Goede voornemens 2010

@Angel & Luna wrote:

Natasja: we zitten te denken aan de antillen (Curacoa) daar komt m? man vandaan
Da’s relaxed! Klinkt goed! :thumbup:

@natasja wrote:

@Angel & Luna wrote:

Tegen dat relaxte moet je wel kunnen :mrgreen: mijn zus woont er…ik vind vakantie heerlijk…maar wonen weet ik nog zo net niet :shifty:

Ik heb geen goede voornemens…

Ja 1tja…om van 2010 een beter jaar te maken dan van 200f*cking9…baggerjaar :silenced:
  • Verder met afvallen en gezonder blijven eten
  • zuiniger leven :oops:

ja je moet er idd geen haast hebben :mrgreen: gewoon alles relax (of heet het nou gewoon sloom :think: :mrgreen: )

Afvallen…heel veel afvallen…

:roll:

Ik ben 8 kilo kwijt en wil er nog 2 kwijt, dan zit ik in het groene vakje van BMI :smiley:

Verder wil ik nu echt eens zuiniger doen, geef geld uit aan onzinnige dingen. Er moet een nieuwe auto komen, dat is het doel van 2010.

En…ik wil meer genieten van de kids en het leven. Ik loop de laatste tijd nogal te zeuren en zie snel het negatieve van iets…

Daar wil ik mee stoppen…proberen dan…en de positieve dingen eruit halen!!

Dat ik , ik blijf :thumbup:

Voor de rest merk ik dat ik kan blijven wensen en voornemen… het er toch zijn eigen weg leidt…

Ik tuf lekker verder, neem de stations waar een stop bij moet staan en zie het wel weer wat 2010 in petto heeft.

van mijn gezin genieten

afvallen

en hopenlijk verbouwen (en daarna voor een 3e wondertje)

mijn goede voornemen: een prachtig beebje op de wereld zetten! en daarna flink gaan afvallen.

Ik mag op 5 januari met de eerste chemokuur beginnen, dus mijn voornemen is om in 2010 weer helemaal gezond te worden!

• afvallen = voornamelijk gezonder eten/leven
  • iets voor mezelf doen (ik wil graag weer muziekles nemen)

voor de rest weet ik het eigelijk niet… genieten van het leven/mijn kinderen/mijn huisje!

Jippie, dat 2010 voor jullie maar een overwinnings jaar mag worden!

Hier ook goede voornemens:

Afvallen, de 11 kilo die er weer bij op is er iig af hebben en het liefst totaal 25 kilo.

Bezuinigen, de hele financiele administratie op orde krijgen.

Manlief wil stoppen met roken.

Eindelijk eens alle foto’s inplakken, knutselwerkjes in mappen doen, kortom, de eerste 4 jaar van Laura archiveren.

Afvallen!

Stoppen met roken en lijnen kan je tochg ieder moment mee beginnen??

ik doe beide niet hoor…

maar dat vind ik alijd een beetje uitstellen van een probleem.

Mijn goede voornemens zijn:

Lekker werken in mijn salon, druk bezig gaan met ons huis verkopen en genieten van mijn gezin en vrienden en familie.

Niet veel anders dan ik nu ook al doe eigenlijk.

@tweelingmoeder32 wrote:

ik doe beide niet hoor…

ja en nee

wat is het nut van lijnen tijdens feest maanden of hele drukke maanden van verjaardagen

daarom kies ik voor januari dan hebben we net alle vreterijen gehad in februari hebben wij 1 verjaardag in april 1 verjaardag en in mei 1 en in juni 1

november en december staan hier in het teken van verjaardagen en andere feestelijkheden

oktober ben ik geopereerd aan m? galblaas dus daarvoor was afvallen/gezond eten al niet een optie dan kreeg ik last van m? stenen

dus hier heel bewust gekozen voor 1 januari omdat dan alle drukte voorbij is en het dan makkelijker is dan als je bij de kassa staat en de marsepein of kerstkransjes je om de oren vliegen :wink:

@Angel & Luna wrote:

@tweelingmoeder32 wrote:

ik doe beide niet hoor…

ja en nee

wat is het nut van lijnen tijdens feest maanden of hele drukke maanden van verjaardagen

daarom kies ik voor januari dan hebben we net alle vreterijen gehad in februari hebben wij 1 verjaardag in april 1 verjaardag en in mei 1 en in juni 1

november en december staan hier in het teken van verjaardagen en andere feestelijkheden

oktober ben ik geopereerd aan m? galblaas dus daarvoor was afvallen/gezond eten al niet een optie dan kreeg ik last van m? stenen

dus hier heel bewust gekozen voor 1 januari omdat dan alle drukte voorbij is en het dan makkelijker is dan als je bij de kassa staat en de marsepein of kerstkransjes je om de oren vliegen :wink:

Precies en ik denk dat t voor velen ook een psychologische grens is. Tja misschien wel apart, maar ja als je er steun aan ontleent en er zijn velen met je die dan starten, dan kan dat je toch het steuntje in de rug geven.

@renzosmam wrote:

@natasja wrote:
@Angel & Luna wrote:

Tegen dat relaxte moet je wel kunnen :mrgreen: mijn zus woont er…ik vind vakantie heerlijk…maar wonen weet ik nog zo net niet :shifty:

Ik heb geen goede voornemens…

Ja 1tja…om van 2010 een beter jaar te maken dan van 200f*cking9…baggerjaar :silenced:

Amen…

ik wil in 2010 eindelijk zwanger worden dat is 2008 en 2009 niet gelukt…

ik wil als ik niet zwanger ben verder met afvallen ik ben nu 15 kilo afgevallen maar wil nog zo’n 25 kilo kwijt.

mijn haar laten groeien (geloof me dat vind ik erg moeilijk 8) )

iets zuiniger met geld zijn…dus minder inpuls uitgaven…

en meer mijn grenzen aangeven…zodat ik niet elke keer teleur gesteld ben!!

Ik ben dus gestopt met roken ( 3e poging en nu proberen vol te houden)

Ik wil mijn studie afmaken

Ik hoop dat we in 2010 ons huis verkopen, dan zijn we van een hoop dubbele lasten af…

En natuurlijk hoop ik dat 2010 ons jaar wordt . Dat we zwanger mogen worden !