glazen huis

ik zit kant en klaar om er heen te gaan.

lijkt me bijzonder, ben erg benieuwd

Heb 2 nachten tijdens mijn werk geluisterd / gekeken

Hoop dat het leuk was

Vertel vertel, hoe was het? Heb je lekker meegezongen met Miss Montreal? :smiley:

Het was geweldig, stond helemaal vooraan.

waar is de vind ik leuk knop ???

Die sfeer moet enorm gaaf zijn geweest!!

Ben jaloers en alsze volgend jaar een beetje in de buurt staan ga ik zeker even langs.

Kijk nu op tv naar SR en het is zo gaaf om te zien…ik voel the love zo door de tv heen.

Het was geweldig, stond helemaal vooraan.

Vanmorgen met de Kids , maar toch te druk. Dus waren zo weer weg.

Hoe krijg ik fotos van mijn telefoon hierbij.

Hin zegt elke keer dat ze te groot zijn

Volgend jaar zijn ze in Leeuwarden.

Aantal jaren terug in Groningen.

Zoo geweldig hé , dan zie je bekenden verschijnen. Geeft ook wel een top gevoel.

Elk jaar weer een geweldig actie. De manier waarop het tot stand komt en uitgevoerd word, al die mensen bij elkaar… ik blijf het top vinden en heb het aanstaan zodra ik thuis ben. Heerlijk tv/radio.

Ik ben er vannacht nog geweest. Was erg gezellig.

Zelfs vannacht was het nog mega druk.

Hub en ik volgen het ieder jaar.

Zoonlief had vorig jaar geld opgehaald en dat hebben we persoonlijk naar Leiden gebracht, maar dit jaar… wat een gekkenhuis, wat een sfeer!

Ik vind dit tot nu toe het leukste jaar! Zelfs 's nachts is het gewoon druk en staat men nog te dansen en te springen!

Goed visite kaartje voor Twente! :smiley:

En dan zojuist het uurtje in plat Twents! HEERLIJK!

Morgen alweer laatste dag… ben benieuwd naar het eindresultaat.

De teller staat nu al op 6,1 miljoen.

in Veendam stond dit jaar het Kartonnen Dooske :mrgreen: .

Hoorde het pas te laat, maar hun opbrengst gaat naar hetzelfde doel, DJ’s gaan het geloof ik ook zelf aanbieden bij hun collegae in het Glazen Huis.

@bianca81 wrote:

Volgend jaar zijn ze in Leeuwarden.

Aantal jaren terug in Groningen.

Zoo geweldig hé , dan zie je bekenden verschijnen. Geeft ook wel een top gevoel.

Elk jaar weer een geweldig actie. De manier waarop het tot stand komt en uitgevoerd word, al die mensen bij elkaar… ik blijf het top vinden en heb het aanstaan zodra ik thuis ben. Heerlijk tv/radio.

Dan ben ik blij dat ik net naar Leeuwarden verhuisd ben…hoef ik een keer niet voor iets het hele land door om er te komen :wink: :mrgreen:

Wat een gezellig sfeertje he!

En was nog vol in beeld met Bas op mijn schouders haha!

Gerard nog ff met Bas gepraat want die had een mooie tekening voor de heren gemaakt en rond 10.00 was het wel rustig! Dus door de brievenbus Bas met Gerard ff gekletst :slight_smile:

Gezellig hoor! En wat een geld komt binnen he!

Volgend jaar Leeuwarden dus…ga nu alvast regelen dat wij dat weekend een hotelletje hebben daar…ik moet en zou er heen gaan dan!!!

wat een bedrag!! hopelijk gaatbecht.alles naar de.kids en blijft niet de helft aan de strijkstok hangen!

Wauwww!!! :inlove:

wij zijn vanmorgen/tussen de middag even gaan kijken… het was druk maar nog niet super druk dus voor de kids ook wel ff leuk om te kijken…

m heeft veel naar cameras gezwaaid in de hoop dat oma hem op tv zag…

Zie je wel dat Nederland een leuk en saamhorig land kan zijn en niet alleen maar tijdens wedstrijden van het Nederlands Elftal. :inlove:

Op dit soort momenten ben ik trots op mijn land! Maar in dit geval vooral voor Twente, mijn hemel wat een feestje was het daar!

Het was een supereditie dit jaar, we hebben wel is waar vanaf de bank genoten, vooral de nachten waren een feestje.