goede voornemens....

Kom ook even origineel zijn :wink:



Verder doen met véél afvallen, nog 34 kg te gaan.

Maar we zijn op héél goede weg, dus ik heb er echt wel vertrouwen in; kijk maar naar mijn onderschrift !



Verder : me niet te druk maken in kleine onhebbelijkheden; wat meer geduld hebben en wat gaan sporten.



liefs

Gerda

Ja hier ook lekker orgineel


  • afvallen, hoef gelukkig nig maar een kilo of 5, maar die laatse he die zijn zo moeilijk
  • heel erg van mijn kindjes genieten

Ik heb eigenlijk geen goede voornemens! Heb geen slechte gewoontes meer!

Ik rookte maar ben gestopt toen ik zwanger was!

Afvallen doe ik nog maar even niet, dat komt in juni 2008 wel weer, hahahaha :lol:

Mijn goede voor nemens zijn



Op aplicatie gaan en dan weer gaan werken ben ik wel aan toe.



en nog 10 kilo afvallen.



En ik hoop dat we een betere jaren krijgen dan de afgelopen 2 jaar.

mijn goede voornemens:


  • afvallen, ben er weer een aantal aangekomen en wil die graag weer kwijt


  • mijn huisje op orde houden, ben af en toe een echte sloddervos :oops:

@Simba83 wrote:

mijn goede voornemens:


  • afvallen, ben er weer een aantal aangekomen en wil die graag weer kwijt


  • mijn huisje op orde houden, ben af en toe een echte sloddervos :oops:




Hier idem dito :mrgreen: Zullen we elkaar er aan gaan houden :wink:
  • verder wil ik leren schaatsen op noren (ga 5 januari aan een cursus beginnen)
  • een fotografiecursus gaan doen
  • mijn opleiding (jenaplan) gaan afmaken

    en omdat allemaal te bereiken:






  • minder achter de laptop zitten :mrgreen:
  • @mamaartje wrote:

    Hier idem dito :mrgreen: Zullen we elkaar er aan gaan houden :wink:


    haha ja goed idee :smiley: :wink:

    @mamaartje wrote:
    - minder achter de laptop zitten :mrgreen:


    dit is ook een goede, maar geloof nooit dat ik dat kan hahaha :mrgreen:
    • ik ga alle losse eindjes van 2007 afmaken. Alles wat ik ooit had beloofd maar niet gedaan eindelijk een keer doen, afronden (voordat mijn karma zich tegen mij keert :shifty: )
    • orde scheppen en houden in de chaos in mijn huis. Efficientie wil ik, en ruimte.



      Mijn lief heeft ook nog een voornemen voor mij, waarvan hij hoopt dat ik me er aan ga houden, omdat hij er nu ook vaak de dupe van is:

      niet meer alles last-minute doen 8)
    (voordat mijn karma zich tegen mij keert :shifty: )


    Niet té zenuwachtig worden hoor meis ! Karma achtervolgt je niet zo snel hoor. Dat heeft een heel leven tijd ! :wink: :wink:

    liefs
    Gerda

    @gerda wrote:

    (voordat mijn karma zich tegen mij keert :shifty: )




    Niet té zenuwachtig worden hoor meis ! Karma achtervolgt je niet zo snel hoor. Dat heeft een heel leven tijd ! :wink: :wink:



    liefs

    Gerda




    :oops: laat ik nou mijn hele leven al zo slordig zijn met dingen afhandelen :shifty:

    mijn voornemens voor 2008:



    weer aan de lijn gaan doen, blijf nu al een maand of 5 mooi constant zonder te lijnen, dus mag door naar de volgende ronde :smiley: (ben in 2007 16kg afgevallen en ik wil geen gejojo…, maar nog wel wat kwijt)



    maar hopelijk mag ik er nog sneller weer mee stoppen vanwege voornemen nummer 2: zwanger worden van een lief klein mensje… :inlove: we doen ons best ervoor! :inlove:



    voornemen nummer 3: minder ‘moeilijk’ doen :roll: , dingen laten gebeuren… en tijd voor MIJ nemen.

    Een aantal voornemens zijn al genomen :wink: Ik heb me opgegeven voor een fotografiewokshop op 3 februari en een fotografiecursus va 3 maart. Ook gaat mijn schaatscursus 12 januari beginnen, dus 2008 wordt TIME FOR MYSELF!!! :dance: :dance: