinkt deze serie er wat mij betreft bovenuit.
@Karin2 wrote:
Haha Pascal, ik vroeg het omdat vaak mensen wel reageren in de poll met een ietwat afwijkende keuze en verder niet reageren in het topic
Had ik wel gedaan

Ik heb seizoen 1 t/m 3 gezien, heeerlijk !!! Ik baal ervan dat ik niet meer materiaal heb simpel omdat het er nog niet is
Ruud, inderdaad die Martin, wat een heerlijk figuur ! Ik weet alleen niet of ik hem aantrekkelijk vind. Niet dat dat een issue is maar ik vraag het me even af
Ik vind Linda ook helemaal leuk in haar rol. Voortaan zie ik haar toch anders
En Willemijn !!! Ook zo’n heerlijk wijf, jammer dat ze eruit is.
@Karin2 wrote:
Ruud, inderdaad die Martin, wat een heerlijk figuur ! Ik weet alleen niet of ik hem aantrekkelijk vind. Niet dat dat een issue is maar ik vraag het me even af
En Willemijn !!! Ook zo’n heerlijk wijf, jammer dat ze eruit is.
Ik weet zeker dat ik hem niet aantrekkelijk vind maar da’s weer een ander verhaal.
Ik heb nog een leuke uitdaging voor je…
Tel het aantal scenes waarin Willemijn…
a- geen eten aan het maken is of
b- geen gesprek over eten heeft of
c- aan het eten is
d- chardonnay drinkt of
e- het over chardonnay drinken heeft :mrgreen:
Volgens mij haal je de 1 niet :mrgreen: :mrgreen:
Hahahaha inderdaad, het past wel helemaal bij haar karakter! Ik vind haar geweldig ! Hoe ze praat en soms gilt ! Ge-wel-dig !
willemijn is echt super ja :dance:
Even blond hoor, maar komt er dan een seizoen 4??? :think:
Volgens mij eind volgende maand.
Edit : Even gegoogled en vanaf 31 augustus om 20:30 bij RTL4.
@Karin2 wrote:
Volgens mij eind volgende maand.
Edit : Even gegoogled en vanaf 31 augustus om 20:30 bij RTL4.
:dance: :dance: :dance: i love gooise vrouwen. zelfs mijn man vind het geweldig. en ook martin morero :inlove: super.
vind alle speler erg leuk.
ik hield ook niet zo van linda de mol :silenced: maar deze rol is voor haar gemaakt :thumbup:
ooh, ben blij dat het weer gaat beginnen. :dance:
ben ook benieuwd wie clare gaat vervangen
claire vervangen? claire vervangen??
die is er toch nog wel even? :o
Als het even kan kijk ik wel… het is in het begin helemaal langs me heengegaan en toen zag ik eens een uitzending en dacht “hee da’s leuk dat ga ik volgen” ahum maar toen bleek dat dat de laatste uitzending was… :roll:
Ik ben dus blij met al die herhalingen die er nu zijn, ik vind het een leuk programma!
@Ziet wrote:
claire vervangen? claire vervangen??
die is er toch nog wel even? :o
zo zat ik ook :o

ik hoorde het eerst van mn man, en later ook van andere, ik hoop dat ze het mis hebben :mrgreen:
Kijken! Luchtige leuke serie, goede en vermakelijke actrices!
En hoe zit het met de serie VOETBALVROUWEN ?
Is dat wat ?
ik vind daar niks aan…
de engelse serie noppen en naaldhakken was veel beter
en als je die gezien hebt,
dan slaat dit helemaal nergens op
Oke ik ben voorbereid 8)
Wij (mijn hubbie en ik) zijn ook weer zeer benieuwd naar seizoen 4 we kijken vanaf het eerste begin. De eerste aflevering puur uit nieuwsgierigheid bekeken en toen hadden we beide zoiets van ja leuk en nu… ja missen we niets meer. Wanneer precies begint het weer dan?
Want daar ben ik dan weer niet van op de hoogte
Groetjes
Oh en Voetbalvrouwen kijken we ook maar dat vinden we wel minder. Het is soms een beetje erg onrealistisch.
Groetjes
Voetbalvrouwen moet je zeker zien,
Vind het geweldig :mrgreen: :mrgreen:
Ik denk dat als je Gooische Vrouwen leuk vind, dat Voetbalvrouwen je ook wel zal bevallen. Het is wel zo’n zelfde soort serie, vind ik. Maar je moet het inderdaad niet vergelijken met Noppen en Naaldhakken, want daar lijkt het net een slap aftreksel van. Voetbalvrouwen is als serie op zich wel aardig tijdverdrijf, niet meer en niet minder