goed middel tegen zenuwen ?

Bedankt voor jullie lieve tips.

Helaas ging het examen niet door :frowning:

Had al een hele tijd moeten wachten vanwege drukte bij het CBR

En nu kan ik maandag bellen voor een nieuwe datum hopelijk zal dit nog in januari zijn maar heb er een hard hoofd in :?

Mocht je nog op zoek zijn naar iets niet-homeapatisch/ -natuurlijks, vraag dan je huisarts om Propanolol. Je krijgt vaak maar twee tabletjes; één om al eens eerder uit te proberen en één om te slikken tijdens het afrijden. Wordt erg vaak aangevraagd, en naar ik begrijp werkt het erg goed!

@Ici wrote:

Mocht je nog op zoek zijn naar iets niet-homeapatisch/ -natuurlijks, vraag dan je huisarts om Propanolol. Je krijgt vaak maar twee tabletjes; één om al eens eerder uit te proberen en één om te slikken tijdens het afrijden. Wordt erg vaak aangevraagd, en naar ik begrijp werkt het erg goed!

Ik denk dat je Propranolol bedoelt, dat is een betablokker, ik zou dat niet snel adviseren. Maar goed, ik hou niet van medicatie, zou eerder voor iets homeopathisch kiezen dan.

Wat bij mij hielp is om toen ik in de auto stapte niet meteen te handelen, maar even de tijd te nemen om te zitten, te ervaren dat ik er zat, te voelen. Gewoon even de tijd nemen, goed door ademen. Voelen hoe zit ik, waar zit ik, hoe voelt het stuur. Daarna alles instellen, spiegels en stoel, goed blijven letten op buik ademhaling. Ben in 1 x geslaagd, terwijl zelfs de rijinstructeur dat niet echt had verw8.