Glee

wie gaat er vanavond ook kijken??? (RTL5 20.30-21.30 + 21.30-22.30u)

nu mijn donderdagavond serie (weer eens) beeindigd is, zoek ik een nieuwe serie…

ik ga deze serie maar een kans geven :mrgreen:

Kijken vanavond niet, manlief vind de voorstukjes al verschrikkelijk. Maar de recorder gaat aan! Ben er heel benieuwd naar en hoor er leuke verhalen over.

Ja ik…

Mijn vriendin heeft alle seizoenen (er zijn er 2 toch? :think: ) al gezien en ze vind het echt wat voor mij…Ben benieuwd.

Ja ikke, ik heb in de tv-gids nog eens goed een artikel erover gelezen en het lijkt me wel wat, denk ik :think:

Glee is erg leuk :smiley:

neeeeeeeeeee wat jammer… Ik heb elke dinsdag tot 10 uur cursus :frowning:

En ik heb geen recorder :cry: :cry:

:hug: :hug: :hug: misschien buren lief aankijken??? ( of andere bekenden van je…ouders ofzo…)

misschien komt hij wel bij uitzending gemist :pray:

@Madre wrote:

Ja ik…

Mijn vriendin heeft alle seizoenen (er zijn er 2 toch? :think: ) al gezien en ze vind het echt wat voor mij…Ben benieuwd.

Er is nog maar een seizoen. Eerst waren er 13 afleveringen, maar omdat er zoveel vraag naar was zijn er 10 afleveringen bijgemaakt, maar die vallen wel allemaal nog onder seizoen één. :wink:

Maar Glee is een super serie, ik heb het hele eerste seizoen ook al gezien, maar zit vanavond zeker weer voor de buis!

helaas mijn buren hebben geen recorder… Mijn moeder ook niet en schoonouders ook niet…

Helaas dus :cry: Boehoee…

ow ik kijk ncis ,

kan zijn dat ik het wel opneem, aleen anders neem ik altijd programma op 4 op.

Es even denken.

LIjkt me wel leuk iets om te volgen, heb wat er over gelezen in de SPITS!.

ik wou ook kijken, maar vanaaf komt hier een pufmevrouw…

volgende week dan maar!

Het lijkt mij echt een leuke serie…

Ik vind Glee een geweldig leuke serie!! Volgende week gaat het nieuwe seizoen weer van start hier :smiley:

Ik heb theaterrepetitie vanavond, maar ik heb het ingeprogrameerd!

heb zojuist even de trailer bekeken op de site van RTL en oh my, wat sleheeecht haha! Ik vind het op voorhand 10 keer niks maar ga toch even kijken uit nieuwsgierigheid omdat het genomineerd is voor 19 emmy’s en het hele goede recensies krijgt op IMDB (hier check ik altijd even voor series en films)

Dus ik heb de dvdrecorder aangezet, ga even douchen en dan 20 minuten later kijken. Kan ik mooi de reclames overslaan als ik het leuk genoeg vind :wink:

Inderdaad, echt iets voor mij… :slight_smile:

Gras groen verven ? :shock:

@Karin2 wrote:

Gras groen verven ? :shock:

only in America…

Ik vond het niet slecht en ik vind het nog niet slecht. Hooguit de vertaling soms. Maar een op de bank met een dekentje serie :inlove:

ik was op tijd thuis. Dus ben ben ook bij afl. 2.

Ik vind hem wel geinig. En heerlijk die muziek erbij!! :inlove:

Gauw schoenen uit en manlief gaat een bakje thee zetten :inlove:

Ik denk dat ik de pc even aanzet om te downloaden. Ik vond het leuk.