goed middel tegen zenuwen ?

hoi,

heb even jullie hulp nodig.

Morgen is het zover dan moet ik op rij-examen.

En de zenuwen beginnen nu toch wel te komen.

Heb al heel wat lessen gehad, dus rijden lukt wel ben bang dat ik van de zenuwen blokkeer.

Weet iemand een goed bij voorkeur homeopathisch middel wat goed helpt ?

Ik ben van mening dat zulke druppels alleen tussen je oren werken. Iets wat wel echt werkt mag je niet omdat het je rij vermogen kan beinvloeden.

Zenuwen zijn gezond :thumbup: En komt goed hoor, gewoon denken: ik ga ervoor!! Goed slapen vannacht, het schijnt dat een banaan ook kan werken tegen de zenuwen.

Heel veel succes!

Hier hebben we rescue night, niet zozeer tegen de zenuwen, maar het helpt wel om goed te kunnen slapen in zo’n situatie.

Maar heb jij nog een apotheek in de buurt ofzo dan die nog open is?

In elk geval heel veel succes voor morgen!

Zet hem op!

er bestond zoiets als valeriaan - ken ik van vroeger voor (rij)examens.

verder goed naar je buik ademen en goed op je kont gaan zitten en goed je voeten voelen ed.

rescue druppels (niet de night druppels) helpen goed

is van Bach remedies.

Valeriaan :thumbup: :thumbup: :thumbup: Werkt als een tierelier bij mij. Ik gebruik het als ik naar de tandarts moet gaan. Ik ben doodsbang voor de tandarts, ik ben zelfs al een keer weggelopen met verdoving en een voorgeboord gat in mijn kies naar de voordeur alwaar ik werd tegengehouden door de assistente :wall:

Zo bang ben ik dus :shifty:

bij het lezen schrik ik wel even gaat er met dit weer examens gewoon door ?

ik heb wel eens gehoord dat de valeriaan heel goed moet helpen en verder wens ik je heel veel succes maak je niet druk je kunt het en meer dan je best doen is niet mogelijk en goed de spiegels gebruiken daar zijn de examinators meestal dol op

Banaan eten en een aardappel in je broekzak. Dat laatste is natuurlijk onzin, soort van bijgeloofje onder vriendinnen. Iedereen met een aardappel in zijn broekzak, slaagde de eerste keer…(degene die die aardappel niet mee hadden ook trouwens)

Valeriaan helpt, is gewoon te krijgen bij de drogist.

Succes morgen. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

hahaha dat van die banaan eten ken ik ook :mrgreen:

maar serieus valeriaan helpt goed

Mag ik je nog een tip geven…

Ik ben zelf de eerste keer gezakt en de tweede keer geslaagd, wat erg hielp was het gewoon tegen de examinator zeggen dat ik zenuwachtig was, echt…hij gaat zijn best doen om je gerust te stellen en als het eruit is dan is de spanning op dat moment minder.

Succes morgen!

Ik heb ook een banaan gegeten met afrijden :lol:

Geen aardappel erbij, maar wel geslaagd! :mrgreen:

Er schijnt een stofje in een banaan te zitten waar je rustiger van wordt. Het proberen waard toch? 8) Succes in ieder geval!

Banaan, en in suriname doen ze suikerwater drinken en dat had ik ook maar gedaan :mrgreen:

een warm bad, massage en dan lekker slapen :slight_smile:

valdispert spray

ja, hier ook suikerwater gedronken op advies van een surinaamse vriendin, ik was ook geslaagd :thumbup:

gewoon een glas water, eetlepel suiker erin, goed roeren en opdrinken :sick: :mrgreen:

ik zou gaan voor de rauwe aardappel in je zak :slight_smile:

2 keer vond ik het onzin, de 3e ker toch amar gedaan en geslaagd :slight_smile:

en misschien wel bijgeloof, maar iedereen die ik ken, die een aardappel in zijn zak had gedaan, was geslaagd, dus wie weet…

maar dan hoop ik adt het bij jou toch wel wat minder slecht is dan hier!

succes en zet hem op!

geen tips.

maar wil je wel heel veel succes wensen vandaag…

zet hem op…

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ik heb qua emotie-regulering baat bij vitamine B12. Hoge dosering…

haalt scherpe randjes weg.

heel veel succes!! Heel overdreven in de spiegels kijken! En dit weer kan ook nog wel in je voordeel werken.

en hoe is het vandaag gegaan? is het doorgegaan?