Goede voornemens 2010

Ik dacht, laat ik dit nu eens tijdig vragen. als je uberhaupt al aan voornemens doet en ze nog niet weet, dan heb je nog een paar dagen om erover na te denken. :mrgreen: Ik ben benieuwd wat al jullie voornemens zijn voor 2010,

Mijn eigen zijn: gezond eten, tussen de 14 en 19 kg afvallen, zuiniger zijn.

om 00.00 uur 1 januari 2010 gaan de sigaretten de prullenbak in bij mij , na 10 jaar gerookt te hebben ben ik er klaar mee , en wil ik mijn “rook” centjes gaan gebruiken om lessen te betalen voor mijn rijbewijs.

@nathaliehvdominique wrote:

om 00.00 uur 1 januari 2010 gaan de sigaretten de prullenbak in bij mij , na 10 jaar gerookt te hebben ben ik er klaar mee , en wil ik mijn “rook” centjes gaan gebruiken om lessen te betalen voor mijn rijbewijs.

Dat is een heel wijs besluit! Ik hoop voor je dat het gaat lukken. :clap:

Mijn voornemen is om niet meer ziek te worden. :roll:

@Nefarious wrote:

@nathaliehvdominique wrote:

Mooi voornemen :thumbup:

Dat is een heel wijs besluit! Ik hoop voor je dat het gaat lukken. :clap:

Mijn voornemen is om niet meer ziek te worden. :roll:

Voor jou een dikke knuff :hug:

Ik will euuhhh wat gewicht kwijt raken dat zou fijn zijn!!

Maar bovenal genieten van mijn gezin en ook meer van het leven. :thumbup:

Ik schrik elke keer als ik de berichten lees dat die en zus dood is… Of om mij heen kijk en luister… zo jong 25 jaar :cry:

Mijn man en zijn bedrijf kent hem! ( schiedam ongeluk A 20 )

Mijn voornemen is,

Om ons gezin een beter leven te geven.

En daarvoor is het nodig dat ik werk vind!

En afvallen Wat zeker weten gaat lukken!

Mijn voornemen is verder gaan met afvallen, zodat ik dit jaar een gezond

bmi bereik.

En niet meer mijn geld aan nutteloze dingen besteden zodat we ons

interieur langzaam aan kunnen vernieuwen :thumbup:

Mijn voornemen is om ook af te vallen

(moet nog zeker 25 af :oops: :angel: )

Om me meer te verdiepen in consuminderen en ook langzamerhand uit gaan voeren.

Meer sparen want er komt wel een verbouwing aan.

Ik doe niet aan goede voornemens in januari…nooit gedaan ook…

Als ik me iets voorneem wacht ik niet tot dan,dan doe ik het meteen…of het nu juli,oktober of januari is…

Werk zelf in een zwembad,prachtig om te zien…eerste week januari allemaal nieuwe mensen,abonnementen…en na 2 maand zie je ze een jaar lang niet weer,tot januari…hihi…

Maar evengoed wens ik iedereen dat hun goede voornemens uit mogen komen… :-*

Nomi, daar heb je zeker ook een punt. Dat heb ik zelf ook wel door het jaar heen als het zo uitkomt.

Toch heb ik het ook met begin januari, op een of andere manier is het toch een psychologische grens. M.n zwembadkaart heb ik wel al sinds juni, ongeveer 8 x geweest. :mrgreen:

@nomi wrote:

Ik doe niet aan goede voornemens in januari…nooit gedaan ook…

Als ik me iets voorneem wacht ik niet tot dan,dan doe ik het meteen…of het nu juli,oktober of januari is…

Helemaal mee eens..

:angel:

Ik doe ook niet echt aan goede voornemens, maar ik heb wel een paar dingen die ik me altijd ‘voorneem’ voor het nieuwe jaar. :shifty:

1. mijn paard eindelijk eens braaf zien te krijgen zodat ik wat meer ontspannen kan gaan rijden en misschien ook eindelijk eens wat westrijden kan gaan starten!

2. mijn net begonnen opleiding met goed gevolg halen. :wink:

En dat vind ik dan ook wel weer genoeg. :mrgreen:

Voor iedereen die wil gaan stoppen met roken: heel veel succes!! En volhouden! :hug: Ik ben aankomend jaar al 5 jaar rookvrij. :dance:

Mijn voornemen voor 2010 is om:

• Nog meer af te vallen
  • Mijn lijf eindelijk te gaan accepteren
  • Net zo gelukkig te blijven als ik op dit moment ben
  • Veel kledingboetiekjes leeg te shoppen :mrgreen:

Mijn wens is dat ons gezin net zo hecht en gelukkig zal blijven en dat mijn ouders langzaam weer op kunnen krabbelen uit een diep dal.

Tja de 16 kilo die voor 2009 gepland stonden gaan maar op de begroting voor 2010 :shifty:

Mijn studie blijven volhouden in combi met dat het wel leuk blijft thuis.

Nena gaat richting de twee en ik voel dat we wel het zwaarste gehad hebben dus wat meer in mezelf investeren komend jaar.

Minder geld uitgeven :oops:

Dat was vorig jaar ook ons voornemen. Alleen hebben we toen in de eerste week van januari al een laptop en een spiegelreflexcamera aangeschaft. Weg voornemen! :wall:

mijn/onze goede voornemens zijn

afvallen

en alles financieel op orde gaan krijgen, kijken waar we op kunnen besparen enzo…

en misschien zelfs gedachten/dromen eens proberen waar te maken dus een start maken vast voor de toekomst (emigreren)

wat bijzonder Angel, waar willen jullie gaan wonen?

Meer Me-Time!

@D. wrote:

Meer Me-Time!

JAAA! Precies de mijne :thumbup:

Natasja: we zitten te denken aan de antillen (Curacoa) daar komt m? man vandaan