Gezelschapsspel

koehandel is idd ook erg leuk, en spannend als je met de juiste spelers speelt.



wij organiseerden tot een jaar of 2 (2 jaar en 24 dagen of zo zal het zijn :wink: )geleden eens per jaar een spellenmarathon: met een hele groep de hele avond en nacht alleen maar spellen spelen. Heerlijk. We begonnen altijd met een gezamelijk spel voor de hele groep (30 seconds of weerwolven van wakkerdam of zo) en daarna in klein groepjes allerlei spellen. was altijd ene erg groot succes.



spellenspektakel in eindhoven ben ik voor mijn werk, en prive, ook nog wel een paar jaar geweest. ook erg leuk.

Fiep, heb jij bij 999 games gewerkt? dat klinkt cool :mrgreen:

dat was het ook! en nu werk ik bij de grootste familie…niet echt een stijgende lijn :wink: :stuck_out_tongue:

weewolven van wakkerdam kun je ook online doen :mrgreen: :mrgreen:

@Karin2 wrote:

Eh…kolonisten heb ik pas 1 keer gespeeld…dus aan mij heb je niks :mrgreen:




jawel hoor!



(ben ik eens niet degene die verliest :silenced: :mrgreen: )

Hoho, mijn allereerste keer kolonisten won ik, dus dat zegt lekker niets :stuck_out_tongue:

:wall:



(had me nou even in die waan gelaten Wen :mrgreen: )

Sorry :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

dat was het ook! en nu werk ik bij de grootste familie…niet echt een stijgende lijn :wink: :stuck_out_tongue:




euh…ik ben (mentaal) blond…de grootste familie…de Tros? :oops:

uhhh… mijn optie staat er niet bij. Geen.

@Mutti wrote:

uhhh… mijn optie staat er niet bij. Geen.




Saaierd

:stuck_out_tongue:

Ik vind zelf risk heel mooi maar met de kids spelen we vaak de kinderen van catan en die is ook heel mooi

dominoes mexican trains, is hier echt de ultieme favoriet, maar geloof (nog) niet in NL te krijgen?

Mocht je een keer de kans krijgen… spelen hoor! Vrienden van ons hebben hem heeel toevallig ook, dus da’s leuk spelen :thumbup:

Op het moment spelen we vaak Monopoly. Levensweg staat bij mij toch wel op nummer 2 en dan Colonisten van Catan.

Verder hebben we hier ook een kast vol spellenstaan, helaas houdt mijn man alleen van Triviant maar ik weer juist net niet.



Sinds vorige week hebben we de gulden middenweg: DISNEY Triviant :mrgreen: :dance:

Nu nog de aanvulling van Disneyworld enzo erbij kopen en we zijn compleet ( als die nog te koop is tenminste.) :mrgreen:



Verder hebben we hier ook triominos ofzoiets, een bordspel van de Efteling waarbij je de gebieden kunt veranderen tijdens het spel en nog meer van dat soort spelletjes.

Ik doe wel mee met een spelletjesmeeting hoor :wink:

wij zijn ook spelletjes fans.



wij hebben

Set (erg leuk kaartspel)

disney monopoly

colonisten en steden en ridders

disney triviant.

metro (leuk spel)

carcason(heel leuk)

ski-bo

mens erger je niet.

memory

machiavelli (heel leuk)

blokus

fbi

scrabel

koe handel nog niet gespeeld net gekregen

wild life

party en co

partner link (gehad voor ons trouwen :wink: )

ik ben helemaal weg van Colonisten van katan :dance:

@elisaatje wrote:

@fiep klophout wrote:
dat was het ook! en nu werk ik bij de grootste familie…niet echt een stijgende lijn :wink: :stuck_out_tongue:




euh…ik ben (mentaal) blond…de grootste familie…de Tros? :oops:


zo erg is het niet gesteld met uw haarkleur, u heeft het bij het juiste eind!


weewolven van wakkerdam kun je ook online doen


daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellen. de charme van dat spel is toch jusit de hele sfeer die je creeert, mensen beschuldigen, wel of niet aan de discussie deelnemen, zeggen dat je in de nacht je buurman hebt gehoord enz??? Heb je het wel eens gespeeld online? en was dat dan leuk???