Ik ben op het moment erg aant zoeken…
Voel me soms zo verschrikkelijk down, dat ik de gedachte af en toe heb dat het mss makkelijker zou zijn om er niet meer te zijn.
Ik heb gelukkig 2 hele mooie kindjes die het me af en toe zo verschrikkelijk moeilijk maken. Daar zijn het kinderen voor, met een hoop pit!!
In de thuis ituatie is het helaas ook bagger, na 12jr een realtie te hebben gehad met uiteraard z’n ups en downs…
2 zwangerschappen die niet makkelijk waren en niet van een leien dakje gingen, en een abortus waar ik achteraf zo verschrikkelijk veel spijt van heb…
En BI die nu blijkt een heftige HD te zijn die alleen met een ok met revalidatie van 10 weken…
En door alles samen zie ik het niet meer positief…
Ik herken mezelf niet meer, ben kortaf tegen mijn kids en daarvan heb ik zo verschrikkelijk veel verdriet en schuldgevoelens naar hen toe.
Concentreren lukt me niet meer, ben zo verschrikkelijk moe al slaap ik 12 achter elkaar…
huilen huilen en nog eens huilen dat is het enige wat ik doe, al doe ik mijn uiterste best om et niet te doen waar de kids bij zijn…
Heb geen zin in eten, mijn persoonlijke verzorging staat op plaats aller aller aller laatste.
Ik weet niet meer wat ik moet doen!!
Ik ga overigens van de week naar de huisarts, maar ik hoop dat iemand me kan vertellen dat ze het gevoel herkennen en dat het goed komt…
Sorry voor mijn lange verhaal maar moet het ff kwijt…
Alvast bedankt voor de reacties…
Jeetje meid!! Wat een nare situatie
Ik kan je geen advies geven, alleen maar een dikke :hug:
Goed dat je van de week naar de huisarts gaat, vertel hem wat je hier neer hebt gezet en dan hoop ik dat hij/zij je goede hulp kan verlenen/doorstuurt!
Je hebt al een paar goede stappen gezet (het van je af schrijven, naar de ha)!!
Heel veel sterkte!!!
Groetjes, Marieke
Ken het niet, maar wil je wel een hart onder de riem steken…
heel goed dat je de stap neemt om naar de huisarts te gaan! Ik hoop dat je met gesprekken of misschien mbv medicatie weer je eigen ik mag worden en dat je op een dag het zonnetje weer ziet schijnen…
:hug:
Goed dat je naar de dokter gaat, neem je emoties en je gevoel ook zeer serieus!
Denk niet dat het een moment is bij je, als ik je verhaal lees.
Je omschrijft nogal wat dingetjes namelijk, en daarom denk ik niet dat het “alleen maar” om een downmomentje gaat…,
Enorm veel sterkte meid!
Schrijf van je af, praat van je af…,
Bedankt voor de reacties.
Ben net wakker ga ff de dr bellen voor een afspraak…
Nogmaals bedankt.
Misschien is een goed gesprek met een Maatschappelijk werker wat voor je :think:
Heel veel sterkte iig :hug: :hug: :hug:
Ik herken je gevoel! niet direct bij mezelf, al heb ik ook mn dips.
Het komt echt goed!!
1 reden om dit te zeggen is dat je er actie voor onderneemt, het ‘probleem’ herkent en eraan wil werken om dit gevoel te boven te komen!
Als ik zo een ‘stempel’ mag geven zit je tegen een depressie aan, maar omdat je er zelf hulp voor zoekt zul je hier ook snel vanaf zijn, vermoed ik!
Sterkte! Hoop dat je ha je naar iemand doorverwijst waar je goed kunt praten.
enne huilen is goed, je moet het kwijt, schaam je er vooral niet voor! Je bent echt niet de enige en vaak komen mensen mentaal sterker uit zo’n situatie dan ze ooit konden denken!
Ach meis toch :hug:
Je hebt veel meegemaakt de afgelopen tijd…niet gek dat je een dip beland…ook voor jou gaat de zon weer schijnen, echt waar…het heeft allemaal zijn tijd nodig en daar heb je wat hulp bij nodig !
Praat met je arts die kan je vast wat verder op weg helpen.
Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte :-* :-* :-*
Ik heb morgen een afspraak bij de dr.
Heb al eens bij een msw gelopen, en nog steeds bij een bedrijf-mws.
Dit omdat mijn bazin aangaf problemen voor te willen blijven…
Dit helpt me alleen niet voldoende, erover praten lucht niet op.
Maar we zullen morgen wel zien, ik hou jullie op de hoogte…
Bedankt voor je reactie Emma ben blij dat iemand mijn gevoel herkent…
Bij dr geweest, en heb een echte depressie…
Med gekregen en over maand terug om te kijken of med hun werk doen.
En moet met iemand praten, maar dat deed ik al.
Bednakt voor de reacties nogmaals
Sterkte meid!
Gewoon even een dikke knuffel voor jou :hug:
Dikke :hug: voor jou!
Heb op jonge leeftijd een pittige depressie gehad met bijbehorende dramatische gedachten en ben zooooo blij dat ik toen volgehouden heb! Je komt er weer bovenop, ook al gaat daar aardig wat tijd inzitten. Houd moed hoor :-* .
Balen Bri
Maar je bent een sterke vrouw en komt er wer bovenop dat weet ik zeker :thumbup:
Geef het de tijd…heel veel sterkte :hug:
Kom je evn een knuffel brengen.
Hoplijk doen de meds, wat voor je.
Denk aan je :hug: :-*
thnx allemaal doet me goed.
Word alleen gek van die bijwerkingen, niet leuk meer…
he meid, hopelijk gaan de medicijnen hun werk doen :hug:
Bri mag ik vragen wat voor medicijnen je hebt gekregen?
Ik ga zo ook naar de huisarts en vrees ook voor een depressie.
@Sennapen wrote:
Bri mag ik vragen wat voor medicijnen je hebt gekregen?:hug:
@Sennapen wrote:
Bri mag ik vragen wat voor medicijnen je hebt gekregen?
ook een knuff voor jou :hug:
En voor jou ook Bri :hug: