Glazen Huis dit jaar in Groningen!!!!!!!!!!

@ruud wrote:

@Karin1981 wrote:
@ruud wrote:
Karin??? hebben jullie al paard en wagens?? :shock:





Nederland is zo klein er is eigenlijk niets verweg vind ik. Ik ga gerust op zondag bij vrienden die in de buurt van calais wonen op de koffie. Da’s dus verder dan Groningen.




ja sinds dit jaar :mrgreen: :mrgreen: wat een uitvinding he




Ik heb er van gehoord, zelfs 1 keer een foto mogen zien. Ik kon mijn ogen niet geloven. Misschien maak ik nog mee dat wij die luxe ook krijgen. Ons dorp is zo klein wij hebben echt niks. :cry:




Ik ben benieuwd wanneer we worden op die moderne vermaledijde uitvinding WATERLEIDING heet het toch? :mrgreen:

Super leuk! Ook wij gaan zeker een kijkje nemen!

Enne mensen die Grunn te ver vinden, volgend jaar weer een kans. Dan zal hij weer ergens anders staan :wink:

Groningen is voor mij een stuk dichterbij dan breda.

:dance: Maar of we gaan kijken? Zien we tegen die tijd wel haha.



nu nog een keer Alkmaar of zwolle 8)

@Greetje14 wrote:

@Marite wrote:
Wat gaaf dat ze naar Groningen komen!!!

Ga ik ook zeker even kijken/doneren! :thumbup:

Als het altijd in Utrecht bleef kwam ik er nooit, want ga niet alleen daarvoor naar Utrecht ofzo.




Utrecht is vast ook wel leuk shoppen :wink:



Als ie ooit in Maastricht komt gaan we er ook heen, maken we er een weekendje Limburg van :dance:

(het verrrrre zuiden, hahahahahahaha!!! :mrgreen: )



Ik vind het gewoon super dat ie dit jaar in “mijn stad” staat!




Groningen is ook leuk shoppen!

Dan maak ik liever het geld wat ik kwijt ben aan de treinreis direct over aan het goede doel! :wink:

Ik kom zelf uit Drenthe mijn hub uit Rotterdam

Schoonouders wonen hier nu ook



Tante van hub kwam langs en vroeg of ze pindakaas, tandpasta of iets mee moest nemen :mrgreen:



Menn we wonen niet meer in de rimboe, waar ze niks meer hebben



Iedereen vind het altijd zo`n eind

Van Maastricht naar Groningen is 3,5 uur :mrgreen:

en Gronigen -Maastricht? :wink: 8)

@kaboutertje wrote:

en Gronigen -Maastricht? :wink: 8)




3,5 week toch? :mrgreen:

:lol:

Leuk leuk leuk!!! :dance: dan gaan we zeker even heen om te kijken aangezien we vrij dichtbij wonen (40 min)

@mamy wrote:

@kaboutertje wrote:
en Gronigen -Maastricht? :wink: 8)




3,5 week toch? :mrgreen:




Als ik mijn familie moet geloven wel, die komen echt nooit, of er moet iemand hier op sterven na dood liggen :roll: .

@Soleil wrote:

@mamy wrote:
@kaboutertje wrote:
en Gronigen -Maastricht? :wink: 8)




3,5 week toch? :mrgreen:




Als ik mijn familie moet geloven wel, die komen echt nooit, of er moet iemand hier op sterven na dood liggen :roll: .




dan hoop ik dat ze na 3,5 week rijden nog op tijd zijn :lol: :wink:

@Mama_jeanet wrote:

Groningen is een hele leuke stad, we gaan er als we er in de buurt op vakantie zijn altijd winkelen, maar ik vind het wel erg ver weg.

Ben er ooit 1x vanuit Breda met de trein naar toe gegaan (toen mijn OV nog geldig was) en we hebben er 4 uur over gedaan enkele reis :shock:

Voor zo’n campagne als het glazen huis moeten ze het juist van de bezoekers hebben dus ik vraag me wel af of het daarvoor een goede locatie is.



Vorig jaar was het in Breda en toen ben ik er ook even naar toe geweest, was wel snel weer weg want het was er mega druk :wink:




Nouja, andersom voor ons is Breda toch net zo ver ? En met de OV van Breda naar Groningen kan ook binnen 3 uur hoor, ik ben regelmatig op en neer gereisd van noord naar zuid.

Ah er is al een hele discussie geweest zie ik :D.



Nederland is zooo klein! Het zijn maar relatief korte afstanden die je moet afleggen in NL. Mijn schoonouders wonen 360 km verderop, onder Maastricht :wink: en dat is dik 3 uur rijden. Valt reuze mee :thumbup:



Leuk dat ze naar Groningen komen! Ik denk dat ze bedolven worden onder de studenten, Groningen is DE stundentenstad van NL namelijk. En die kunnen allemaal op de fiets of benenwagen.

ja maar die hebben niks te doneren :thumbdown: arme studenten! Van hun schamele studiebeursje, ook nog eens het glazen huis moeten bezoeken hahaha!

Je onderschat de rijke koorballen van Vindicat en Albertus :naughty: Daar zit flink geld hoor!!!