goedkope nieuwe trouwjurken omgeving breda ?

hoi hoi



heb even jullie hulp nodig, waar vindt je in omgeving breda mooie trouwjruken onder de 500 euro het liefst ? owja grote maten :slight_smile:



We hebben hier een aantal zaken in breda maar die zijn volgens mij toch wel een stuk duurder. En ik wil gewoon niet meer uitegeven aan iets wat ik maar 1 keer zal dragen.



Dus wie weet waar is zoiets kan vinden ?

je wilt persee nieuw?



Want 2e hands kun je ze vaak ook wel vinden, mp staat er vol mee, ook grotere maten.



Ik heb zelf een trouwjurk in combimaat 48/50/52 het bovenlijfje is 48/50 en de jurk is meer 52.

Mocht hem van Ruud niet wegdoen, maar ik had er veel liefhebbers voor… :inlove:

Ilse, ik heb onder Breda een trouwjurk gekocht, die kostte (met grote matentoeslag) € 770. Ik heb echt de dag van mijn leven gehad in dat ding.

Ik stuur je een pb met de foto van mijn jurk en de url van de site.

Waarom wil je niet 2e hands?



Als je er van uit gaat dat die mensen het ook maar 1 keer hebben gedragen kan je het bijna niet eens 2e hands noemen toch 8)

Er zijn ook bruidsmode zaken die 2e hands jurken weer verkopen. Ze zijn gestoomd en al.

Scheelt je wel veel geld.



Ik heb toen veel gegoogled op bruidsmode grote maten en dan krijg je echt van allerlei winkels aan linkjes. :thumbup:

ik ken een webpagina waar je ze kan bestellen op maat online voor een 250/350 euro.



Zijn wel aparte jurken. (middeleeuws enzo. maar kan wel gewoon in wit of gebroken wit etc) ik vind ze erg mooi maar als je wilt, pb ff dan stuur ik de link naar je :wink:

Bij ons heeft een novembermama haar eigen trouwjurkenzaak met onlineshop ook zal je wel ff een linkje pben. Ze heet Bibi-Jane in ieder geval en schrijft bij de november mama’s 2006

Ik heb mijn grote maten trouwjurk nieuw op Ebay gekocht voor £125. Ik weet niet welke maat je hebt (de jurk is Engelse maat 32) maar ik stuur hem met liefde en plezier naar je toe!

en als je echt wilt shoppen bij bibi jane zelf…dan kom je gewoon hier logeren…ik woon er vlakbij zie ik al!!!

ze heeft haar winkel in doetinchem(zie ik ook pas net :oops: )



:wink: annemarietje

hoi hoi



annemarie mocht ik daar gaan shoppen kom ik zeker langs :smiley:



ik neus al maanden op marktplaats maar vindt maar weinig jurken in mijn buurt en als ik er dan eindelijk een gevonden heb wordt er niet gereageert op me mail :?



vandaar dat ik jullie hulp vroeg



er is zeker niks mis met 2e hands, wil bewust geen jurk lenen omdat ik dan veelste bang ben dat er iets mee gebeurt. en met 3 kids en een eigen huis wil ik ook niet super veel aan een jurk uitgeven.



Zal zo weer eens gaan speuren op marktplaats

ps. dames jullie mogen me gewoon per pb bestoken met linkjes hoor :smiley:



en zoek trouwens ook een mooie jurk maat s of 34 voor mijn tienerdochter en 2 leuke outfits voor mijn jongens

@Nefarious wrote:

Ik heb mijn grote maten trouwjurk nieuw op Ebay gekocht voor £125. Ik weet niet welke maat je hebt (de jurk is Engelse maat 32) maar ik stuur hem met liefde en plezier naar je toe!




sta overal open voor als je foto’s hebt ben ik wel benieuwt

O leuk! Mag ik meegenieten in dit topic? :inlove: Ik heb mijn jurk in Zuid Afrika gekocht, was echt heel goedkoop daar (en ik was daar toch op vakantie 8) )

@crien wrote:

O leuk! Mag ik meegenieten in dit topic? :inlove: Ik heb mijn jurk in Zuid Afrika gekocht, was echt heel goedkoop daar (en ik was daar toch op vakantie 8) )




tuurlijk geniet maar mee hoor :smiley:



heb een aantal trouwboeken gekregen met jruken en neus veel op internet vindt het wel jammer dat er alleen maar van die graatmagere models de jurken showen. lastig kijken hoe hij mij staat ik als volle vrouw :slight_smile:

@ilsederooy wrote:

@crien wrote:
O leuk! Mag ik meegenieten in dit topic? :inlove: Ik heb mijn jurk in Zuid Afrika gekocht, was echt heel goedkoop daar (en ik was daar toch op vakantie 8) )




tuurlijk geniet maar mee hoor :smiley:



heb een aantal trouwboeken gekregen met jruken en neus veel op internet vindt het wel jammer dat er alleen maar van die graatmagere models de jurken showen. lastig kijken hoe hij mij staat ik als volle vrouw :slight_smile:






:dance:



Wat noem je in de buurt van Breda? WAnt er zijn nog wel een aantal zaken die mogelijk de moeite waard zijn hier in Eindhoven en Den Bosch? Breda=Eindhoven is met de auto ook maar 45 min. (trein weet ik niet :think: )

45 min. rijden is prima hoor. we gaan met een groepje vriendinnen jurken kijken binnenkort dus. maarja tis altijd een beetje zoeken naar een jruk kwa grote maat en voor weinig budget maar we komen er wel

Er hangt er hier een aan de deur! :wink:



In het straatje bij de C&A als je naar de parkeergarage loopt achter de hema zit ook een winkeltje met avondjurken en bruisjurken, ik heb alleen geen idee wat daar de prijzen zijn.



Bij ons in het dorp zit ook een winkeltje met aparte jurken, Laila heet het.

hoi hoi



ik heb hem gezien en is erg mooi, maar ben zelf er nog niet helemaal uit wat ik nu precies wil

Weet je al wel, welk model je het mooiste staat? Want ik had bij het ene model dat ik me slanker voelde, en bij het andere was ik net een kamerolifantje.

Misschien moet je met je vriendinnen gewoon een afspraak maken bij een winkel, en wat dingen aan laten passen. Dan weet je wat je mooi vind, en wat je staat. Dan kan je daarna gericht gaan zoeken naar een goedkoper alternatief.

Ik weet dat er bij utrecht een vrouw zit die zelf jurken maakt, en daar gaan bruidjes van heel nederland heen. Anastasi heet ze geloof ik.

Misschien als je op haar naam googled dat je ook ergens komt. Het is wel niet echt in de buurt, maar wie weet is de prijs wel zo interessant dat het wel om die reden te doen is.



Succes met je zoektocht.

Als je kijkt op de pagina die ik je stuur daar staat een linkje op met jurken die mensen gedragen hebben die door haar gemaakt zijn.



Je zal zien dat er vele vollere dames op staan :mrgreen:



Ze vraagt ook altijd of je een foto kan sturen waar je de jurk aan hebt, die komt dan op de webpagina te staan (hoeft niet)



dus daar kan je zien hoe ze staan op alle soorten vrouwen & mannen :wink: ze heeft ook bijpassende manne kledij :wink: