goede voornemens....

klopt het dat deze nog nergens staat???



Bij deze dan, wat zijn jouw voornemens voor 2008??? :mrgreen: :mrgreen:







Hier:


  • de overtollige kilo’s er af bewegen
  • orde scheppen in mijn spullen, dus alle kasten leeghalen, de inboedel halveren, alles op mp. Heb nog steeds veeeeel te veel zooi, ben een echte hamster. Dit moet nu echt stoppen, want ik word er knetter van!!!
  • minder tijd aan KOK besteden!!! :oops:





    En jullie???

uhm genieten van de nieuwe gezinssituatie :inlove:

afvallen en lichaam weer ff in shape brengen :inlove:

@Missygirl1983 wrote:

uhm genieten van de nieuwe gezinssituatie :inlove:

afvallen en lichaam weer ff in shape brengen :inlove:




afvallen zegt ze :wink:

eerst bevallen :smiley:

Een gezond kindje op de wereld zetten en ik hoop dat eindelijk bij de 3e de bv een keer zal gaan slagen. Dat zou ik zo fijn vinden.

:lol: jah… okay eerst Bevallen en daarna Afvallen… :lol: :lol: :lol:

  • minder tijd aan Kok besteden
  • mijn kledingkast uitmesten en op orde brengen
  • meer sporten

Mijn studie afronden en daarna GEEN studie meer doen!!!



En verder… alles wat mogelijk wordt als je niet hoeft te studeren!

Goede voornemens heb ik elke dag wel… meestal komt er weinig van terecht :lol:



Maar goed, voor de goede orde doe ik een poging…



Relaxter verhuizen van Utrecht naar Zwolle en dit keer genieten van alles wat leuk is aan het inrichten van een nieuw huis.



Hopelijk mogen we volgend jaar toch een gezond kindje op de wereld gaan zetten :pray:



Meer uitgebreid koken, ik vind het leuk, ruud vind het fijn als ik het doe en toch doe ik het te weinig en eten we vaak uit een pakje of makkelijk.



Meer gaan wandelen, als ik daarbij ook afval is dat mooi meegenomen.



Meer naar mooie muziek luisteren inplaats van voor die stomme tv hangen s’avonds.



Een vast bedrag per maand ook aan mezelf besteden inplaats van mezelf altijd wegcijferen voor man en kinderen. Ik mag ook leuke kleding!



Beter voor mijn planten zorgen… t zou toch fijn zijn als ik niet maandelijks nieuwe exemplaren hoefde te halen omdat ze weer es de pijp uit zijn :shifty:

doe ik nie aan :shifty: probeer elke dag af te ronden met een “als ik nu omdonder is het goed” gevoel :shifty: :angel:









en afvallen :roll: sjucht…geniet toch lekker van het leven en wat het te bieden heeft… :drool:

kijk als het écht teveel is wat je weegt is het een ander verhaal…maar dat gestress én het onvermijdbare gejo-joo om een paar rottige kilo’s :roll:

nee die tijd heb ik gehad 8)

-en nog nooit zo mooi op gewicht gebleven :wink: :-*

In ieder geval weer gaan sporten!

En wat meer opletten met snoepen…

:oops:

Ik ga proberen mijn leven weer wat meer op orde te krijgen, bevallen, minder snoepen en minder computeren… maarja ik ben al blij als alleen het eerste een beetje lukt. :wink:

Ik ga afvallen…heel veel!!! En dat weet ik zeker!

























Begin van 2008 krijg ik nl een maagverkleiningsoperatie :wink:

afvallen (sja het is dat het moet van de gyn…)



het huis afmaken beginnend met Luna haar kamer en de badkamer, zolder opruimen (ofwel dozen van de verhuizing uitpakken / uitzoeken wonen hier pas 1 1/2 jaar :oops:)



schuld afbetalen zodat we eindelijk eens naar curacoa en aruba kunnen

kan ik eindelijk eens m’n schoonfamilie gaan ontmoeten na 9 jaar :lol:

  • ophouden met snoepen en 5 kilo eraf!
  • en dan weer 15 kilo erbij :mrgreen:
  • binnen rap tempo twee huizen verkopen
  • mijn roman afschrijven

Eh…

  • administratie op orde brengen en vooral houden! :wink:
  • financien op orde brengen, houden en wat sparen;
  • kledingkast opruimen en vooral…netjes houden! :wink:
  • lekker blijven sporten;
  • niet meer lijnen (doe ik nu al een tijdje niet meer, bevalt uitermate goed en ik blijf nu prima op gewicht! :thumbup: )
  • foto’s afdrukken en inplakken
  • meer tijd besteden aan m’n vriendinnen



    Nou, ik vind dit eigenlijk wel genoeg! :wink:

Ik ga ook kilo’s afvallen dmv een maagverkleining word in begin feb geholpen.



En ik ga oud verdriet proberen een plek te geven.

Ik heb 1 goed voornemen: ik doe dit jaar geen goede voornemens :mrgreen:

Mijn studie afronden,

NGT leren

Een baan zoeken,

in januari gaat de sportschool open waar mijn man en ik ons hebben aangemeld… helemaal super de luxe en hier om de hoek!

Dus 1e goede voornemen is: minstens 2x per week sporten!



de reden hiervoor is natuurlijk afvallen… ik ben nog steeds veel te zwaar… ik wil er minstens 15 kilo af.

Ik was toen ik van Xander zwanger raakte nog steeds 10 kilo zwaarder dan toen ik zwangerraakte van Merijn. En ben nu nog 10 kilo zwaarder dan ik was toen ik zwanger raakte van Xander… DUs eigenlijk moet er 20 kilo af,maar ok,… ik moet eerst 15 maar zien te halen :pray:



verder:

  • proberen meer quality time door te brengen met mijn man, zowel uit als in het bed :mrgreen: … dat schiet er nu echt bij in omdat Xander nog zo vaak bij me wil drinken. De avonden breng ik door met Xander zo’n beetje aan mijn borst en de nachten idem dito…


  • proberen minder geld uit te geven aan kleding voor de kids en meer aan mij en mijn man…

Pfffff afvallen met stip op nummer 1.

Verder kan ik nu zo snel niks bedenken, maar ik ga er over nadenken!