Goedemoggel

Goedemoggel

een sproetje

1 kiklo inktvip



Moeten jullie ook zo lachen daarom??

Ik zit eerst nog helemaal na te denken.

Je hebt toch zo een stand op je telefoon dat je op 1 cijfertoets drukt waar de letter op staat die je nodig hebt en dan maakt ie toch zelf een woord?



Zit ik tegen mijn man:

Ja maar bij goedemoggel, de l zit toch niet bij de n op het knopje, en de gg van moggel staat toch ook niet bij de ch…

Ik maar denken dat het spelfouten zijn, maar niet zulke



Ik moet niet zo veel over dingen nadenken zegt mijn man… hebben jullie dat ook weleens? Dat je iets hebt, iets onbenulligs maar toch wil weten hoe het zit



Nou GOEDEMOGGEL!!



Janine

Kan ik die reclame ergens zien???

ik kijk nooit tv, vind ik niet zo leuk, en al die leerlingen komen steeds binnen gegoedemoggeld.

mss op youtube ff kijken



http://nl.youtube.com/watch?v=SJXJzNQ_qts

aha.

nu kan ik tenminste echt doen alsof ik het snap :wink:

ik word een beetje suf van al dat gegoedemoggel… :eh:



en uh, het valt me zo op dat dezelfde mensen het gebruiken die ook van suc7 en tot sinas een ongekend succes wisten te maken :silenced:





(maar uh, ik zal wel achterlijk zijn, maar ik snap dus ook niet hoe ze nou aan dat gegoedemoggel komen en sproetjes :? Ze doen net of het versprekingen zijn die je door sms snel krijgt, maar dat gaat toch nergens over? Ik heb wel vriendinnen die ik simon en mark noem omdat T9 dat van hun naam maakt, maar ik kom echt niet op goedemoggel uit. Of ben ik nou een chagerijnige spelbreker?)

Goeiemoggel hihihi

Ik heb dit al eens eerder in een topic gezien, het zegt me nog steeds niks…

Ik kijk vast te weinig tv… :think:

@fiep klophout wrote:

ik word een beetje suf van al dat gegoedemoggel… :eh:



en uh, het valt me zo op dat dezelfde mensen het gebruiken die ook van suc7 en tot sinas een ongekend succes wisten te maken :silenced:





(maar uh, ik zal wel achterlijk zijn, maar ik snap dus ook niet hoe ze nou aan dat gegoedemoggel komen en sproetjes :? Ze doen net of het versprekingen zijn die je door sms snel krijgt, maar dat gaat toch nergens over? Ik heb wel vriendinnen die ik simon en mark noem omdat T9 dat van hun naam maakt, maar ik kom echt niet op goedemoggel uit. Of ben ik nou een chagerijnige spelbreker?)




ben je niet.

Ik denk precies hetzelfde.



en tot sinas, in die varianten ken ik er nog meer :wall:



Maar ik ben wel blij dat ik nu weet waar dat gegoedemoggel vandaan kwam. Was even bang dat er een jiskefetrevival was ofzo.

@fiep klophout wrote:



(maar uh, ik zal wel achterlijk zijn, maar ik snap dus ook niet hoe ze nou aan dat gegoedemoggel komen en sproetjes :? Ze doen net of het versprekingen zijn die je door sms snel krijgt, maar dat gaat toch nergens over? Ik heb wel vriendinnen die ik simon en mark noem omdat T9 dat van hun naam maakt, maar ik kom echt niet op goedemoggel uit. Of ben ik nou een chagerijnige spelbreker?)




Juist dat denk ik dus ook maar van mijn man moet ik dus niet zoveel en zover over dingen nadenken… (toch een vrouw eigenschap dan heh, dat doordenken hahaha)
jiskefetrevival


kinderpindakaas :mrgreen:


( lullo en goede smorgens doelde jij neem ik aan op, maar dat werd dan weer gebruikt door dat tot-sinas-volk...)

Was ook al een topic over :mrgreen:

Hier is het topic



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=47191

@lydia wrote:

@fiep klophout wrote:
ik word een beetje suf van al dat gegoedemoggel… :eh:



en uh, het valt me zo op dat dezelfde mensen het gebruiken die ook van suc7 en tot sinas een ongekend succes wisten te maken :silenced:





(maar uh, ik zal wel achterlijk zijn, maar ik snap dus ook niet hoe ze nou aan dat gegoedemoggel komen en sproetjes :? Ze doen net of het versprekingen zijn die je door sms snel krijgt, maar dat gaat toch nergens over? Ik heb wel vriendinnen die ik simon en mark noem omdat T9 dat van hun naam maakt, maar ik kom echt niet op goedemoggel uit. Of ben ik nou een chagerijnige spelbreker?)




ben je niet.

Ik denk precies hetzelfde.



en tot sinas, in die varianten ken ik er nog meer :wall:



Maar ik ben wel blij dat ik nu weet waar dat gegoedemoggel vandaan kwam. Was even bang dat er een jiskefetrevival was ofzo.




Nou idd, ik denk ook zo, kan er echt niet om lachen, sorry…

Ik vind hem wel grappig, lekker droog

maar ik vind Andre van Duin ook grappig :shifty:

Ik heb ook al zitten puzzelen, zo van transpovt, de v zit niet bij de r onder het knopje, transpopt of transpoqt was toch ook leuk geweest? Maar dat het niet klopt is dan eigenlijk wel weer leuk.

@JanineB wrote:

@fiep klophout wrote:


(maar uh, ik zal wel achterlijk zijn, maar ik snap dus ook niet hoe ze nou aan dat gegoedemoggel komen en sproetjes :? Ze doen net of het versprekingen zijn die je door sms snel krijgt, maar dat gaat toch nergens over? Ik heb wel vriendinnen die ik simon en mark noem omdat T9 dat van hun naam maakt, maar ik kom echt niet op goedemoggel uit. Of ben ik nou een chagerijnige spelbreker?)




Juist dat denk ik dus ook maar van mijn man moet ik dus niet zoveel en zover over dingen nadenken… (toch een vrouw eigenschap dan heh, dat doordenken hahaha)




Ben ik blij dat ik niet de enige ben… had het alleen nog tegen niemand gezegd, dacht dat het aan mij lag :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

ik word een beetje suf van al dat gegoedemoggel… :eh:



en uh, het valt me zo op dat dezelfde mensen het gebruiken die ook van suc7 en tot sinas een ongekend succes wisten te maken :silenced:





(maar uh, ik zal wel achterlijk zijn, maar ik snap dus ook niet hoe ze nou aan dat gegoedemoggel komen en sproetjes :? Ze doen net of het versprekingen zijn die je door sms snel krijgt, maar dat gaat toch nergens over? Ik heb wel vriendinnen die ik simon en mark noem omdat T9 dat van hun naam maakt, maar ik kom echt niet op goedemoggel uit. Of ben ik nou een chagerijnige spelbreker?)




Heb ik ook eens over zitten denken. Je komt toch niet op goedemoggel uit als je goedemorgen smst.? Snap het niet en vind het dus ook niet grappig… :think:

ik snap het dus ook niet en vind hem ook niet zo grappig :oops: Ik dacht al dat ik de enige was…

Heb echt met mn mobiel in de hand geprobeerd;" goedemorgen"in te toetsen maar kom nog niet bijna op "goedemoggel"uit…



Misschien heb ik geen humor :shifty:

kijk… en dit vind ik dat weer humor :lol: dat mensen dat dus echt uit gaan proberen :lol: :lol:

@mv2kids wrote:

kijk… en dit vind ik dat weer humor :lol: dat mensen dat dus echt uit gaan proberen :lol: :lol:




Ja… precies, dat dacht ik nou ook, dat mensen er zo diep op in gaan… dát is pas echt humor :mrgreen: :mrgreen: