Had het opgenomen en gisteravond gekeken en ik vind het helemaal geweldig.
Bianca, hij heeft in ATWT gespeeld, misschien dat je hem daaruit herkent?
Ah, ik zie net dat het zondagavond herhaald wordt. :thumbup:
Wel laat alleen, 22.30 uur en het is dan ook nog een dubbele aflevering, dus het duurt twee uur.
Nou ja, ik kijk wel hoe lang ik het volhou, en anders slinger ik de video wel aan…
Wie gaat vanavond weer kijken?
Ik heb al stiekem vooruit gekeken, het is echt een hele leuke serie.
Ik ben fan, geloof dat je dan een “gleek” bent, haha een Glee-geek.
Als het goed is, zijn de afleveringen in de US ook al begonnen.
@Esther75 wrote:
Als het goed is, zijn de afleveringen in de US ook al begonnen.
Ze gaan hier vanavond weer beginnen

Ik neem het weer op kan ik mogen na mijn werk lekker kijken :dance:
@Rebecca* wrote:
Zou het kunnen dat hij bekend voor komt doordat hij op Neil Patrcik Harris lijkt?
Neil Patrick Harris
Matthew Morrison
![]()
ik ben even gaan speuren, want ookgisteravond dacht ik jongen ik ken jou maar dan in een andere verssie :shifty:
NU ja jongere verzie dus, hij heeft een dik jaar lang de rol gespeeld van de zoon van tom en margo hughes in atwt ADAM munson…KIJK nu weet ik het. hahaha wel al een tijd geleden, maar toch die blik moest ergens bekend van zijn.
Ook zijn rol in hairspray the musical in america en hij heeft een kleine rol in csi gespeeld. Maar dat is denk ik niet waar ik hem van herken…
ATWT dus :thumbup: ( en ik las net nog gespeeld in law en order, dat volg ik ook al jaren dus ms…)
En weer naar Glee…
Vond het weer leuk. Alle personages worden nog heel erg voorgesteld natuurlijk. Ben wel Sue-fan. Die is een beetje maf.
Vind het wel gezellig zo’n serie met al die liedjes…
Ik wil wel weten wat er met alle personages gaat gebeuren, dat maken ze wel intrigerend ofzo.
De ene zwanger van beste vriend, andere nepzwanger, overlopen, boy/manband, etc etc.
Ik kom er niet doorheen :shifty:
Gisteravond opgenomen, als me dochter dan dadelijk op bed ligt, gaan we kijken!!!
ik vond het weer leuk :thumbup: heb erg gelachen om de football spelers :lol:
Oh ik ben ook helemaal fan :inlove: vind het echt ge-wel-dig… en hub kijkt mee. Hij zei: als ze op mijn werk horen dat ik dit kijk heb ik een probleem :lol:
Die football spelers geweldig ja :lol:
En het kereltje wat er eindelijk voor uit durfde te komen dat hij homo is :thumbup:
Ja ook deze keer vond ik het leuk!!
Sue :thumbup: ik heb spontaan de neiging om nog een Adidas vest te kopen :mrgreen:
En dat ga ik doen ook :oops:
@lydia wrote:
Sue :thumbup: ik heb spontaan de neiging om nog een Adidas vest te kopen :mrgreen:
En dat ga ik doen ook :oops:
Wel in alle kleuren he…
ik ga nu weer lekker kijken , beloofd dus een goede aflevering :thumbup:
Het is echt zoooo leuk, es een keer wat anders als al die stomme ncis numbers (lees politie/fbi) series… dat begint hier echt mijn strot uit te komen
Het was een tijdje terug bij Oprah, de hele cast erbij, zooo leuk
ow en die vampier, da’s buffy the vampire slayer, maar da’s al een oude serie 8) Daar zat de tegenspeler van Bones in.
wat betekent het eigenlijk - Glee??
Zag het gisteren ook in een andere film over een gozer op een college tegenkomen - dat mensen zich konden inschrijven voor de glee club.
Het betekent zoiets als vrolijkheid…
@Rebecca* wrote:
@Esther75 wrote:Als het goed is, zijn de afleveringen in de US ook al begonnen.
Ze gaan hier vanavond weer beginnen![]()
Ben nu de eerste aflevering aan het kijken.
Die is echt weer geweldig
@Bella wrote:
wat betekent het eigenlijk - Glee??
Zag het gisteren ook in een andere film over een gozer op een college tegenkomen - dat mensen zich konden inschrijven voor de glee club.
Opzoeken: glee
Link: http://www.encyclo.nl/begrip/glee
glee
de -woord gleeën dunne streep of slijtplek in weefsel ’
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/glee
glee
- Bodemgroef 2) Dunne gesleten plek in kleding 3) Dunne plek 4) Dunne plek in kleding 5) Dunne plek in weefsel 6) Dunne slijtplek 7) Gergel 8) Gesleten plek 9) Gesleten plek in een weefsel 10) Gesleten plek in kleding 11) Gesleten plek in stof 12) Kale streep in la ’
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor
Glee
Glee
is een Amerikaanse, komische en muzikale televisieserie uit 2009 van Fox. Het verhaal draait om een groep jongeren die, onder leiding van hun leerkracht, een koor beginnen op hun school, de fictieve William McKinley High School in Lima (Ohio). Centraal staan de gebreken van elk van hen en hoe ze moeten opboksen tegen de vooroordelen v ’
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Glee
Maar ik vind zoals Madre hem beschrijft leuker en simpelder hahah