Gewoon een downmoment of depressie?

Laat maar Bri ik krijg zelf ook pillen! Hoop dat het voor jou werkt en voor mij natuurlijk :wink: :hug:

:hug: :hug: :hug:

Ik zit al jaren aan die meds voor angsten

maar nu heb ik ook oxa erbij ivm depressie sinds mei

Heel veel sterkte meiden, we komen er wel weer :-*

Chelleke :hug: :hug: , ook voor jou dan een dikke knuff… En zoals je ziet je bent niet de enige en als die medicijnen ons er door heen kunnen helpen dan nemen we die gewoon! :hug: :slight_smile:

Zo is dat :-*

:hug: voor jullie dames! :-*

Meiden jullie zijn allemaal stuk voor stuk kanjers…

En top mamma,s :thumbup:

Het heeft zn tijd nodig maar het komt weer Goed… :hug: :hug:

( ik spreek uit ervaring)

Thnx meiden.

Ik gebruik btw citalopram en temazepam voor het slapen, alleen slaap ik van 22 tot max 3.30.

En word ik niet goed van de bijwerkingen, van de cita.

Ik geef het tot woensdag anders ga ik iets anders vragen, ik weet dat het moet lichaam eraan moet wennen maar dit ken niet…

Wat voor bijwerkingen heb je dan?

Toen ik de eerste keer begon met Seroxat (nu heet dat paroxetine) dacht ik die eerste 2 weken echt dood te gaan. Ik woog toen nog maar 45 kilo omdat ik niet kon eten en had dus helemaal geen weerstand. Daar kwam nog eens bij dat hun mij gelijk 40 mg hebben laten slikken ipv opbouwen. Ik kon dus alleen maar trillen, alles draaide en dacht echt dood te gaan. Na die 2 weken ebte het weg en was ik erg blij met die pillen, ik kon weer langzaam aan beetje eten en begon ook weer naar buiten te gaan. Na een aantal jaar ben ik gestopt maar moest toch weer na een jaar beginnen, ik woog 10 kilo meer en kon het dus ook wat beter aan, sowieso trouwens want zo ver weg als toen was ik niet. De bijwerkingen waren weer hetzelfde maar wel minder heftig. Je moet de eerste 2 weken echt even doorbijten :hug:

Dat zei de ha gister ook al, maar ik begin met 10 mg, ook omdat ik ook nog voor mijn kleine kindje moet zorgen en dus niet in een roes moet komen. Ze zei inderdaad dat de eerste 2 weken heftig konden zijn en of er dan wel mensen waren die me konden helpen, die zijn ergelukkig wel. Roan is nu vanmiddag ook weer even naar mijn moeder en gisteren ook al. Kan ik even bijtanken even wat voor mezelf en niet voor hem. Ben benieuwd of ik ook veel bijwerkingen krijg, afvallen zou voor mij geen probleem zijn maar bij niet lekker in mijn vel zitten ga ik juist meer eten… We zien het wel…

Het komt goed…Echt waar!

Hier ook seroxat geslikt, incl. bijwerkingen. Het heeft mij, m’n huwelijk etc. gered. Na een half jaar weer zonder en dat inmiddels 8 jaar.

Een hele dikke :hug:

@Sennapen wrote:

afvallen zou voor mij geen probleem zijn maar bij niet lekker in mijn vel zitten ga ik juist meer eten

Ow dat niet eten kwam niet door de pillen hoor, ik kreeg ze er juist voor :wink: (heb trouwens geen anorexia oid :wink: )

Dikke knuf meiden :hug: :-*

OOwww oke sorry verkeerd begrepen :wink:

Ik krijg trouwens fluoxetine…

Wat fijn soleil dat het je zo goed geholpen heeft! :thumbup:

Komt allemaal goed, weet het zeker positief blijven ! :inlove:

Meiden allereerst :hug:

Ik slik ook citalopram 40mg

de eerste dagen zijn heel zwaar! maar na 2 /3 weken voelde ik langzaam aan verbetering!

je moet echt even door dat eerste punt heen… :shifty:

thnx allemaal…

Ff doorbuiten dus…