@Willy wrote:
Hier vliegen de spijkerbroeken er ook doorheen.
Wat mijn moeder doet: van ‘oude’ broeken haalt ze de kontzakken af en deze zet ze (nadat ze het gat heeft dichtgemaakt) over de knieen heen.
Gaan de broeken zeker weer 4 weken mee :mrgreen: .
En het staat nog heel stoer ook!
.
Doet mijn schoonmoeder ook.
Hier ook maar komt vooral door school. Daar is een rioolbuis bekleed met kunstgras en ze springen daar dan op en laten zig op hun knieeen eraf gleiden
@marisca77 wrote:
Doet mijn schoonmoeder ook.
Handig hè, die (schoon)moeders.
Denk dat ik het toch wel een keer zelf zal moeten leren alleen… 8)
hier ook zo´n schoonmoeder. Ik ga vanaf nu de kapotte broeken verknippen tot lapjes, en de zakken eraf tornen
Die stukjes gebruiken we dan weer om gaatjes te verbloemen.
Cas kan net lopen, maar kruipen doet ´ie ook nog vaak.
Ik doe m buiten in de tuin trouwens vaak wel een andere broek aan, een ´buiten-raus-mag-kapot´ broek :mrgreen:
En een paar sokken, want anders kruipt hij zijn voetjes kapot :doh:
werkt voor ons tot nu toe prima, maar over een tijdje niet meer natuurlijk.
Ik denk dat ik dan moet overschakelen naar een goedkoper merk, Cas draagt nu eigenlijk altijd noppies. Mooie broeken, mooie pasvorm.
Bij VD had ik trouwens pas ook een verrassend leuk broekje voor € 12,- :thumbup:
Hier ook nog periodes gehad dat de broeken niet lang meegingen, waren zo goed als allemaal hema broeken. Zeeman, c & a, hm,… broeken zitten bij mijn drie jongens helemaal niet mooi. Hema broeken koop ik ook niet meer ivm de ritsen, die krijgen ze zo moeilijk dicht.
Afgelopen winter heb ik zelfs broeken van de oudste kunnen doorschuiven. Ik koop dus wel broeken van boven de 20 euro. Heel veel name it, tumble dry, vingino, mexx, esprit en voor de jongste noppies. Hij is drie en speelt dus nog heel veel op zijn knieen, al zijn noppies broekjes zijn nog heel aan de knietjes.
Shoeby broeken hebben ze ook maar die vallen bij mijn kinderen niet zo mooi. De oudste staat het mooiste met rechte modelletjes en de middelste staat dan weer het mooist met vingino modellen.
Broeken van de WE heb ik nog niet geprobeerd.
Maar zodra het een beetje weer is moeten ze een korte broek aan, het is hier al een tijdje geleden dat ze een lang broek aan hadden. Zo blijven de lange broeken ook mooi :-).
Ik zeg MP! Ik koop daar regelmatig 2 nieuwe Cars broeken voor max. 30 euro. Zitten perfect en zijn sterk. Gewoon goed zoeken!