ben benieuwd wat het gewicht en lengte is van jullie kindje
Melinda is 2 jaar en 3 weken
gewicht is 13 kilo
lengte 90 cm
Ze is beetje te licht volgens mij
:think:
volgens mij is dat een keurig gewicht hoor, niets mis mee :thumbup:
Geweldig dat jij dat zegt!!! Dat je haar te licht vindt… L.R. heeft hetzelfde gewicht en dezelfde lengte en die is te zwaar volgens sommigen :wall: :wall: :wall: :wall:
mwah, valt mee hoor…hier een dame van 5 en een half jaar die bij een lengte van 122 cm nog géén 18 kilo weegt :mrgreen:
Mijn jongste, 19 maanden, 84 cm en 12 kg (naja 11995 gram).
Mijn oudste, 3 jaar, 1 mnd, 93 cm en 12.8 kg
En daar kan je dan mooi aan zien dat ieder kind zn eigen lijntje trekt! Ze schelen 18 maanden, 9 cm en 800 gram! :D!
Dus… don’t worry!
volgens cb curve zit ze net iets onder de middelijn kwa gewicht
Meissie… dat zegt helemaal niets :hug:
Pas als ze onder de onderste lijn zitten, dan zijn ze te licht. Maar dat zit Melinda niet, dus niet zo’n zorgen maken he.
En vergeet niet, een middenlijn is gemaakt door het gemiddelde van kindjes. De een is zwaarder en de ander is lichter. En aangezien geen enkel kindje hetzelfde is, is het niet erg dat ze er ietsjes onder zit.
:-*
Ik vind het een goed gewicht hoor, Y.eline was op die leeftijd 11,1 kg en 85,5 cm Ze is nu met bijna 5 jaar 107 cm en 15,5 kg
Indy zit onder de onderlijn bij de ka met dr lengte en gewicht en die zegt er niks van.
Ieder kind volgt zn eigen lijntje als het maar in verhouding is
Maak me niet zo heel erg zorgen
Eigenlijk heb ik het liever zo dan dat ze te zwaar is :oops:
Whahahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Waarom dat dan?!
:mrgreen:
:thumbup:
@Debbie & Lana wrote:
Whahahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Waarom dat dan?!
:mrgreen:
hmm nouh we mn man en ik zijn zelf niet 1 van de lichtsten zeg maar dus als we dat bij Mel kunnen voorkomen dan maar liever zo zeg maar :oops:
Oh… ik las het namelijk heel anders :wall: :mrgreen:
Dacht dat je het andersom had getypt hahaha Ach ja…
:-*
Toevallig stond Jurian pas op de weegschaal om ergens bij te kunnen, en kwam toen net aan de 11 kilo. Ik denk dat hij ondertussen de 90 cm wel voorbij is
Lekker slank dus
Anne was met 2 jaar en 2 maanden 90cm en 12.9kg…nu is ze 5 jaar en 5 maanden en is ze ruim 116cm en 23kg…tja het kan alle kanten op
Toen zeiden ze tegen mij dat ze te lang en te dun was…nu is ze goed :think:
Michel… 2 jaar en 4 maanden, 98 cm en 13 kilo… dus niet raar toch? :think:
Marith is van 29-10. Ze is dus net twee jaar.
Ze weegt 13,5 kg
Ze meet 90.5 cm.
op een paar dagen na 3 jaar: 89 cm en net geen 12 kilo.
Ik gok dat dochter hier ongeveer 94cm is en richting de 14kg zit en ze heeft schoenmaat 23… en ze is 3 jaar en bijna 9 maanden.
@elisaatje wrote:
op een paar dagen na 3 jaar: 89 cm en net geen 12 kilo.
Wat een verschil kan er dan zijn…
Sam net 3, 101 cm en 15 kg.