goedkope nieuwe trouwjurken omgeving breda ?

In achtmaal zit een bruidswinkel die er goedkoop is, de naam weet ik niet maar ik ga even voor je googlen.



Mijn schoonzus is daar vorig jaar geweest uiteindelijk daar niets gekocht maar ze waren wel heel goedkoop, was wel meteen meenemen en dan later passen.



Edit het is in wernhout (ook zo’n gehucht achter Zundert)



C’est Moi Bruidsmode- Bruidskleding

Wernhoutseweg 139



4884AT Wernhout

076-5977170





Zelf ben ik bij Jenny’s bruidsmode geweest in Rijen.

ze hebben nog een web adres;

Ohh leuk zeg ga je trouwen??? Heb ik dat gemist?



Heb helaas geen tips.

gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk en succes met de zoektocht naar jouw idiale jurk kom je hem wel showen? wanneer is de grote dag :inlove:

Er zijn ook dames die bruidsjurken voor je namaken. Op maat gemaakt en een stuk goedkoper dan in bruidswinkels.

Mijn vriendin heeft dat toen laten doen, ze had een verschil in maat tussen bovenkant en onderkant zal ik maar zeggen en die bruidsjurk was echt heel mooi en ook niet duur.

Als je wilt, kan ik het voor je navragen, is omgeving Tilburg, dus ook niet zover uit de richting.

Gefeliciteerd!

Welke maat zoek je? (mag ook via PB hoor ;))

Ik ga ook trouwen volgend jaar. Ik heb een trouwjurk (ook grote maat) gekocht voor 80 euro :smiley: Maar ik wilde geen gewone trouwjurk, dat past niet bij me… ik heb een witte gothic jurk :inlove:. Die heb ik besteld via internet overigens.

hoi hoi



bedankt voor jullie felicitatie,s dahct dat het inmiddels al oud nieuws was :oops: :lol:



de grote dag zal 21 augustus zijn :smiley:



Ik denk dat ik maat 52 heb maar hoop iets kwijt te zijn kwa kilo’s tegen die tijd maarja afvallen gaat bij mij nooit zo snel helaas.



maar alle tips zijn welkom kwa jurken

In Oosterhout zit ook een zaak, op de markt zelf zeg maar. Daar heb ik mijn jurk gekocht. Ze kunnen de maat gewoon bestellen die je nodig hebt, ze meten toch alles op!



Gefeliciteerd en geniet ook zeker van de voorbereidingen!!!

Ik ben vandaag geslaagd voor mij trouwjurk. :dance: :dance: :dance:



Ik heb ook maat 52.

(alleen de prijs van mijn jurk is wel het dubbele als wat jij er voor wilt uitgeven)

Maar voor het idee stiekum een fotootje.

outfitje voor Fransje?

@preggie wrote:

outfitje voor Fransje?




ow wat schattig, moet alleen ff kijken want twijfel of ik de jongens hetzelde wil laten dragen

@preggie wrote:

outfitje voor Fransje?


is dat van de We???



ik heb namelijk precies hetzelfde voor Jens gekocht.

was de bink van de dag op het VUT feestje van m’n vader :smiley:

we heeft zowiezo super leuke kleding.



maar wil wes en fransje waarschijnlijk het zelfde kwa kleuren laten dragen mogenlijk hetzelfde als vaders. me dochter wil graag een mooie jurk zodat we als hel gezin gaan trouwen.

wat voor maat is dat preggie?

Breda is niet ver van de Belgische grens toch. In Antwerpen zijn ze stukken goedkoper heb ik gehoord.



Veel plezier, Petri

@klavertje4 wrote:

wat voor maat is dat preggie?




zal straks even kijken

Zowel ik als m’n schoonzusje hebben onze jurken 2e hand in Breda gekocht!

Een zeeeer leuke winkel! En echt niet allemaal oud en zichtbaar gebruikt…ze verkoopt ook jurken die bijvoorbeeld voor shows e.d. gebruikt zijn,dus niet nieuw,maar ook weer niet de hele dag gedragen…



Ze verkoopt je jurk daarna alleen maar door als hij minder dan 3 jaar oud is…dus er zouden geen hele oude modellen mogen hangen…



Echt de moeite waard even te spieken…was ook een hele aardige vrouw!

Hoop dat ze nog bestaat…



Het winkeltje heette…La Danelle of La Danel…google er maar eens op.

2 jaar geleden bestond ze nog,want toen heeft m’n schoonzusje er echt een prachtige jurk vandaan gehaald…

Echt voor hele mooie prijzen…



Bruidsboutique La Danel

Brabantplein 31 4817 LR Breda



Zie ook een adres op de speelhuislaan…dat komt me bekender voor…zoek ff snel verder…



Breda Bruidsboutique la-Danel Speelhuislaan 33 076-5717276



deze dus…



Nou ja…kijk maar…ik kan de website niet vinden…had ik toen ook al moeite mee…misschien werkt het nummer nog wel…

weet je het al preggie :wink:

Ik heb mijn eigen trouwjurk ook in de aanbieding, maat 46 inclusief schoenen maat 40.

Voor meer info en foto’s stuur me maar een berichtje!



Groetjes,

Tamara