gewicht peuter

Mereltje dat is inderdaad niet leuk zeg ook met kleren denk ik blijf je aan het kopen

@Karin1981 wrote:

Mereltje dat is inderdaad niet leuk zeg ook met kleren denk ik blijf je aan het kopen

ach niet dat ik dat nu zo erg vind 8) maare voor de knip is het wel wat minder ja :thumbdown:

maar mijn dochter gaat dezelfde kant op…daar ben ik nu al kleertjes voor aan het kopen maatje 92 :roll:

@merel33 wrote:

@Karin1981 wrote:

ach niet dat ik dat nu zo erg vind 8) maare voor de knip is het wel wat minder ja :thumbdown:

maar mijn dochter gaat dezelfde kant op…daar ben ik nu al kleertjes voor aan het kopen maatje 92 :roll:

Zie dat je meisje al bijna jarig is jeetje wat gat de tijd snel zeg :shock: :slight_smile:

@merel33 wrote:

@Karin1981 wrote:

Jeetje zeg, mijn mannetje van net 2 zit nog maar in 86 :oops: :oops: :oops: Tuurlijk is kleding kopen niet erg :mrgreen: :mrgreen: helaas wel voor de knip

Levi is net 3 jaar (6 december 2007)

Weegt: 16.4 kilo

Lengte: 104 CM

2 jaar 7 maanden; 100 cm en 17 kg

@Karin1981 wrote:

@merel33 wrote:
floris is 110 en weegd 15 kilo…

wow grote jongen hoe lang schatten ze hem voor later

5 januari moet ik heen met ivan ben erg benieuwd. ik schat hem op 12 kilo en 86 cm

Ivan was 12,5 kilo en 87 cm haha kan ik nog aardig schatten

tl was 88 cm en 14 kilo. Conclusie van cb, tegen overgewicht aan en mag niet zwaarder worden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: haha moet niet gekker worden hier . kind ziet er prima uit, en word ze ziek heeft ze tenminste reserves :mrgreen: :mrgreen:

Van mij 89 cm en 11,4 kg

Suus is met haar ruim 2 jaar 84cm en 10,5 kilo…

Een iniminie volgens mij :think:

Zit nu net eindelijk in maat 80/86

Heeft tot haar 1,5 jaar nog maat 68 kunnen dragen :shifty:

@Mirretje2 wrote:

Suus is met haar ruim 2 jaar 84cm en 10,5 kilo…

Een iniminie volgens mij :think:

Zit nu net eindelijk in maat 80/86

Heeft tot haar 1,5 jaar nog maat 68 kunnen dragen :shifty:

hihi jij ook een iniminie, Indy is ook klein voor dr leeftijd met dr 71 cm haha broekjes maat 68 passen nog en shirtjes zit ze net in mt 74 :lol:

23 maanden en 80 cm en weegt 11 kilo

mijn meisje wordt volgende maand 3 en weegt 12 kilo.

Ik weet neit precies hoe lang ze is maar ze draag veel kleding 98/104. Dat is qua lengte dan goed maar slobbert verder nogal om haar heen omdat ze vrij mager is :?

Jongens en meiden hebben natuurlijk wel een andere curve meisjes zijn over het algemeen genomen lichter dan jongens.

Sem is zo’n 95 cm denk ik en is vorige week met kleding aan gewogen en woog 12,8 kg (ze zeggen halve kg eraf voor kleding dus dat zou dan rond 12.3 zitten). Sem heeft officieel wel ondergewicht, heeft heel lang op -2 op de curve gezeten en zat de laatste keer (oktober) op -1,5. Ik denk dat hij nu weer richting -2 zal gaan, hij schommelt nogal. Maar hij ziet er ook gewoon niet gezond uit. Als hij tevreden zou zijn maar gewoon dun zou ik er iig geen probleem van maken, maar bij ons is dat helaas niet het geval. Als je kind maar zijn/haar eigen curve netjes volgt en gezond is, is het goed toch?

Y.alissa is bijna 23 maanden en weegt bijna 11 kilo en is ongeveer 81 cm.

Is volgens mij prima in verhouding :thumbup:

Tygo is nu 3j 4m

lengte: 104

kg : 16,4

Mika is nu 3 jaar en 5 maanden= 1m16 en 21,7 kilo :smiley:

Jaja hij is in 2,5 maand maar liefst 4,8 kilo afgevallen,ben zo reuze trots op hem.

Zijn lengte en gewicht zijn nu in proportie met elkaar en zijn bmi is eindelijk goed :smiley:

@biancamv2boys wrote:

Mika is nu 3 jaar en 5 maanden= 1m16 en 21,7 kilo :smiley:

Jaja hij is in 2,5 maand maar liefst 4,8 kilo afgevallen,ben zo reuze trots op hem.

Zijn lengte en gewicht zijn nu in proportie met elkaar en zijn bmi is eindelijk goed :smiley:

:thumbup: :thumbup: :dance:

Jongste is 2,5 jaar. Hij is nu 96 cm en 14,5 kilo.

Hij zat met zijn gewicht als baby redelijk bovenin de curve, maar sinds hij kan lopen, dribbelt hij de hele dag rond en volgens mij zit hij nu wat meer richting gemiddeld.

Devano is over 3 weekjes 2 en is 81 cm en 11 kilo

charity is 1.10 en 20 kilo