Glee

jammer genoeg ga ik ze de aankomende weken missen. Waar doe jij dat Karin?

Of iemand anders waar ik het ergens terug kan kijken ?

Ik snap die Emmy’s niet helemaal. Zo geweldig fantastisch vind ik die serie niet. Wel leuk om te kijken, hoor, maar niet om in de prijzen te vallen.

Ze hebben geen 19 emmy’s gekregen he, ze waren er voor 19 genomineerd.

De 2 gewonnen emmy’s vind ik (zoals ik dat tot nu toe kan beoordelen) wel terecht.

Ben afgehaakt, vond het :thumbdown:

Acteren vond ik ook niet bepaald lekker lopen…

Kan ook liggen aan het feit dat mijn voorkeur voor series normaal gesproken uitgaat voor spanning en niet voor ontspanning :wink:

Ik download bij nieuwsgroepen via ***. Meestal via ****.

Edit Beheer download info verwijderd

@Karin2 wrote:

Ik download bij nieuwsgroepen via ***. Meestal via ***.

ja die is goed, hub is ook voor mij het downloaden.

Ik kijk op dinsdag altijd desperate housewives.

Edit Beheer download info verwijderd

Ik vond het leuk :thumbup:

Ga volgende week zeker weer kijken.

Ik heb het opgenomen. Ik ben erg benieuwd of ik het leuk vind!

het was wel leuk , d eliedjes dan, verder vond ik het best tegen vallen.

volgens de amerikaanse logs die is volg was dit echt DE serie !!! dus ik had hoge verwachtingen , maar helaas.

ik vond het leuk… ik zat een half uur later nog…“oeeeh baby baby oeeh baby baby” :mrgreen:

ik ben het nu aan het kijken de 1e net gezien , 2e net begone., IK vind het wel leuk.

Het nummer van John Denver I’m Leaving On a Jetplane is zoo mooi…

Ik vind het wel een leuke serie te volgen.

Die hoofdrolspeler wie is dat, die komt me bekend voor, ik dacht eerst dat het Booth was van Bones, maar das toch niet zo ?

En komt het nu elke Dinsdag er op ? op vaker

nee dat is zeker geen BOOTH… VOlgens mij heeft hij in een vampierenfilm meegedaan ofzo??

Ik weet het niet…

Maar geen BOOTH :inlove: :inlove:

Zou het kunnen dat hij bekend voor komt doordat hij op Neil Patrcik Harris lijkt?

Neil Patrick Harris

Matthew Morrison

Oh, Glee lijkt mij ook zo’n leuke serie!

Waarom, waarom, waarom moeten ze het nou precies tegenover Desperate Housewives programmeren? :wall:

En vanavond is er weer helemaal niks op tv natuurlijk… :roll:

Maar eens even kijken of het nog een keer herhaald wordt, en anders inderdaad maar even terugkijken via de pc of zo…

jaa drm neem ik het op.

Geen idee maar vond die man ie bekend voorkomen. Dat hij niet van Bones is weet ik, maar hij had even een blijk zo van hmmm booth zou die ook kunen heben.

Maar ik vond het wel erg leuk lekker zonder nadenken kijken en er in zitten in het verhaal.

Dus ik neem het wel telkns op daar er teenover ook andere programmering goed is :thumbup:

Ik vond het wel een leuke serie. Maar waar ik me dan aan erger is dat ze alles playbacken en dat de bewegingen van de monden dan niet helemaal gelijk lopen. Ook toen uhm… die leraar? (weet even zijn naam niet) zong en daarbij gitaar speelde klopte de vingerzettingen niet helemaal met de muziek :shifty: Maar buiten dat vond ik het wel grappig en ga ik het volgende week zeker weer kijken :slight_smile:

@purpled82 wrote:

Ik vond het wel een leuke serie. Maar waar ik me dan aan erger is dat ze alles playbacken en dat de bewegingen van de monden dan niet helemaal gelijk lopen. Ook toen uhm… die leraar? (weet even zijn naam niet) zong en daarbij gitaar speelde klopte de vingerzettingen niet helemaal met de muziek :shifty: Maar buiten dat vond ik het wel grappig en ga ik het volgende week zeker weer kijken :slight_smile:

ach… in ziekenhuisseries snijden ze ook niet echt :mrgreen:

Ik kan het geloof niet terugvinden via uitzending gemist… was daar al bang voor.

Iemand tips om het terug te kijken?

Ik heb de hele serie al gezien, en toen heb ik het gedownload met bittorrent, en de torrents haalde ik van eztv.it af.

jaaa helemaal leuk!!!