Glazen Huis dit jaar in Groningen!!!!!!!!!!

@Greetje14 wrote:

Breda - Groningen is net zo ver weg als Groningen - Breda :wink:

jullie snappen mijn strekking niet, (ik heb het niet over mezelf, maar over andere mensen vanuit het hele land) maar ik laat het hier bij.

in utrecht is hij al geweest he, op het neude.

8)

Het had Enschede moeten zijn :hand: :mrgreen: Maar Groningen is een goede tweede keus hoor :wink:

ik snap je wel jeanet, jij denkt dat anderen het te ver weg vinden

@Vicky wrote:

Het had Enschede moeten zijn :hand: :mrgreen: Maar Groningen is een goede tweede keus hoor :wink:


n hier sluit ik mij bij aan 8)



maar wij gaan ook zeker even kijken…

zijn dit jaar ook eventjes geweest omdat mijn oom met een groep ook geld hadden ingezameld! en we kwamen er toch praktisch langs :lol:

@Karin1981 wrote:

ik snap je wel jeanet, jij denkt dat anderen het te ver weg vinden




Ik snap je ook wel, maar ik denk dan Breda is voor velen net zo ver weg, en de manier waarop je het zei lokte bij mij deze reactie uit!

@ruud wrote:

Karin??? hebben jullie al paard en wagens?? :shock:





Nederland is zo klein er is eigenlijk niets verweg vind ik. Ik ga gerust op zondag bij vrienden die in de buurt van calais wonen op de koffie. Da’s dus verder dan Groningen.




Toen ik vanmorgen op mijn houten klompen mijn kind naar de gastouder bracht, die in een zeer moderne plaggenhut woont, kwam er ineens zo’n paard en wagen voorbij :shock: ! Jeetje, we worden modern! :dance:



:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:



Het is ook wel leuk dat het eens een keer hier in de buurt komt, ik denk dat ik wel even langs ga!

@ruud wrote:

Karin??? hebben jullie al paard en wagens?? :shock:





Nederland is zo klein er is eigenlijk niets verweg vind ik. Ik ga gerust op zondag bij vrienden die in de buurt van calais wonen op de koffie. Da’s dus verder dan Groningen.




ja sinds dit jaar :mrgreen: :mrgreen: wat een uitvinding he

@Mama_jeanet wrote:

Ben er ooit 1x vanuit Breda met de trein naar toe gegaan (toen mijn OV nog geldig was) en we hebben er 4 uur over gedaan enkele reis :shock:

Voor zo’n campagne als het glazen huis moeten ze het juist van de bezoekers hebben dus ik vraag me wel af of het daarvoor een goede locatie is.




En vanuit het noorden is het net zover naar Breda :wink:

@lydia wrote:

Hoe komt het toch dat mensen het noorden altijd zo ver weg lijken te vinden?




Ik vraag me dat dus ook vaak af en eerlijk gezegd kan ik me er ook best aan storen. Iedereen die het altijd zo’n wereldreis vind om naar het noorden te komen en verwacht dan ook vaak dat het noorden dan maar naar het midden of het zuiden komt.

Voor het gemak dan vaak maar vergetende dat het voor ons precies dezelfde afstand is :roll:

@Marieke_5000 wrote:

@Mama_jeanet wrote:
Ben er ooit 1x vanuit Breda met de trein naar toe gegaan (toen mijn OV nog geldig was) en we hebben er 4 uur over gedaan enkele reis :shock:

Voor zo’n campagne als het glazen huis moeten ze het juist van de bezoekers hebben dus ik vraag me wel af of het daarvoor een goede locatie is.




En vanuit het noorden is het net zover naar Breda :wink:


1 reactie want jullie snappen het echt niet he?

Ik heb het niet over Breda snap dat dan, ik zeg alleen dat ik er een keer met het ov 4 uur over gedaan heb vanuit Breda. Zal vanuit Utrecht 3 uur zijn en vanuit maastricht misschien wel 5 uur of langer?

Ik bedoel dus als het op een centraler punt had gestaan dan komen er meer mensen op het glazen huis af en dat is voor het uiteindelijke doel het beste toch??

Ik heb niets tegen groningen of wat dan ook, vind het een mooie stad (heb ik ook gezegd) ben er er al vaak geweest.

Vind het leuk dat jullie zo blij zijn dat het glazen huis daar naar toe komt, vond het vorig jaar ook leuk dat het dichtbij was, toen zaten er ook mensen te zeiken (ja ja vanuit het hoge noorden) dat het zo ver weg was.

Ik zeg dat niet eens ik zeg alleen dat een centraler punt handiger zou zijn geweest, maar o nee daar leest iedereen overheen.



Zo is het nu misschien wel duidelijk… :silenced:

ik snapte je wel,



maar dan is het elk jaar op dezelfde plek, dan hebben de mensen uit utrecht eo altijd mazzel.



en het zuiden en noorden krijgen die kans dan nooit

en juist daarom zei ik dat er ook in groningen mensen wonen, en in drenthe en in friesland :wink:

Leuk joh, voor de Groningers… :inlove:

Ik snap je punt MamaJ…

Maar zo nu en dan zijn de uitschieters ook eens aan de beurt… :thumbup: :lol:

@lydia wrote:

en juist daarom zei ik dat er ook in groningen mensen wonen, en in drenthe en in friesland :wink:




Precies mijn punt! :thumbup:

Jeanet ik snapte je ook wel :mrgreen: EN je hebt ook gelijk, doeltechnisch is een meer centraler gelegen plaats beter, maar inmiddels is het een roadshow!



En niemand is er boos om hoor, het is alleen koren op de molen van de noordelingen, daar gaan wij nuchtere noordelingen altijd maar al te graag op in :wink: JUIST omdat wij allemaal dezelfde ervaring hebben.



Leuke anekdote: Een paar jaar geleden hadden ze bij de KRO de kinderprogramma’s afgestemd op de schoolvakantie, er werd aangekondigd dat >>volgende week, in jullie herfstvakantie, komen er weer films etc etc<< Uhhhhh dacht ik volgende week? wij hebben DEZE week herfst vakantie, maar nu is er de normale programmering!!! Volgende week gaan onze kindjes gewoon weer naar school!



Ik heb toen gebeld en ze moesten tot hun grote schaamte toegeven dat ze nooit hadden gedacht aan de vakantie in het noorden omdat ze (zoals ze zelf zeiden) meer gericht waren op onder de rivieren :shock: Ze konden helaas nu niets meer veranderen behalve dan de aankondiging wijzigen en dat hebben ze 3 dagen later ook gedaan!

Ik vergeet dit nooit meer! :roll: :mrgreen: :lol:



Ach ik maak me er allang niet meer druk over, ik tuf met het grootste gemak heel nederland door!

@Karin1981 wrote:

@ruud wrote:
Karin??? hebben jullie al paard en wagens?? :shock:





Nederland is zo klein er is eigenlijk niets verweg vind ik. Ik ga gerust op zondag bij vrienden die in de buurt van calais wonen op de koffie. Da’s dus verder dan Groningen.




ja sinds dit jaar :mrgreen: :mrgreen: wat een uitvinding he




Ik heb er van gehoord, zelfs 1 keer een foto mogen zien. Ik kon mijn ogen niet geloven. Misschien maak ik nog mee dat wij die luxe ook krijgen. Ons dorp is zo klein wij hebben echt niks. :cry:

@ruud wrote:

@Karin1981 wrote:
@ruud wrote:
Karin??? hebben jullie al paard en wagens?? :shock:





Nederland is zo klein er is eigenlijk niets verweg vind ik. Ik ga gerust op zondag bij vrienden die in de buurt van calais wonen op de koffie. Da’s dus verder dan Groningen.




ja sinds dit jaar :mrgreen: :mrgreen: wat een uitvinding he




Ik heb er van gehoord, zelfs 1 keer een foto mogen zien. Ik kon mijn ogen niet geloven. Misschien maak ik nog mee dat wij die luxe ook krijgen. Ons dorp is zo klein wij hebben echt niks. :cry:






:lol: :lol: :lol:



ik stap zo op mijn velocipede om te gaan werken

Wat gaaf dat ze naar Groningen komen!!!

Ga ik ook zeker even kijken/doneren! :thumbup:

Als het altijd in Utrecht bleef kwam ik er nooit, want ga niet alleen daarvoor naar Utrecht ofzo.

@Marite wrote:

Wat gaaf dat ze naar Groningen komen!!!

Ga ik ook zeker even kijken/doneren! :thumbup:

Als het altijd in Utrecht bleef kwam ik er nooit, want ga niet alleen daarvoor naar Utrecht ofzo.




Utrecht is vast ook wel leuk shoppen :wink:



Als ie ooit in Maastricht komt gaan we er ook heen, maken we er een weekendje Limburg van :dance:

(het verrrrre zuiden, hahahahahahaha!!! :mrgreen: )



Ik vind het gewoon super dat ie dit jaar in “mijn stad” staat!